-
czndl
- teksciarz

- Posty: 141
- Rejestracja: pn 24 lis 2008, 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: czndl » śr 23 gru 2009, 13:57
Witam, jak w temacie: chciałbym przerobić podawanie paliwa w RC36I tak jak jest w RC36II tzn. żeby nie było już tego ustrojstwa na linki tylko elektryczny kranik + kontrolka rezerwy. Jak to zrobić?
-
Twardy161
- klepacz

- Posty: 739
- Rejestracja: wt 28 lip 2009, 21:09
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: Twardy161 » śr 23 gru 2009, 22:42
jak ma byc profeska to zmien zbiornik(o ile pasuje) i zegary,
a wlasciwie to co chcesz osiagnac?
rozumiem gdyby kranik trzeba bylo zakrecac a tak nie wiem w czym jest problem,
nie masz kontrolki rezerwy?ja mam w rc24,
nie wiem jak dokladnie wyglada ta sprawa w rc36II
-
thrillco
- pisarz

- Posty: 297
- Rejestracja: śr 15 paź 2008, 18:59
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Mikołów
-
Kontakt:
Post
autor: thrillco » czw 24 gru 2009, 10:08
Zbiornik i zegary sa inne, wiec raczej odpada (zbiornik wiekszy i zegary juz elektroniczne bez linek) Rezerwa jest chyba taka sama w obu 36, tam jest elektryczny kranik? wiem ze to jest tylko kranik serwisowy on-off, w rc36i jest jeszcze res.
-
tomekv4
- pisarz

- Posty: 244
- Rejestracja: pn 04 maja 2009, 21:00
- Imię: tomek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: prawie sztolyca
Post
autor: tomekv4 » pt 25 gru 2009, 12:25
Tak naprawde to możesz wogóle tego kranika nie montować. Wskażnik od paliwa masz. A rolę kranika i tak pełni pompa paliwa. W RC36 II tak jak wczesniej ktoś napisał i tak nie obsługuje się kranika chyba że przy zdejmowaniu zbiornika.
-
czndl
- teksciarz

- Posty: 141
- Rejestracja: pn 24 lis 2008, 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: czndl » ndz 27 gru 2009, 20:01
Do takich właśnie wniosków doszedłem, skoro mam pompę paliwową to kranik nie jest potrzebne.
Więc mam jeszcze jedno pytanie - co uruchamia kontrolkę rezerwy w rc36II? czy to jest czujnik ilości paliwa w baku czy coś w zegarach?
-
tomekv4
- pisarz

- Posty: 244
- Rejestracja: pn 04 maja 2009, 21:00
- Imię: tomek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: prawie sztolyca
Post
autor: tomekv4 » ndz 27 gru 2009, 20:11
Czujnik jest w zbiorniku. Ustawiasz kranik w pozycji Res, odpinasz linki i tylko musisz patrzeć na wskaznik, żeby nie zostać bez paliwa.
-
czndl
- teksciarz

- Posty: 141
- Rejestracja: pn 24 lis 2008, 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: czndl » ndz 27 gru 2009, 20:16
Patrzyłem już w manualu i na allegro: czujnik poziomu paliwa w rc36II ma dodatkowy pływak/czujnik dla rezerwy. Czyli wymieniam czujnik z rc36I na ten z rc36II, wkładam diodę koło wskaźnika paliwa i powinno działać
-
tomekv4
- pisarz

- Posty: 244
- Rejestracja: pn 04 maja 2009, 21:00
- Imię: tomek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: prawie sztolyca
Post
autor: tomekv4 » ndz 27 gru 2009, 20:24
Kranik nie ma nic wspólnego z kontrolką rezerwy. Jak zdemontujesz kranik to wskażnik będzie Ci dalej pokazywał na zegarach ile masz paliwa, żeby przestał musiałbyś wypiać wtyczkę, która masz chyba z prawej strony przy baku
-
czndl
- teksciarz

- Posty: 141
- Rejestracja: pn 24 lis 2008, 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: czndl » ndz 27 gru 2009, 20:28
No tak, już wszystko wiem, już napisałem w posty w dziale giełda. Dzięki za pomoc
-
tomekv4
- pisarz

- Posty: 244
- Rejestracja: pn 04 maja 2009, 21:00
- Imię: tomek
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: prawie sztolyca
Post
autor: tomekv4 » ndz 27 gru 2009, 20:34
Zakreć do mnie jak chcesz jestem pod 600313426 bo jakos nie łapie po co chcesz zmieniać czujnik?
-
robsonic
- klepacz

- Posty: 829
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
-
Kontakt:
Post
autor: robsonic » pn 28 gru 2009, 09:55
Panowie rozwieje wasze wątpliwości..... Bak nie pasuje bo jest większy i praktycznie nic nie pasuje od tego zbiornika. Chociaż taki mam w swojej RC36 z 90r. Jeśli nie chcesz linek to poszukaj innego kranika do rc36/1 bez linek( są takie) a co do rezerwy, w zbiorniku RC36/1 masz dwa kable od pływaka a w RC36/2 masz trzy więc wiadomo już o co chodzi... Pływaki pasują ( i nie trzeba zmieniac zegarów dla kontrolki rezerwy

). Ja w swojej miałem kranik bez linek i znajomy też więc istnieją
Pozdro!
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę

-
czndl
- teksciarz

- Posty: 141
- Rejestracja: pn 24 lis 2008, 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: czndl » sob 06 mar 2010, 13:32
Witam, właśnie przyszedł mi czujnik poziomu paliwa z RC36II. Trzeba było przerobić pręcik pływaka ponieważ zbiorniki mają inne kształty. Mam do Was pytanie: czy czujka rezerwy (sama końcówka) powinna dotykać zbiornika od wewnątrz czy nie?
-
robsonic
- klepacz

- Posty: 829
- Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
- Imię: Robert
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wałbrzych city????
-
Kontakt:
Post
autor: robsonic » ndz 07 mar 2010, 20:27
Raczej nie powinna się na czymś opierać, tak w ogóle nie lepiej kupić cały zbiornik z rc36/2???? Lepiej wygląda a tak w nawiasie kolego to widziałem u znajomego w RC36/1 z 91 ( wersja która na stałe ma światła mijania tylko nie wiem na jaki to kraj produkowano) , miał orginalną kontrolkę w obrotomierzu i rezerwe w baku. Więc może iść w tą stronę???
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę

-
czndl
- teksciarz

- Posty: 141
- Rejestracja: pn 24 lis 2008, 20:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jasło/Rzeszów
-
Kontakt:
Post
autor: czndl » czw 18 mar 2010, 09:30
Czujnik rezerwy zamontowany, dioda zakupiona, w sobotę postaram się złożyć wszystko i przekazać rezultaty

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości