Strona 1 z 1

jakie obroty na jałowym

: wt 09 cze 2009, 19:40
autor: butcho
Vitka.Jakie macie obroty na jałowym po zagrzaniu silnika a jakie po dłuższej jeździe.W mojej rc 36 2 jest takie pokrętło schowane nad skrzynią biegów i nią sobie reguluje obroty.Problem w tym ze nie wiem jakie powinny być.Teraz mam na ssaniu do końca zaciągniętym przy odpalaniu dochodzi do 2K i jak odpuszczę to spadają do 1K.Po dłuższej jeździe wahają się około 1,4-1,5K.Jak dam mniej na pokrętle nie chce mi odpalać na ssaniu a jak dam więcej to na ssaniu dochodzi do 2,5K i wiecej.

i drugie pytanko tak szybciutko przy jakich obrotach zmieniacie bieg na wyższy????.Chodzi mi o ekonomiczna jazdę i oszczędzanie skrzyni czy 3.5K to za mało?

: wt 09 cze 2009, 20:58
autor: thrillco
Obroty na zagrzanym moto w rc36 I to jakies 1300. Zajrzyj do instrukcji. Ekonomiczna? hm... tak do 5 tys max.

: wt 09 cze 2009, 21:09
autor: olo
Serwisówka chyba mówi o 1100 na jałowym, 1300 to już chyba za dużo - nie chciałbym słyszeć wrzucenia jedynki przy tych obrotach... Ja mam ok. 1000-1100
Ekonomiczna jazda tak jak kolega pisze - do 5tyś.

: wt 09 cze 2009, 22:17
autor: Groszek
1250 +-50 o ile dobrze pamietam

: czw 11 cze 2009, 01:07
autor: grzegrzol
Groszek ma rację. ;-)

: czw 11 cze 2009, 07:46
autor: Ketchup
BUTCHO ile razy można Ci o tym samym mówić, znasz perfekt angielski, masz serwisówkę

- filtr powietrza i paliwa masz do wymiany, gaźniki do czyszczenia i zawory do regulacji - brakuje Ci kapturka na króćcu do synchronizacji gaźników

WIĘC JAK TAK PO PROSTU PISZESZ TAKIE RZECZY

I NA KONIEC JAK UWAŻASZ, ŻE TO CO CI MÓWIĘ O EKSPLOATACJI VFR JEST NIEPRAWDĄ TO ZNAJDŹ SOBIE SERWIS KTÓRY CI DORADZI LEPIEJ

: czw 11 cze 2009, 09:36
autor: Tomkoz
W RC46 przedział jest 1100-1200 obr/min.
Oczywiście przy wyminionym oleju i wszystkich filtrach... ;-) ;-) ;-)

: czw 11 cze 2009, 19:58
autor: PETER
Ketchup nie denerwuj się tak to juz w życiu jest ,butcho wychodzi na to że robisz z kogoś {ludzie -ty}głupka jeżeli masz serwisówke ,znasz angielski ,wiesz ze moto jest do przeglądu i regulacji i ma braki w układzie zasilania to twoje pytania są co najmniej dziwne a przy okazji lekceważysz Ketchupa napraw najpierw moto i dopiero wtedy zacznij regulacje i dyskusje że coś jest inaczej

: pt 12 cze 2009, 01:13
autor: butcho
Spoko moja wina, nie znam się dlatego się pytam.Inaczej bym się nie pytał.Sorry za post :twisted: