Strona 1 z 1

problemy dwa

: śr 16 wrz 2009, 19:44
autor: kwiatek
Witam.

Odebralem dzisia swojego vitka po problemach z silnikiem opisywanych tutaj

viewtopic.php?t=7054

I przy okazji rozbioru silnika kazalem zrobilc regulacje zaworow.

problem 1. VTEC. PRzed naprawa i regulacja mialem tak ze do 6800 silnik mruczal, pracowal miarowo,
przy 7000 kostawal strzal mocy (wyczuwalne szarpniecie) i zaczynal ryczec a nie mruczec.
Jednoczesnie bylo czuc wibracje silnika tak od 6000km az do przelaczenia na VTEC-a

Teraz po regulacji jest tak ze nie ma charakterystycznego przelaczenia, tylko jest lagodne przejscie,
natomiast wibracje silnika sa wyczuwalne od ok 4500 RPM.

Jak to jest u was z VTEC-iem ?

problem 2. Temperatura silnika, dzisiaj polatalem i w trasie temp silnika pokazywala od 98 do 100 st,
w korkach rosla do 105 wlaczal sie wentylator i spadala do 99 i tak w kolko.
Stawiam na zapowietrzenie, albo nie dokladnie uzupelnili plyn po zdjeciu chlodnic.

Jakies inne propozcje ?

: czw 17 wrz 2009, 11:31
autor: dawidk1978
Witam
Odp:
1) tak jak u Ciebie przed. Nie ma łagodnego przejścia. Moto z 2008 roku, 4 tys przebiegu (mam je od lipca). Coś pewnie zepsuli
2) temperatura, normalne.

: czw 17 wrz 2009, 11:58
autor: Twardy161
Dawid moze ja sie nie znam ale przeciez ostre przejscie to norma-wtedy zalacza sie vtec i jest szarpniecie-przeciwnicy uznaja to za wade bo to nieciekawa sprawa w zakrecie.

: czw 17 wrz 2009, 12:27
autor: MC_Hammer
To i ja się wypowiem


1) Czym chłodniej na dworzu tym większe szarpnięcie, ale nawet w upały jest ono delikatnie wyczuwalne. Moto z 2002 roku,

Wibracje silnika tak od 6000km az do przelaczenia na VTEC-a tak jest u mnie.

2) Co do temperatury przy trasce poza miastem około 90 stopni, po mieście i w korkach około 100, gdzie przy 105 załącza się wentylator.

: czw 17 wrz 2009, 13:41
autor: dawidk1978
Twardy161 pisze:Dawid moze ja sie nie znam ale przeciez ostre przejscie to norma-wtedy zalacza sie vtec i jest szarpniecie-przeciwnicy uznaja to za wade bo to nieciekawa sprawa w zakrecie.

tak ale przy 6800, tak jak wcześniej miał kolega. Teraz ma coś nie tak.
patrz 1 post

: czw 17 wrz 2009, 14:11
autor: dragoo
Jeśli chodzi o wibracje to u mnie tez w granicach 4,5k obortów sie zaczynają, ale ok 5,5k ustają a przejście na Vteca czuć... no czuć po prostu, ale też mnie niedługo czeka regulacja... więc zobaczymy czy coś się zmieni.

: czw 17 wrz 2009, 16:15
autor: Twardy161
dawidk1978 pisze:
Twardy161 pisze:Dawid moze ja sie nie znam ale przeciez ostre przejscie to norma-wtedy zalacza sie vtec i jest szarpniecie-przeciwnicy uznaja to za wade bo to nieciekawa sprawa w zakrecie.

tak ale przy 6800, tak jak wcześniej miał kolega. Teraz ma coś nie tak.
patrz 1 post
chyba zle zrozumialem Twoj post, mialem wrazenie, ze sugerujesz, ze i u Ciebie cios jest nietak a jesli teraz dobrze rozumiem to tylko porownywales moto kolego do swojego-dobrze dzialajacego.