problemy dwa
: śr 16 wrz 2009, 19:44
Witam.
Odebralem dzisia swojego vitka po problemach z silnikiem opisywanych tutaj
viewtopic.php?t=7054
I przy okazji rozbioru silnika kazalem zrobilc regulacje zaworow.
problem 1. VTEC. PRzed naprawa i regulacja mialem tak ze do 6800 silnik mruczal, pracowal miarowo,
przy 7000 kostawal strzal mocy (wyczuwalne szarpniecie) i zaczynal ryczec a nie mruczec.
Jednoczesnie bylo czuc wibracje silnika tak od 6000km az do przelaczenia na VTEC-a
Teraz po regulacji jest tak ze nie ma charakterystycznego przelaczenia, tylko jest lagodne przejscie,
natomiast wibracje silnika sa wyczuwalne od ok 4500 RPM.
Jak to jest u was z VTEC-iem ?
problem 2. Temperatura silnika, dzisiaj polatalem i w trasie temp silnika pokazywala od 98 do 100 st,
w korkach rosla do 105 wlaczal sie wentylator i spadala do 99 i tak w kolko.
Stawiam na zapowietrzenie, albo nie dokladnie uzupelnili plyn po zdjeciu chlodnic.
Jakies inne propozcje ?
Odebralem dzisia swojego vitka po problemach z silnikiem opisywanych tutaj
viewtopic.php?t=7054
I przy okazji rozbioru silnika kazalem zrobilc regulacje zaworow.
problem 1. VTEC. PRzed naprawa i regulacja mialem tak ze do 6800 silnik mruczal, pracowal miarowo,
przy 7000 kostawal strzal mocy (wyczuwalne szarpniecie) i zaczynal ryczec a nie mruczec.
Jednoczesnie bylo czuc wibracje silnika tak od 6000km az do przelaczenia na VTEC-a
Teraz po regulacji jest tak ze nie ma charakterystycznego przelaczenia, tylko jest lagodne przejscie,
natomiast wibracje silnika sa wyczuwalne od ok 4500 RPM.
Jak to jest u was z VTEC-iem ?
problem 2. Temperatura silnika, dzisiaj polatalem i w trasie temp silnika pokazywala od 98 do 100 st,
w korkach rosla do 105 wlaczal sie wentylator i spadala do 99 i tak w kolko.
Stawiam na zapowietrzenie, albo nie dokladnie uzupelnili plyn po zdjeciu chlodnic.
Jakies inne propozcje ?