oddławienie vfr

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Model VFR: SV1000N
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

oddławienie vfr

Post autor: robsonic » czw 27 sie 2009, 08:03

Vitam
Pytanie może stare i już gdzieś ktoś pytał o to...... Są VFR-KI zdławione i nie zdławione, czym i gdzie są pozbawione mocy??? Konkretnie model RC36/1.Dlaczego RC36/1 ma 100 km a RC36/2 ma ich 110??? Silniki chyba te same. Jeśli wiesz mądra głowo o co chodzi to oświeć proszę ciemnego człowieczka :roll:
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
grychu
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 89
Rejestracja: pn 21 lip 2008, 18:56
Model VFR: RC46 800 Fi 98r.
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Poznań / Czerniejewo
Kontakt:

Post autor: grychu » czw 27 sie 2009, 08:13

Witam, osobiscie mialem RC36 II i one maja 100 KM a nie 110 ( przynajmniej moja tak miala ;) ) Dopiero RC46 maja po 110 KM.
V... F... R... = Vieczna Fascynacja Rozrządem

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
Model VFR: RC36II
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » czw 27 sie 2009, 08:55

rc36I - miała niby 110KM, a rc 36II niby 100KM :mrgreen: - a sztuczka polega min na przesunięciach faz rozrządu i zmianach w samych gaźnikach - takich chociażby jak dysza główna - i no i sam moduł :razz:
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Model VFR: SV1000N
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » czw 27 sie 2009, 09:25

Moja ściągnięta z niemiec ma 72KW czyli jak dobrze policzyłem około 98km. W mojej wersji jeszcze jest przy kolektorze taka wielka pucha przed wydechem końcowym i może ona się przykłada do obniżenia mocy.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Figaro2
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 50
Rejestracja: pn 14 lip 2008, 17:24
województwo: małopolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: TARNÓW
Kontakt:

Post autor: Figaro2 » czw 27 sie 2009, 10:52

VFR RC 36 II (93/97) ile mają mocy ?
-wersje na Europę
-na Kanadę
-na USA

Czy we wszystkich wersjach światła mijania świecą się całyczas wraz z kierunkami z przodu?

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
Model VFR: RC36II
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » czw 27 sie 2009, 11:07

robsonic pisze:Moja ściągnięta z niemiec ma 72KW czyli jak dobrze policzyłem około 98km. W mojej wersji jeszcze jest przy kolektorze taka wielka pucha przed wydechem końcowym i może ona się przykłada do obniżenia mocy.
he :mrgreen: - nie wiem jak teraz, ale kiedyś w niemcowni wszystkie motocykle były dławione do 100KM

a tak btw to są dane z dokumentów - czy hamowni??


a ta niby pucha - to ma tam być :mrgreen:
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Model VFR: SV1000N
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » czw 27 sie 2009, 12:39

Dane z dokumentacji przy ściąganiu na polskę. A ta pucha mieści się w miejscu mocowania dolotu tłumika. W innych jest tam tylko rura. Dospawany kawał złomu który waży trochę, wyciągałem do malowania kolektor i korciło mnie żeby to wyciąc.
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
Hefajstos
klepacz
klepacz
Posty: 612
Rejestracja: pt 06 lut 2009, 08:31
Model VFR: RC 46 '98
Imię: Maciej
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pniewy

Post autor: Hefajstos » czw 27 sie 2009, 13:59

Prawdopodobnie będzie tam katalizator upchany. W RC 46 są wersje z katem (ta puszką którą opisujesz przed tłumikiem) i wersje z samymi rurami wydechowymi bez puchy.

Awatar użytkownika
Ketchup
klepacz
klepacz
Posty: 571
Rejestracja: śr 25 paź 2006, 20:05
Model VFR: RC36II
województwo: lubuskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Chocicz

Post autor: Ketchup » czw 27 sie 2009, 15:24

sprawdź po numerach jaką masz wersję - bo to wcale nie musi być niemiec - tak samo jak to wcale nie muszą być od niego kolektory - motocykl już ma parę lat

a o katalizatorach w RC36 to ja nic nie słyszałem - ale w końcu człowiek się uczy całe życie

pozdro
Jak do baku to tylko nitroglicerynometanol

LeChiffre
Posty: 16
Rejestracja: ndz 21 paź 2007, 21:34
Model VFR: RC 24
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: JG
Kontakt:

Post autor: LeChiffre » śr 17 lut 2010, 22:05

Moja VFR RC 24 ma w papierach niby 60KW, ale sadząc po osiągach i porównaniu z inną VFR zapewne ma 105 KM. Sprowadzana była z Austrii...

Redford44
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 98
Rejestracja: czw 05 cze 2008, 23:45
Model VFR: VFR 800 fi
Imię: Piotr
województwo: lubelskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Lublin

Post autor: Redford44 » czw 18 lut 2010, 00:37

Rc 24 700cc {wersja amerykanska] miały wyższą moc niż750 {europa} bo prawie 107KM ale za to moment był niższy 68Nm,Rc 36I miała w otwartej wersji 105 KM {78KW } i moment 78Nm,Rc 36II -98KM i 74Nm,i jeszcze ciekawostka nie które modele z Rc 36I miały "przełącznik" mocy {wersja szwajcarska}.Na wszystkich modelach jeżdziłem i stąd kurde jestem taki "mądry"

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Model VFR: VFR 800 FI
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: oddławienie vfr

Post autor: kamil grudziadz » wt 11 mar 2014, 22:36

czy ktoś wie czy jest opcja oddławić niemke 98 rok,98KM,sondy lambda,kat,hecs3?
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Re: oddławienie vfr

Post autor: kiki » śr 12 mar 2014, 09:40

A gaz do końca się otwiera?

Awatar użytkownika
kamil grudziadz
klepacz
klepacz
Posty: 764
Rejestracja: sob 11 paź 2008, 15:32
Model VFR: VFR 800 FI
Imię: Kamil
województwo: kujawsko-pomorskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: GRUDZIADZ
Kontakt:

Re: oddławienie vfr

Post autor: kamil grudziadz » śr 12 mar 2014, 20:15

jutro zerkne jak bede w garazu,ale raczej tak bo trzeba wykonać większy obrót niz miałem w rc36
Obrazek

1: Suzuki VX 800
2: Honda VFR 750 RC 36/II
3: Honda VFR 800 FI

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Re: oddławienie vfr

Post autor: PETER » śr 12 mar 2014, 21:41

ale to nie chodzi o to ile kręcisz manetką :lol: tylko o to czy przepustnice otwierają sie do końca a to sprawdzisz jak zdejmiesz filtr i zajrzysz do gardzieli kręcąc manetką
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 20 gości