MICHELIN PILOT ROAD 2 CVT DZIWNIE JEŹDZI

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

MICHELIN PILOT ROAD 2 CVT DZIWNIE JEŹDZI

Post autor: dawidk1978 » śr 07 lip 2010, 08:09

Witam
Koledzy, niedawno po powrocie z Alp, po 10 tys na MEZ4A (pierwsy montaż) wymieniłem gumy na takie jak w temacie.
Spostrzeżenia:
1) moto jakby waliło się w zakręty (lub mi się wydaje)
2) przy prędkościach około 2oo (z kufrem) mam wrażenie jakby delikatnie wężykowała :/
na METZELERACH nic takiego nie było lub jak było moto nowe może tego nie czułem z przerażenia :).
Raczej wszystko dobrze poskładane, (w vfr nic się nie da zepsuć chyba :)).
Koła wyważone profeska na maszynie.
Macie jakieś pomysły?
Mam na Michałach dopiero 600 km nawinięte...
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4209
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » śr 07 lip 2010, 08:11

byłeś przy tym wyważaniu :>? widziałeś?

jak sie wali w zakręty to pewnie za mało powietrza z przodu, telnie nie daje takich odczuć ;) zacznij od tego.

aaha, no i pokaż mi które moto z kufrem na dupie przy 200 sie normalnie zachowuje :D

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » śr 07 lip 2010, 08:29

Witam
Przy wyważaniu nie byłem, co do ciśnienia sprawdzałem.
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4209
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » śr 07 lip 2010, 08:33

siema!
no przy mnie moto zostawiałeś u Olki ;)

ile ten sprzęt ma przebiegu? może łożyska sie już odzywają.

No ale zazwyczaj jak sie moto wali na zakręcie to ma za małe cisnienie z przodu. dobijasz jej 2,5 a 2,9 na tył?

pozdro

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » śr 07 lip 2010, 08:51

Witam
Jak w instrukcji, 2,5 przód 2,9 tył. Pomiar elektroniczny. Na MEZ4A ten sam ciśnieniomierz jakby były wątpliwości.
Moto ma 10000 przebiegu.
Właśnie, u Oli chyba dobrze robią ??
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4209
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Post autor: emil » śr 07 lip 2010, 09:05

hmmm... ja u nich nie zostawiam moto.

sprawdź sobie czy nie masz luzu na przednim kole, tylnim, wahaczu, czy nie odpadł ciężarek z przedniego koła (choć wątpię).

sprawdź to dla wlasnego bezpieczeństwa ;) jak będzie ok to podjedz do nich, żeby sprawdzili wyważenie, nie powinni robić problemów.
pozdro

Awatar użytkownika
marcinskc
pisarz
pisarz
Posty: 244
Rejestracja: pn 19 paź 2009, 18:16
Imię: Marcin
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Skierniewice
Kontakt:

Post autor: marcinskc » śr 07 lip 2010, 10:00

Ja mam te Micheliny u siebie założone i jak dla mnie są rewelacyjne. Nie mam żadnych objawów opisywanych przez Ciebie, więc to raczej nie jest wina opon.

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2421
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » śr 07 lip 2010, 10:08

Walenie w zakręty na tych gumach to norma. Ogólnie dziwne oponki. Trzeba je mocno rozgrzać żeby trzymały ale jak się przesadzi to też nie trzymają. Raczej oponki to zapier.. po mieście. 2CT są powodem narzekań ze względu na tą inną gumę na końcach i nie sprawdza się ona za bardzo. Taka jest moja opinia, mam założony taki tył i oponka taka dziwna bardzo.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Wojtek86
klepacz
klepacz
Posty: 724
Rejestracja: czw 21 maja 2009, 00:13
Imię: Wojtek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ziemia Oświęcimska
Kontakt:

Post autor: Wojtek86 » śr 07 lip 2010, 11:02

emil pisze:
aaha, no i pokaż mi które moto z kufrem na dupie przy 200 sie normalnie zachowuje :D
Ja z kufrem i pasażerem jechałem i szybciej ;p (na MZ4 :))

Awatar użytkownika
Gregory
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2088
Rejestracja: pn 07 lip 2008, 11:58
Imię: Grzesiek
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kęty
Kontakt:

Post autor: Gregory » śr 07 lip 2010, 11:42

Sam latam na nich i są rewelacyjne. Mam już na nich nawinięte ponad 18k i warunki jezdne są bardzo dobre.
A'rtino pisze:Trzeba je mocno rozgrzać żeby trzymały
Tutaj się nie zgadzam - rozgrzewają się bardzo szybko
A'rtino pisze:ale jak się przesadzi to też nie trzymają
Tego jeszcze nie spotkałem
A'rtino pisze:2CT są powodem narzekań ze względu na tą inną gumę na końcach i nie sprawdza się ona za bardzo.
Też się nie zgadzam. Dzięki temu, że na bokach jest inna mieszanka w ostrych zakrętach spisują się rewelacyjnie.

