hłe, hłe pewnie chcieli na masie zaoszczędzić, przeca to było główne motto reklamowe modelu RC36IIolo pisze: Swoją drogą - po kiego grzyba zmniejszali ten parametr...? W nastepnym modelu wrócili do 5,5.
pzdr

Bo do 170`tki wystarczy w zupelnosci 5 cali. Technika idzie do przodu i ja sie nie dziwie ze zmienili szerokosc felgi. Jak by sie zaglebic w dane produkcyjne, wyszlo by ze i w skladzie stopu cos zakombinowali.olo pisze:po kiego grzyba zmniejszali ten parametr...?
Ale tutaj juz seryjnie siedzi 180`tka.olo pisze:W nastepnym modelu wrócili do 5,5.
Nie zaklada się, tylko ludziska zakladaja. Ja nie znam seryjnego motocykla 5/180.olo pisze:Teraz nie będę miał wątpliwości - skoro nawet na 5-cio calówki zakłada się 180.


 z takim profilem już kupiłem motor. Po wymianie na 180, duuuża różnica.
 z takim profilem już kupiłem motor. Po wymianie na 180, duuuża różnica.
 - jako że jeżdze bardziej turystycznie to powiem jak to wygląda
 - jako że jeżdze bardziej turystycznie to powiem jak to wygląda  - przód mi wytrzymał na około 12 tys km a tył juz po około7-8 tys był do wymiany. Zadnych akcji w stylu slizgawek na mokrym i na zakretach nie miałem. Tylko, że pamietac należy o tym, iż te oponki są stworzone dla lżejszych moto i dlatego w VFR szybko sie zjadają
- przód mi wytrzymał na około 12 tys km a tył juz po około7-8 tys był do wymiany. Zadnych akcji w stylu slizgawek na mokrym i na zakretach nie miałem. Tylko, że pamietac należy o tym, iż te oponki są stworzone dla lżejszych moto i dlatego w VFR szybko sie zjadają 
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości