Strona 1 z 1
Kranik paliwa z RC36II do RC36I
: śr 23 gru 2009, 13:57
autor: czndl
Witam, jak w temacie: chciałbym przerobić podawanie paliwa w RC36I tak jak jest w RC36II tzn. żeby nie było już tego ustrojstwa na linki tylko elektryczny kranik + kontrolka rezerwy. Jak to zrobić?
: śr 23 gru 2009, 22:42
autor: Twardy161
jak ma byc profeska to zmien zbiornik(o ile pasuje) i zegary,
a wlasciwie to co chcesz osiagnac?
rozumiem gdyby kranik trzeba bylo zakrecac a tak nie wiem w czym jest problem,
nie masz kontrolki rezerwy?ja mam w rc24,
nie wiem jak dokladnie wyglada ta sprawa w rc36II
: czw 24 gru 2009, 10:08
autor: thrillco
Zbiornik i zegary sa inne, wiec raczej odpada (zbiornik wiekszy i zegary juz elektroniczne bez linek) Rezerwa jest chyba taka sama w obu 36, tam jest elektryczny kranik? wiem ze to jest tylko kranik serwisowy on-off, w rc36i jest jeszcze res.
: pt 25 gru 2009, 12:25
autor: tomekv4
Tak naprawde to możesz wogóle tego kranika nie montować. Wskażnik od paliwa masz. A rolę kranika i tak pełni pompa paliwa. W RC36 II tak jak wczesniej ktoś napisał i tak nie obsługuje się kranika chyba że przy zdejmowaniu zbiornika.
: ndz 27 gru 2009, 20:01
autor: czndl
Do takich właśnie wniosków doszedłem, skoro mam pompę paliwową to kranik nie jest potrzebne.
Więc mam jeszcze jedno pytanie - co uruchamia kontrolkę rezerwy w rc36II? czy to jest czujnik ilości paliwa w baku czy coś w zegarach?
: ndz 27 gru 2009, 20:11
autor: tomekv4
Czujnik jest w zbiorniku. Ustawiasz kranik w pozycji Res, odpinasz linki i tylko musisz patrzeć na wskaznik, żeby nie zostać bez paliwa.
: ndz 27 gru 2009, 20:16
autor: czndl
Patrzyłem już w manualu i na allegro: czujnik poziomu paliwa w rc36II ma dodatkowy pływak/czujnik dla rezerwy. Czyli wymieniam czujnik z rc36I na ten z rc36II, wkładam diodę koło wskaźnika paliwa i powinno działać
: ndz 27 gru 2009, 20:24
autor: tomekv4
Kranik nie ma nic wspólnego z kontrolką rezerwy. Jak zdemontujesz kranik to wskażnik będzie Ci dalej pokazywał na zegarach ile masz paliwa, żeby przestał musiałbyś wypiać wtyczkę, która masz chyba z prawej strony przy baku
: ndz 27 gru 2009, 20:28
autor: czndl
No tak, już wszystko wiem, już napisałem w posty w dziale giełda. Dzięki za pomoc
: ndz 27 gru 2009, 20:34
autor: tomekv4
Zakreć do mnie jak chcesz jestem pod 600313426 bo jakos nie łapie po co chcesz zmieniać czujnik?
: pn 28 gru 2009, 09:55
autor: robsonic
Panowie rozwieje wasze wątpliwości..... Bak nie pasuje bo jest większy i praktycznie nic nie pasuje od tego zbiornika. Chociaż taki mam w swojej RC36 z 90r. Jeśli nie chcesz linek to poszukaj innego kranika do rc36/1 bez linek( są takie) a co do rezerwy, w zbiorniku RC36/1 masz dwa kable od pływaka a w RC36/2 masz trzy więc wiadomo już o co chodzi... Pływaki pasują ( i nie trzeba zmieniac zegarów dla kontrolki rezerwy

). Ja w swojej miałem kranik bez linek i znajomy też więc istnieją
Pozdro!
: sob 06 mar 2010, 13:32
autor: czndl
Witam, właśnie przyszedł mi czujnik poziomu paliwa z RC36II. Trzeba było przerobić pręcik pływaka ponieważ zbiorniki mają inne kształty. Mam do Was pytanie: czy czujka rezerwy (sama końcówka) powinna dotykać zbiornika od wewnątrz czy nie?
: ndz 07 mar 2010, 20:27
autor: robsonic
Raczej nie powinna się na czymś opierać, tak w ogóle nie lepiej kupić cały zbiornik z rc36/2???? Lepiej wygląda a tak w nawiasie kolego to widziałem u znajomego w RC36/1 z 91 ( wersja która na stałe ma światła mijania tylko nie wiem na jaki to kraj produkowano) , miał orginalną kontrolkę w obrotomierzu i rezerwe w baku. Więc może iść w tą stronę???
: czw 18 mar 2010, 09:30
autor: czndl
Czujnik rezerwy zamontowany, dioda zakupiona, w sobotę postaram się złożyć wszystko i przekazać rezultaty
