Problem z przyspieszaniem.

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Problem z przyspieszaniem.

Post autor: Alkad » ndz 21 lut 2010, 19:28

Witam.
Mam problem z Honda vrf rc24. Problem polega na tym że nie przyspiesza tak jak powinna. Na biego jałowym wkreca sie idealnie na obroty. Jak sie ruszy i chce przyspieszyc to troszeczke przerywa i czuć że czegoś brakuje. Nie ma kopa takiego jaki mieć powinna. Dodam tyle ze zawory nie były ruszane przez 4 lata, choc duzo przez ten czas nie jeździła. Co jest nie tak.. ? :confused
Pozdrawiam.

Awatar użytkownika
WiktorVFR
klepacz
klepacz
Posty: 1452
Rejestracja: wt 05 cze 2007, 08:32
Imię: Wiktor
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Ipswich, Suffolk
Kontakt:

Post autor: WiktorVFR » ndz 21 lut 2010, 19:57

sprawdz swiece, zrob regulacje gaznikow mialem podobny efekt po zmianie wydechu

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » ndz 21 lut 2010, 20:24

Regulacja i czyszczenie gaźników i jak wyżej sprawdź świece. Wiesz co, kup sobie dodatek do paliwa taki za 15 zł. Starczy gdzieś na 3 baki. Mojej byłej XJ z 85 roku pomogło to niesamowicie i później już jeździła tak jak się należy.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » ndz 21 lut 2010, 20:42

przy kazdych obrotach tak sie zachowuje ?

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Post autor: Alkad » ndz 21 lut 2010, 20:49

przy każdych.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2508
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » ndz 21 lut 2010, 21:03

zrób podstawowy serwis (tak jak chłopaki pisza), możliwe jest to, że twój moto nie dostaje paliwa tyle ile powinien, (sprawdź czy pompa dobrze benzyne podaje)



Pozdro

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » ndz 21 lut 2010, 21:03

dobrze rozumiem, zachowuje sie jakby nie szedl na wszystkich cylindrach albo przerywal na ktoryms i tak az do wysokich, a na postoju bez zarzutu?
czyli chodzi o to przerywanie-ono "psuje efekt"?
czy moze przy wyzszych przestaje przerywac ale dalej slabo idzie?

niezaleznie od wszystkoego zgodze sie z kolegami,
zacznij moze malo inwazyjnie-od swiec, najpierw sprobuj czyszczenia, pewnie to nic nie da wiec wymien albo jak brak kasy to wyczysc gazniki, (jak Kiki pisal, na pompe tez zwroc uwage)jak nic nie da to wymien swiece jesli nie zrobisz tego wczesniej.

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Post autor: Alkad » ndz 21 lut 2010, 21:15

Na postoju bez zarzutu. Wydaje mi sie że to przerywanie nie psuje efektu w 100%. Poprostu słabawy mi sie wydaje. Nie jest zrywny. Przy wyższych też przerywa i jest słaby. Nie jest to mocne przrywanie typu jade a tu nagle buuuuu... poprostu podczas przyspieszania tak przerywa troche szarpie.
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Post autor: Alkad » ndz 21 lut 2010, 21:16

A'rtino pisze:kup sobie dodatek do paliwa taki za 15 zł.
Może wiesz jakiej był firmy ? Dodatkow jest cała masa, jak kupić to sprawdzony.

Jesli chodzi o pompe to co mam dokladnie sprawdzić ?

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » ndz 21 lut 2010, 21:20

Kurde, kupiłem go w realu. Czarna butelka i zielony napis. Jutro prawdopodobnie pójdę z kumplami (jak zawsze co dwa - trzy dni :D ) na bro to sprawdzę jak się to nazywa.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » ndz 21 lut 2010, 21:31

prawde mowiac tej pompy bym nie traktowal jako priorytet bo skoro jest w stanie jechac na wysokich obrotach to do srednich powinien isc dobrze choc wszystko jest mozliwe,
pompe mozesz sprawdzic odlaczajac jej wylot , kierujac go do jakiegos pojemnika zeby nie zasikac okolicy i odpalasz moto (w gaznikach jest wacha wiec zapali), jesli sika jak glupi tzn, ze jest ok:]
zwroc tez uwage ne ewentualne nieszczelnosci,
szkoda, ze sie nie przejechales przy kupnie (wiem, ze jest zima i ze nie mogles), bys cene zbil:]
prawde mowiac jesli jest jakiekolwiek przerywanie to musi to byc elektryka-oby swiece, kup najtansze jak brak kasy,
jesli niezaleznie od przerywania muli to pewnie gazniki, zacznij od tego dodatku, jak nie pomoze (po wymianie swiec) to rozbieraj je,
a zapytam profilaktycznie-skoro piszesz, ze muli-czym jezdziles wczesniej?:D
moze jakims litrem:]

Awatar użytkownika
Arnold
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2424
Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
Imię: Arnold
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Opole
Kontakt:

Post autor: Arnold » ndz 21 lut 2010, 21:38

Twardy161 pisze:kup najtansze jak brak kasy
Hmm, nie wiem jak w motorach, ale jak byłem na praktyce w serwisie Opla to przyjechała do nas kiedyś Astra F z problemami podobnymi że coś nie chodzi tak jak ma te autko, że przerywa właśnie itp. Mechanik z którym pracowałem i mnie uczył (szacun dla niego, koleś ma olbrzymią wiedzę) od razu mówił że na bank ma tam świece NGK i mówi że akurat do Opla najlepsze są oryginały. Wykręcił jedna świecę i jak w mordę strzelił NGK. Także to tez trzeba przemyśleć i się zorientować. Taka moja sugestia.
Obrazek

Jak głupio pieprzę, to wybaczcie mi, ale jestem po kilku głębszych. :szczerbaty

Alkad
teksciarz
teksciarz
Posty: 142
Rejestracja: wt 24 lut 2009, 16:49
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: malopolska

Post autor: Alkad » ndz 21 lut 2010, 21:44

Gpz500 z 95r. Szczerze to gpz jest jakiś zrywniejszy. Świece założe Denso albo NKG mam nadzieje że to to. :???:
Prawdziwy motocyklista brudnych rąk się nie boi...

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » ndz 21 lut 2010, 21:47

wiesz, wydaje mi sie, ze w tym oplu nie chodzily tak od nowosci,
najtansze wystarcza moze na mniej niz irydy ale beda miarodajne bo jako nowe beda sprawne a nie beda niepotrzebnym wydatkiem, chyba ze kolega ma kase to jasne-popieram drogie,
ja kupilem chyba po 12 zl i jest ok (no prawie ale mam chyba 1 kabel WN uszkodzony)

Awatar użytkownika
Twardy161
klepacz
klepacz
Posty: 739
Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Twardy161 » ndz 21 lut 2010, 21:50

wiesz juz wszystko, kombinuj kolego, wszystko w Twoich rekach,
no i podziel sie tym co wyjdzie,
zapewniam Cie, ze rc24 idzie lepiej:]
ja mam jeszcze xj600 i po kilku miesiacach na vfr ona wyje a nie ciagnie:] (tyle, ze samochody odsadza), pomijam, ze wydaje sie mala jak skuter.
a jezdze spokojnie

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości