MICHELIN PILOT ROAD 2 CVT DZIWNIE JEŹDZI
- dawidk1978
- teksciarz
- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
MICHELIN PILOT ROAD 2 CVT DZIWNIE JEŹDZI
Witam
Koledzy, niedawno po powrocie z Alp, po 10 tys na MEZ4A (pierwsy montaż) wymieniłem gumy na takie jak w temacie.
Spostrzeżenia:
1) moto jakby waliło się w zakręty (lub mi się wydaje)
2) przy prędkościach około 2oo (z kufrem) mam wrażenie jakby delikatnie wężykowała
na METZELERACH nic takiego nie było lub jak było moto nowe może tego nie czułem z przerażenia .
Raczej wszystko dobrze poskładane, (w vfr nic się nie da zepsuć chyba ).
Koła wyważone profeska na maszynie.
Macie jakieś pomysły?
Mam na Michałach dopiero 600 km nawinięte...
Koledzy, niedawno po powrocie z Alp, po 10 tys na MEZ4A (pierwsy montaż) wymieniłem gumy na takie jak w temacie.
Spostrzeżenia:
1) moto jakby waliło się w zakręty (lub mi się wydaje)
2) przy prędkościach około 2oo (z kufrem) mam wrażenie jakby delikatnie wężykowała
na METZELERACH nic takiego nie było lub jak było moto nowe może tego nie czułem z przerażenia .
Raczej wszystko dobrze poskładane, (w vfr nic się nie da zepsuć chyba ).
Koła wyważone profeska na maszynie.
Macie jakieś pomysły?
Mam na Michałach dopiero 600 km nawinięte...
Pozdrawiam Dawid
- dawidk1978
- teksciarz
- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
- dawidk1978
- teksciarz
- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Walenie w zakręty na tych gumach to norma. Ogólnie dziwne oponki. Trzeba je mocno rozgrzać żeby trzymały ale jak się przesadzi to też nie trzymają. Raczej oponki to zapier.. po mieście. 2CT są powodem narzekań ze względu na tą inną gumę na końcach i nie sprawdza się ona za bardzo. Taka jest moja opinia, mam założony taki tył i oponka taka dziwna bardzo.
- Gregory
- ostry klepacz
- Posty: 2088
- Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
- Imię: Grzesiek
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kęty
- Kontakt:
Sam latam na nich i są rewelacyjne. Mam już na nich nawinięte ponad 18k i warunki jezdne są bardzo dobre.
Pozdrawiam.
Tutaj się nie zgadzam - rozgrzewają się bardzo szybkoA'rtino pisze:Trzeba je mocno rozgrzać żeby trzymały
Tego jeszcze nie spotkałemA'rtino pisze:ale jak się przesadzi to też nie trzymają
Też się nie zgadzam. Dzięki temu, że na bokach jest inna mieszanka w ostrych zakrętach spisują się rewelacyjnie.A'rtino pisze:2CT są powodem narzekań ze względu na tą inną gumę na końcach i nie sprawdza się ona za bardzo.
Pozdrawiam.
Ja na PR2 ponad 250, ale to nie jest ważneWojtek86 pisze:emil napisał/a:
aaha, no i pokaż mi które moto z kufrem na dupie przy 200 sie normalnie zachowuje
Ja z kufrem i pasażerem jechałem i szybciej ;p (na MZ4 )
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.
CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,
-
- pisarz
- Posty: 203
- Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ostrow Wlkp
- Kontakt:
tez mialem w poprzednim moto i musze powiedziec ze boczna mieszanka - rewelacyjna sprawa ... dosc trudno i dlugo sie nagrzewaly to fakt ... ale walenia w zakretach to raczej niemialem ... sklanial bym sie do stwierdzenia ze nowa opona sprawia iz wydaje nam sie ze moto zachowuje sie z lekka inaczej w zakretach .... ogolnie opony na PLUS... bylem mega zadowolony
Ilu uzytkowników tyle opini. Ja zmieniłem miesiąc temu na PR2 i wyraźnie czuję moment kiedy moto samo się kładzie (nie znaczy porzewraca)
Wytłumaczyłem to sobie profilem opony bo choć opisana jako turystyczna ma nieco bardziej jajowaty kształt niż np. niż PR1.
