Strona 1 z 2
oddławienie vfr
: czw 27 sie 2009, 08:03
autor: robsonic
Vitam
Pytanie może stare i już gdzieś ktoś pytał o to...... Są VFR-KI zdławione i nie zdławione, czym i gdzie są pozbawione mocy??? Konkretnie model RC36/1.Dlaczego RC36/1 ma 100 km a RC36/2 ma ich 110??? Silniki chyba te same. Jeśli wiesz mądra głowo o co chodzi to oświeć proszę ciemnego człowieczka

: czw 27 sie 2009, 08:13
autor: grychu
Witam, osobiscie mialem RC36 II i one maja 100 KM a nie 110 ( przynajmniej moja tak miala

) Dopiero RC46 maja po 110 KM.
: czw 27 sie 2009, 08:55
autor: Ketchup
rc36I - miała niby 110KM, a rc 36II niby 100KM

- a sztuczka polega min na przesunięciach faz rozrządu i zmianach w samych gaźnikach - takich chociażby jak dysza główna - i no i sam moduł

: czw 27 sie 2009, 09:25
autor: robsonic
Moja ściągnięta z niemiec ma 72KW czyli jak dobrze policzyłem około 98km. W mojej wersji jeszcze jest przy kolektorze taka wielka pucha przed wydechem końcowym i może ona się przykłada do obniżenia mocy.
: czw 27 sie 2009, 10:52
autor: Figaro2
VFR RC 36 II (93/97) ile mają mocy ?
-wersje na Europę
-na Kanadę
-na USA
Czy we wszystkich wersjach światła mijania świecą się całyczas wraz z kierunkami z przodu?
: czw 27 sie 2009, 11:07
autor: Ketchup
robsonic pisze:Moja ściągnięta z niemiec ma 72KW czyli jak dobrze policzyłem około 98km. W mojej wersji jeszcze jest przy kolektorze taka wielka pucha przed wydechem końcowym i może ona się przykłada do obniżenia mocy.
he

- nie wiem jak teraz, ale kiedyś w niemcowni wszystkie motocykle były dławione do 100KM
a tak btw to są dane z dokumentów - czy hamowni??
a ta niby pucha - to ma tam być

: czw 27 sie 2009, 12:39
autor: robsonic
Dane z dokumentacji przy ściąganiu na polskę. A ta pucha mieści się w miejscu mocowania dolotu tłumika. W innych jest tam tylko rura. Dospawany kawał złomu który waży trochę, wyciągałem do malowania kolektor i korciło mnie żeby to wyciąc.
: czw 27 sie 2009, 13:59
autor: Hefajstos
Prawdopodobnie będzie tam katalizator upchany. W RC 46 są wersje z katem (ta puszką którą opisujesz przed tłumikiem) i wersje z samymi rurami wydechowymi bez puchy.
: czw 27 sie 2009, 15:24
autor: Ketchup
sprawdź po numerach jaką masz wersję - bo to wcale nie musi być niemiec - tak samo jak to wcale nie muszą być od niego kolektory - motocykl już ma parę lat
a o katalizatorach w RC36 to ja nic nie słyszałem - ale w końcu człowiek się uczy całe życie
pozdro
: śr 17 lut 2010, 22:05
autor: LeChiffre
Moja VFR RC 24 ma w papierach niby 60KW, ale sadząc po osiągach i porównaniu z inną VFR zapewne ma 105 KM. Sprowadzana była z Austrii...
: czw 18 lut 2010, 00:37
autor: Redford44
Rc 24 700cc {wersja amerykanska] miały wyższą moc niż750 {europa} bo prawie 107KM ale za to moment był niższy 68Nm,Rc 36I miała w otwartej wersji 105 KM {78KW } i moment 78Nm,Rc 36II -98KM i 74Nm,i jeszcze ciekawostka nie które modele z Rc 36I miały "przełącznik" mocy {wersja szwajcarska}.Na wszystkich modelach jeżdziłem i stąd kurde jestem taki "mądry"
Re: oddławienie vfr
: wt 11 mar 2014, 22:36
autor: kamil grudziadz
czy ktoś wie czy jest opcja oddławić niemke 98 rok,98KM,sondy lambda,kat,hecs3?
Re: oddławienie vfr
: śr 12 mar 2014, 09:40
autor: kiki
A gaz do końca się otwiera?
Re: oddławienie vfr
: śr 12 mar 2014, 20:15
autor: kamil grudziadz
jutro zerkne jak bede w garazu,ale raczej tak bo trzeba wykonać większy obrót niz miałem w rc36
Re: oddławienie vfr
: śr 12 mar 2014, 21:41
autor: PETER
ale to nie chodzi o to ile kręcisz manetką

tylko o to czy przepustnice otwierają sie do końca a to sprawdzisz jak zdejmiesz filtr i zajrzysz do gardzieli kręcąc manetką