Pozdrawiam.
Wojtek86 pisze:emil napisał/a:


aaha, no i pokaż mi które moto z kufrem na dupie przy 200 sie normalnie zachowuje :D


Ja z kufrem i pasażerem jechałem i szybciej ;p (na MZ4 :) )
Ja na PR2 ponad 250, ale to nie jest ważne ;-)
Motocykl jest jak media markt -nie dla idiotów

Grewel-Moto - części i akcesoria do moto - 505-078-145 - potrzebujesz coś, dzwoń lub pisz.

CB500, VFR800 Vtec i VFR800 Fi, CBR600RR, K1200S,

daro1980
pisarz
pisarz
Posty: 203
Rejestracja: wt 09 mar 2010, 10:33
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ostrow Wlkp
Kontakt:

Post autor: daro1980 » śr 07 lip 2010, 12:28

tez mialem w poprzednim moto i musze powiedziec ze boczna mieszanka - rewelacyjna sprawa ... dosc trudno i dlugo sie nagrzewaly to fakt ... ale walenia w zakretach to raczej niemialem ... sklanial bym sie do stwierdzenia ze nowa opona sprawia iz wydaje nam sie ze moto zachowuje sie z lekka inaczej w zakretach .... ogolnie opony na PLUS... bylem mega zadowolony
DragStar 650-> CBR600RR-> VFR800FI->XL1000V-> TE 510 SM -> WR250F ->R1150R

Awatar użytkownika
arczon
teksciarz
teksciarz
Posty: 156
Rejestracja: śr 19 sie 2009, 18:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GTC

Post autor: arczon » śr 07 lip 2010, 12:50

Ilu uzytkowników tyle opini. Ja zmieniłem miesiąc temu na PR2 i wyraźnie czuję moment kiedy moto samo się kładzie (nie znaczy porzewraca)
Wytłumaczyłem to sobie profilem opony bo choć opisana jako turystyczna ma nieco bardziej jajowaty kształt niż np. niż PR1.
Tak czy siak też mam takie coś i jak się skończą to zmieniam na M3

Awatar użytkownika
Panasonix82
pisarz
pisarz
Posty: 499
Rejestracja: pt 04 wrz 2009, 18:52
Imię: Marcin
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa-Wola

Post autor: Panasonix82 » śr 07 lip 2010, 19:43

Dobre :) Najważniejsze to jak opona była magazynowana i z którego jest roku.

Awatar użytkownika
dawidk1978
teksciarz
teksciarz
Posty: 183
Rejestracja: sob 11 lip 2009, 16:13
Imię: Dawid
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Będzin

Post autor: dawidk1978 » śr 07 lip 2010, 19:46

dzisiaj byłem w Opolu, nawinąłem 240, w sumie już prawie 850 na PR2. Zaczynam się przyzwyczajać, na zjeździe z A4 prawie domknąłem gumy. Co do jazy na wprost trochę poleciałem i efekt wężykowania jakby zanikał.
Nie wiem, może kwestia wjeżdzenia w gumy.

Macie może taki pasek przez środek tylnej opony??

Co do luzów to raczej niemożliwe. Moto prawie nowe, śruby zawsze sprawdzam po opuszczeniu serwisu.

[ Dodano: 2010-07-07, 20:11 ]
6 tydzień 2010
Pozdrawiam Dawid

Awatar użytkownika
KolczyK
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4199
Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
Imię: Przemysław
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
Kontakt:

Post autor: KolczyK » śr 07 lip 2010, 20:25

trzeba tę gumę wyjeździć, ja już jadę drugi komplet a trzeci jest w garażu.

pierwszy komplet wężykował na początku, przestał po ostrzejszej jeździe

drugi wężykuje teraz po 10 tyś przebiegu, zastanawiam się dlaczego ? odjąłem sprężynę z tyłu i jest lepiej, z przodu mam twardą zawiechę i to chyba tego wina

- na winkle są świetne, kladą się extremalnie

- na długie trasy są też dobre, ponieważ mieszanka powoduje mniejsze zużycia środka

- rozgrzewają się momentalnie (spróbujcie po paru minutach zrobić ślizg przedniego koła - życzę powodzenia) :) dla mnie są ok. zobaczymy po trzecim za rok dwa.....czy nie przejdę na co innego...
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka

UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 29 gości