Tak czy siak też mam takie coś i jak się skończą to zmieniam na M3
Wytłumaczyłem to sobie profilem opony bo choć opisana jako turystyczna ma nieco bardziej jajowaty kształt niż np. niż PR1.
Tak czy siak też mam takie coś i jak się skończą to zmieniam na M3
- Panasonix82
- pisarz
- Posty: 499
- Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa-Wola
Dobre Najważniejsze to jak opona była magazynowana i z którego jest roku.
ex. VFR 800 VTEC (teraz u Żetona ) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... VFR800VTEC#
ex. VFR 800 FI (RC46 - teraz u Gruby73) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... DAVFR800FI#
Moja Ś.P. SC36 - http://www.bikepics.com/members/panasonix82/98vtr1000/
ex. VFR 800 FI (RC46 - teraz u Gruby73) - https://picasaweb.google.com/1043711926 ... DAVFR800FI#
Moja Ś.P. SC36 - http://www.bikepics.com/members/panasonix82/98vtr1000/
- dawidk1978
- teksciarz
- Posty: 183
- Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
- Imię: Dawid
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Będzin
dzisiaj byłem w Opolu, nawinąłem 240, w sumie już prawie 850 na PR2. Zaczynam się przyzwyczajać, na zjeździe z A4 prawie domknąłem gumy. Co do jazy na wprost trochę poleciałem i efekt wężykowania jakby zanikał.
Nie wiem, może kwestia wjeżdzenia w gumy.
Macie może taki pasek przez środek tylnej opony??
Co do luzów to raczej niemożliwe. Moto prawie nowe, śruby zawsze sprawdzam po opuszczeniu serwisu.
[ Dodano: 2010-07-07, 20:11 ]
6 tydzień 2010
Nie wiem, może kwestia wjeżdzenia w gumy.
Macie może taki pasek przez środek tylnej opony??
Co do luzów to raczej niemożliwe. Moto prawie nowe, śruby zawsze sprawdzam po opuszczeniu serwisu.
[ Dodano: 2010-07-07, 20:11 ]
6 tydzień 2010
Pozdrawiam Dawid
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
trzeba tę gumę wyjeździć, ja już jadę drugi komplet a trzeci jest w garażu.
pierwszy komplet wężykował na początku, przestał po ostrzejszej jeździe
drugi wężykuje teraz po 10 tyś przebiegu, zastanawiam się dlaczego ? odjąłem sprężynę z tyłu i jest lepiej, z przodu mam twardą zawiechę i to chyba tego wina
- na winkle są świetne, kladą się extremalnie
- na długie trasy są też dobre, ponieważ mieszanka powoduje mniejsze zużycia środka
- rozgrzewają się momentalnie (spróbujcie po paru minutach zrobić ślizg przedniego koła - życzę powodzenia) dla mnie są ok. zobaczymy po trzecim za rok dwa.....czy nie przejdę na co innego...
pierwszy komplet wężykował na początku, przestał po ostrzejszej jeździe
drugi wężykuje teraz po 10 tyś przebiegu, zastanawiam się dlaczego ? odjąłem sprężynę z tyłu i jest lepiej, z przodu mam twardą zawiechę i to chyba tego wina
- na winkle są świetne, kladą się extremalnie
- na długie trasy są też dobre, ponieważ mieszanka powoduje mniejsze zużycia środka
- rozgrzewają się momentalnie (spróbujcie po paru minutach zrobić ślizg przedniego koła - życzę powodzenia) dla mnie są ok. zobaczymy po trzecim za rok dwa.....czy nie przejdę na co innego...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości