Mod gaźników w RC36 z 91roku
Mod gaźników w RC36 z 91roku
Witam wszystkich.
Mam takie krotkie pytanko.
Czy ktoś probował podłubac cos w gaznikach?
Chodzi mi o zwiekszenie mocy.
Pewnie mi zaraz ktos napisze ze było. Owszem czytałem już rózne rzeczy na forum i teraz prosze o konkret.
Kolega zrobil cos w Africe Twin z gazniorami i moto mu sie zmienilo nie do poznania.
Chciałbym sie dowiedziec co mozna zadzialac zeby troszke podniesc moc.
I prosze o powazne opinie a nie typu "zmien motor". Za dobrze mi sie jezdzi VFRą zeby ja zmieniac. ale troszke wiecej jadu to by jej sie przydało moim zdaniem.
Z góry dzieki
Pozdrawiam
Mam takie krotkie pytanko.
Czy ktoś probował podłubac cos w gaznikach?
Chodzi mi o zwiekszenie mocy.
Pewnie mi zaraz ktos napisze ze było. Owszem czytałem już rózne rzeczy na forum i teraz prosze o konkret.
Kolega zrobil cos w Africe Twin z gazniorami i moto mu sie zmienilo nie do poznania.
Chciałbym sie dowiedziec co mozna zadzialac zeby troszke podniesc moc.
I prosze o powazne opinie a nie typu "zmien motor". Za dobrze mi sie jezdzi VFRą zeby ja zmieniac. ale troszke wiecej jadu to by jej sie przydało moim zdaniem.
Z góry dzieki
Pozdrawiam
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Dysze dolotowe możesz Wygładzić , na początku gaznika wstaw zawirowywacz . można zrobić samemu z cieniutkiej blaszki ( spawarka TIG ) i umieścić ją jak najbliżej gaznika i jak
wspomniał ( KIKI ) Filtr
A możesz zastosować magnetyzer Paliwa, Powietrza samemu zrób z
magnesów Neodymowych . Po takim zabiegu koniecznie dokonaj regulacji Gazników .

wspomniał ( KIKI ) Filtr

A możesz zastosować magnetyzer Paliwa, Powietrza samemu zrób z
magnesów Neodymowych . Po takim zabiegu koniecznie dokonaj regulacji Gazników .

- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Teori z gaziorami jest sporo.Najlepiej zakupic dedykowany wydech filtr sportowy(średnio polecam k&n)do tego w gażnikach możesz zwiększyć dawki zmienic dysze..
P.S.Ne rób samemu.Odwież do warsztatu.to są 4 gaziory a nie 1 więc jak coś popiernczysz do do ładu nie dojdziesz
P.S.Ne rób samemu.Odwież do warsztatu.to są 4 gaziory a nie 1 więc jak coś popiernczysz do do ładu nie dojdziesz
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
-
- zadomowiony
- Posty: 60
- Rejestracja: ndz 02 lis 2008, 11:15
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Z blaszką-zawirowywaczem osobiście bym nie ryzykował, bo jak ci ją wciągnie w silnik, narobisz potężnego bałaganu. A magnetyzery sobie podaruj, szkoda kasy. Testowałem te wynalazki na autach i w moim odczuciu kompletnie nic nie dają.Damo 88 pisze:Dysze dolotowe możesz Wygładzić , na początku gaznika wstaw zawirowywacz . można zrobić samemu z cieniutkiej blaszki ( spawarka TIG ) i umieścić ją jak najbliżej gaznika i jak
wspomniał ( KIKI ) Filtr
A możesz zastosować magnetyzer Paliwa, Powietrza samemu zrób z
magnesów Neodymowych . Po takim zabiegu koniecznie dokonaj regulacji Gazników .
[url=http://images46.fotosik.pl/259/7e4a3ddca0643422m.jpg]Obrazek[/URL]
diesel-naprawa układów wtryskowych, mechanika pojazdowa, wymiana opon, naprawa motocykli, quadów i skuterów-Poznań 519 185 505
- Twardy161
- klepacz
- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
co do magnetyzerow ja tez jestem sceptyczny-wprawdzie nie testowalem ale widzialem program o nich gdzie wyszlo, ze nie maja zadnego w[lywu,
wprawdzie czytalem tez wyniki badan fso z lat chyba 80 gdzie rzekomo byly roznice ale kto wie czy te badania byly wiarygodne,
teoretycznie moznaby pomyslec o doladowaniu dynamicznym czy czyms ala turbinka kowalskiego plus dodatki do paliwa zwiekszajace liczbe oktanow(chyba ze ktos sprawdzal i to lipa),
ale ja bym sobie odpuscil raczej takie patenty a zajal sie najpierw sprawdzonymi i skutecznymi jak dynojety
wprawdzie czytalem tez wyniki badan fso z lat chyba 80 gdzie rzekomo byly roznice ale kto wie czy te badania byly wiarygodne,
teoretycznie moznaby pomyslec o doladowaniu dynamicznym czy czyms ala turbinka kowalskiego plus dodatki do paliwa zwiekszajace liczbe oktanow(chyba ze ktos sprawdzal i to lipa),
ale ja bym sobie odpuscil raczej takie patenty a zajal sie najpierw sprawdzonymi i skutecznymi jak dynojety
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Przytoczę :
''..silniki gaznikowe wymagać będą regulacji ( w kierunku zubożenia mieszanki oraz zmniejszenia obrotów biegu jałowego ) .Silnik z wtryskiem reguluje się samoczynnie .
Ceny magnesów Neodymowych to groszowa sprawa a pomysł na zamontowania na przewodzie
wedle uznania , co do zawirowywacza proponuję prześledzić temat . chodzi głównie o kąt nachylenia skrzydeł nie może być za mały ani za duży ( aby nie blokował dopływu powietrza )
zawirowywacz ma większą średnice więc nie wleci w gardziel . Oraz montujemy go tak aby nie latał jak Piłka .

