i czy wogole takowy filtr nadaje sie do VFR bez uszczerbku na silniku??? czy lepiej wlozyc original.
ps: sens w znaczeniu przyrost mocy...momentu ( dynamiki motocykla) ..czy tylko bedzie wiecej jaral wachy...

Jesli chodzi o podwyzszenie mocy, to pewno nie jest gra wart swieczki. Ale jesli mialbym co pol roku kupowac papierowy filtr - jezdzic lub zamawiac, to wole kupic raz a dobrze + do tego zestaw K&N za 50 PLN do czyszczenia i masz sprawe zalatwiona na 5 lat.Marcin32 pisze:Dzieki Kolczyk za odp. widze ze Ty jestes konkretny chop:p i sie nie op...... turbo nie wchodzi w gre bo i kasa konkretna sie zaczyna i jazda z tym pewnie wyglada dosc dziwnie:/ ...to juz lepiej zmienic moto .
mam rc46 z 00 wiec nie wiem czy ma sonde lamba czy nie...tak czy inaczej widze ze przyslowiowa skorka nie warta wyprawki...
a moze zaczac odkladac na vfr 1200:P...a poki co nie jeczec tylko latac
dzieki i pozdrawiam.
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości