MICHELIN PILOT ROAD 2 CVT DZIWNIE JEŹDZI

adam.ada
pisarz
pisarz
Posty: 494
Rejestracja: sob 17 paź 2009, 23:24
Imię: Adam
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: W-wa Ursynów

Post autor: adam.ada » pn 12 lip 2010, 21:18

Grando006 pisze:Mi właśnie oponki się skończyły i zastanawiam się nad PR2, a co sądzicie i Pirelli Diablo Strada ? Warto do RC46 2002 wrzucać 190/50 gumę ? zmieści się wogóle ?
myślę , że Diablo Strada jest warta więcej niż kosztuje ( ja zapłaciłem 699 zł. za kpl. z tego roku ) tydzień temu zrobiłem Bieszczady i w środę w deszczu i w piątek w upale trzymały ok.
Tylna prawie zamknięta , zrobione 3 tyś. km. i brak oznak zużycia kapcie jak nowe. Nawet na jednym zakręcie gdzie drogowcy "naprawiali drogę posypując ją grysikiem" motkiem bujnęło ale opony momentalnie złapały się asfaltu
Adam

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » wt 13 lip 2010, 02:02

A'rtino pisze:Na koniec lipca zakładam Shinko 005 przód i tył 190 to porównamy.
005 to bardzo zły wybór, ogólnie to bardzo śliskie oponki, jeśli możesz jeszcze zmienić decyzję to wyjdziesz na tym nienajgorzej :roll:
Oczywiście moim skromnym zdaniem.

Grando006
Posty: 3
Rejestracja: pn 31 maja 2010, 08:08
Imię: Andrzej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lutomiersk
Kontakt:

Post autor: Grando006 » wt 13 lip 2010, 07:15

chyba wezmę Diablo Stradę, faktycznie cena do jakości wygląda tu zadowalająco. Tylko zostać przy 180? czy próbować wcisnąć 190 ? ma ktoś w swojej VFR po 2002 190/50/17 ?

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » wt 13 lip 2010, 09:15

MC_Hammer, z tymi szynkami to tak że mam je za 150 zł z 3 mm bieżnika od kumpla który miał to założone je na Bandicie. Jemu zawadzają a ja bym miał nowe oponki bo moje się kończą. Co do jakości to na forum wypowiedziały sie chyba dwie osoby o nich pozytywnie lecz wydaje mi się ze jeżdżące spokojniej przynajmniej ode mnie. Ale, skoro tak uważasz że są śliskie, a ja mam zamiar zapie*****ć po winklach, to się jeszcze zorientuję, może pójdą na alleza*ebiściedrogo.pl. Na Bandicie trzymały, no ale wiadomo jaka jest różnica mocy/wagi itd, itp...
Grando006 pisze:Tylko zostać przy 180? czy próbować wcisnąć 190 ?
Zakładał bym 180. Jeśli masz wybór to lepiej tak jak Honda San nakazuje. Nawet czytałem gdzieś że 'oryginalny' zazwyczaj jest najlepszy. W VFR koła są tak zaprojektowane że i tył i przód się zamknie tak samo. Jak założysz 190 to tyłu nie zamkniesz tak jak przodu. Z tego może wyniknąć przesadzenie w zakręcie i ucieczkę przodu. Jeśli już zaliczać glebę to lepiej żeby tył uciekł. Chociaż mi przy moim małym ślizgu uciekły oba koła na raz.
No chyba że lubisz lans and bounce to zakładaj 190 albo i 200. :twisted: Wygląda dużo masywniej/agresywniej.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
MC_Hammer
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2124
Rejestracja: wt 05 maja 2009, 23:22
Imię: Maciej
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: MC_Hammer » wt 13 lip 2010, 12:21

A'rtino pisze:Zakładał bym 180. Jeśli masz wybór to lepiej tak jak Honda San nakazuje.
Jestem tego samego zdania.

Co do Shinko 005 to najlepiej jak się Kornik wypowie ;)
I wszystko będzie jasne.

Kornik do tablicy :lol:

Awatar użytkownika
Kornik
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2147
Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Kornik » wt 13 lip 2010, 12:55

MC_Hammer, już się zgłaszam do tablicy :)
Tak, niestety Shinko 005 to twarda i śliska kiszka, co potwierdzone zostało na wielu zagranicznych forach i przez kilku znajomych którzy używali ich na różnych motocyklach. Owszem guma jest pewnie dobra dla kogoś kto stosuje się do zaleceń producentów dróg publicznych umieszczanych na okrągłych tablicach informacyjnych znajdujących się przy drogach (wiecie to, to coś takiego okrągłego umieszczone ponad 2 metry nad ziemią z białym tłem i czerwoną obwolutka i jakimiś znakami arabskimi po środku). Ja stanowczo odradzam Shinko 005 (chyba że do GS 500). Jesli chcesz brać Shinko to tylko 009 bo to naprawde dobra guma co może kilka osób z forum (w tym ja) może to potwierdzić, co nie Hammerek? ;-) 8)
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.

Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości