Strona 3 z 3

: czw 05 lis 2009, 16:28
autor: polak44
Moim zdaniem wymiana świec na irydowe powinna pomóc ale nie jestem pewny.Moja zawsze ma problemy z zapalaniem po zimie.

: czw 05 lis 2009, 18:02
autor: Damo 88
A filtr Paliwa ( Wymieniany był od nowości ) :idea: :???:

Re: Na zimno trzeba odpalać na dwa razy

: wt 13 paź 2015, 19:56
autor: marcincurly
Odświeżę temat.
Pierwszy rozruch , wygląda tak ,że
naciskam rozruch, chodzi 2sek, gaśnie,
ponownie kręcę, pali , gaśnie,
za trzecim razem naciskam pali chodzi....
Kiedy już silnik pracuje,Pochodzi kilka sekund, gaszę silnik aby sprawdzić czy zapali
To odpala bez problemu, za pierwszym i kolejnym dotykiem.
Po 2h kiedy zapalę i zgaszę bez jeżdżenia również zapali za pierwszym razem.Po Postojach dłuższych jak 2 godz. muszę kręcić na 2/3 razy.
Od czego zacząć?
Chcę zrobić to z waszą pomocą.
VFR 800F ma podobno ok. 35 tys km.
Jak była temp. powyżej 10 stopni paliła zawsze za drugim jak odpalałem pierwszy raz w ciągu dnia.

Re: Na zimno trzeba odpalać na dwa razy

: wt 13 paź 2015, 21:10
autor: Robertos
sorki za off-a
ale odkąd ja swoją popieszczę po kominach to bez dotykania rozruchu silnik mi startuje :)

Re: Na zimno trzeba odpalać na dwa razy

: wt 27 paź 2015, 09:12
autor: djsully99
Cześć

Mam identyczny problem ze swoją rc 36. Postoi 2-3 dni i dokładnie taki sam objaw. Odpali na sekundke i gasnie. Ja podejrzewam inny problem jednak na razie wstrzymuję się z tym do zimy a mianowie. Od razu po odpaleniu czuć bardzo mocno nieprzepaloną benzyne. Jesli próbije odpalić bez ssanie nie odpali. Natomiast jesli dam chociaż minimalnie ssanie czuć właśnie benzyne u podejrzewam że u mnie są gaziory do roboty tzn dokladnie mieszanka jest zbut bogata. Nawet podczas jazdy koledzy którzy jezdza razem ze mna kilkukrotnie zwracali mi uwage na to że czuć nieprzepaloną beznzyną. Pali też jakby troszkę więcej a jest u nas ekupa która jezdzi n 4 vfrkach wiec jest z kim porównywać wyniki.

Pozdrawiam

Re: Na zimno trzeba odpalać na dwa razy

: wt 17 lis 2015, 19:33
autor: GrześT
Przed regulacją zaworów sprawdziłbym ciśnienie w komorze spalania.
Możesz mieć wypalone gniazda zaworowe .
Jeśli wszystko było by ok to woziłbym się za regelacje zaworów.
Na pewno po drodze wymianę świec oraz synchro gaźników.

Mam podobny problem ze swoją RC24 tylko ona przeciwnie do was pali na 2-strzał w ciepłe dni.
Poradzili mi koledzy na forum żebym wyregulował gaźniki.