''..silniki gaznikowe wymagać będą regulacji ( w kierunku zubożenia mieszanki oraz zmniejszenia obrotów biegu jałowego ) .Silnik z wtryskiem reguluje się samoczynnie .
Ceny magnesów Neodymowych to groszowa sprawa a pomysł na zamontowania na przewodzie
wedle uznania , co do zawirowywacza proponuję prześledzić temat . chodzi głównie o kąt nachylenia skrzydeł nie może być za mały ani za duży ( aby nie blokował dopływu powietrza )
zawirowywacz ma większą średnice więc nie wleci w gardziel . Oraz montujemy go tak aby nie latał jak Piłka .

- Gacol
- klepacz
- Posty: 1921
- Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
- Imię: Jacek
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Imielin
Co to magnetyzerów to jest to pic na wode.Co do doładowania dynamicznego i turbo jest tutaj viewtopic.php?t=7881&highlight=do%B3adowanie+dynamicze to dość obszernie opisane.Polecam jako lekturę
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)
- Twardy161
- klepacz
- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
teoretycznie chcac robic to po taniosci moznaby probowac rozwiercic oryginalne dysze na rozmiar dynojetow, ale nie wiem jakie tu sa mozliwosci,bycmoze nalezaloby je oddac do zakladu mechaniki precyzyjnej
Damo, Ty piszesz o zubozeniu mieszanki przy magnetyzerze?
z tego co ja slyszalem to glowna rola magnetyzera ma byc zmniejszenie zuzycia paliwa i rzeczywiscie przy takim zubozeniu(i jeszcze obnizeniu obrotow) to nastapi, nawet magnetyzera nie trzeba kupowac:]
ja bym tylko u siebie wzmocnil dol obrotow,
najwiecej jezdze po miescie i nie lubie krecenia na czerwone pole, u mnie to moze byc kwestia zmiany glowicy na taka od rc24II wiec pewnie tego nie zrobie:]
wprawdzie mam glowice w zapasie ale nie wiem czy od I czy II
Damo, Ty piszesz o zubozeniu mieszanki przy magnetyzerze?
z tego co ja slyszalem to glowna rola magnetyzera ma byc zmniejszenie zuzycia paliwa i rzeczywiscie przy takim zubozeniu(i jeszcze obnizeniu obrotow) to nastapi, nawet magnetyzera nie trzeba kupowac:]
ja bym tylko u siebie wzmocnil dol obrotow,
najwiecej jezdze po miescie i nie lubie krecenia na czerwone pole, u mnie to moze byc kwestia zmiany glowicy na taka od rc24II wiec pewnie tego nie zrobie:]
wprawdzie mam glowice w zapasie ale nie wiem czy od I czy II
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Co do obniżenia obr. to dlatego że przy zastosowaniu magnetyzera paliwo spala się w całości poprzez przyleganie cząsteczek : tlenu , Paliwa . Nie są rozproszone co powoduje . podwyższenie Obr. silnika , to tak jakbyśmy zwiększyli dopływ paliwa do gardzieli .
( Jeszcze nie stosowałem magnetyzera , ale jeżeli ma za zadanie spełniania właśnie takiego zadania to
moim zdaniem taka będzie reakcja )
( Jeszcze nie stosowałem magnetyzera , ale jeżeli ma za zadanie spełniania właśnie takiego zadania to
moim zdaniem taka będzie reakcja )

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości