Strona 1 z 1

Honda vfr800 vtec

: śr 03 lut 2010, 22:52
autor: Pieciu
Witam nabylem vfr800vtec postanowilem zrobic synchro wtryskow tzn starterow czy jakos tak, podlaczylem wezyki tak jak trzeba wedlug serwisowki i ustawilem wszystkie poziomy na rowno z baza czyli drugim cylindrem liczac od przodu od lewej strony. Moto pracuje ale wydaje mi sie ze wolne obroty bardziej faluja niz wczesniej. Mam pytanko czy pozimy podcisnienia powinny byc rowne z baza czy inaczej ustawic? W servisowce nie znalazlem nic na ten temat? mozecie pomoc. mam stanadartwoe wakuometry zegarowe

: śr 03 lut 2010, 23:07
autor: Peter6969
a ja sie zastanawiałem cos tu zrobił twój cytat 'juz jest nawet ladniejsza, zadbalem o kilka szczegolow i zorbilem jej synchro czekam tylko na cieplejsze dni' tym urzadzeniem to raczej cos na gaznikach a nie na wtrysku'mam stanadartwoe wakuometry zegarowe'

: śr 03 lut 2010, 23:15
autor: Pieciu
wiem ze to nie jest jakis super sprzed do sybchro nie sa tak dokldanie jak inne ale interesuje mnie czy wszystkie musze stroic razem rowno? tak jak to zrobilem bo jesli jest inczaej to chciabym poprawic

: śr 03 lut 2010, 23:27
autor: kris2k
W 800Fi wlasnie nie sa rowne te poziomy i w Vtecu tez nie powinny... dobrze w tej serwisowce sobie wszystko przeczytales?

: śr 03 lut 2010, 23:29
autor: kiki
dwie rzeczy :):
1- zeby zrobić synchro waku zegarowe moga nie dac rady - za mała podziałka
2- podcisnienia muszą być różne

tu masz sciąge ze zdjeciami :mrgreen:

viewtopic.php?t=4747&postdays=0&postorder=asc&start=0


btw w serwisówce jest to opisane :evil :razz:

: śr 03 lut 2010, 23:35
autor: Pieciu
kiki, czytalem ten temat juz wczesniej tam akurat jest ladnie opisane przez ciebie jak to sie robi w starszym modelu do 2001roku i widze ze podcisnienia sa rozne, ja chce sie dowiedziec jak jest natomiast w vtecu w serwisowce nic na ten temat nie znalazlem

: śr 03 lut 2010, 23:43
autor: Peter6969
moim zdaniem powinnes sobie na razie z tym dac spokój do tego silnik powinien miec dobra temperature nie taka w garazu po 1/2godz chodzenia na wolnych obrortach tylko taka prawdziwa z jazdy z trasy i potem mozna regulowac

: czw 04 lut 2010, 07:48
autor: kiki
Sciągłem swerisówke i zobaczyłem co i jak :)

Wprowadzilem mały zamęt za co przepraszam :)- w Vitku - wszystkie podcisnienia ustawia się na jeden poziom (w przeciwieństwie do FI)

Opis na stronie 5-75 vitkowego manuala:)


Pozdro

http://www.vfrdiscussion.com/forum/inde ... owtopic=33 :mrgreen:

: czw 04 lut 2010, 08:24
autor: Pieciu
ok dzieki wam wszystkim za informacje oto mi wlasnie chodzilo aby sie dowiedziec czy sa te pozimy rowne, z tego co zauwazylem takze nie zaslepilem otworu od odmy idacego do filtra moze mialem przez to zle wskazania i zle ustawilem.