Synchronizacja gażników RC 36
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Przymierzałem się na rożne sposoby ale te śrubki tak głęboko siedzą ze nie mogę tam wepchnąć reki z kluczem, no i nie chce się poparzyć przy okazji
Jednak poczekam aż dojdzie ta kątówka.
KIKI może w 800 są te śrubki lepiej dostępne niż w 750.
A co jeszcze wyczaiłem, że prawie wszystkie opaski na gumowych łącznikach były luźne.
Jednak poczekam aż dojdzie ta kątówka.
KIKI może w 800 są te śrubki lepiej dostępne niż w 750.
A co jeszcze wyczaiłem, że prawie wszystkie opaski na gumowych łącznikach były luźne.
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Łatwo Wam tak pisać - ja swoje łapska ledwo wciskam pod gaźniki gdy moto jest zimne. Przy rozgrzanym silniku wole o tym nawet nie myśleć. RC36II ma już o niebo lepszy dostęp do śrube regulacyjnych przepustnic. A wtrysk to już wogóle bajka...
Specjalistyczny wkrętaczek kątowy z podziałką zdobyłem już daaawno temu
Specjalistyczny wkrętaczek kątowy z podziałką zdobyłem już daaawno temu
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Wakuometr
-8 m rurki fi 5 mm = 8 zł
-metr blachy aluminiowej szer 10 cm zagięta po bokach dla usztywnienia (ze złomu)
-blacha pomalowana konserwacją w spraju, po przejechaniu rysikiem ładnie się świeci podziałka
-2 szt trojaki do spryskiwaczy samochodowych około 5 zł
-2 szt oring - fi 5 mm = 1 zł
-kilkanaście opasek zaciskowych
-4 sztuki wenflon ze szpitala, z niego obciąłem kawałki i zrobiłem dławiki bo ładnie pasowały do rurki, z osłon wenflonów porobiłem złączki do rurek
-jedna szczykawka oleju, najlepiej wlać zadki olej bo ja na początku wlałem czerwony olej hydrauliczny ale był za gęsty ( może płyn hamulcowy by spróbować)
-całość ma wysokość około 1 m, trzeba zrobić w miarę wysoki żeby nie zassało oleju do silnika
JEDNA UWAGA Dławiki trzeba powkładać do rurek idących w stronę silnika lub najpierw wlać olej do rurek przed założeniem dławików w innym wymyślnym miejscu
Jest jeden problem z króćcami (gwint M5) które trzeba wkręcić do silnika, mianowicie nie można nigdzie nic podobnego kupić.
Są potrzebne 2 szt bo kolejne 2 są już wkręcone na stale przy silniku.
Ja przewierciłem 2 cm kawałki śrubki M5 zresztą widać na foto powyżej,
Najlepiej było by mieć rurkę fi 6mm i ją nagwintować na M5 ale musiałaby być grubościenna, a z tym już gorzej - chyba ze ktoś ma jakiś inny pomysł
No i w dalszym ciągu mam problem ze śrubokrętem kątowym bo ten z allegro okazał się nie mieć przekładni a profesjonalny kosztuje 220 zł
-metr blachy aluminiowej szer 10 cm zagięta po bokach dla usztywnienia (ze złomu)
-blacha pomalowana konserwacją w spraju, po przejechaniu rysikiem ładnie się świeci podziałka
-2 szt trojaki do spryskiwaczy samochodowych około 5 zł
-2 szt oring - fi 5 mm = 1 zł
-kilkanaście opasek zaciskowych
-4 sztuki wenflon ze szpitala, z niego obciąłem kawałki i zrobiłem dławiki bo ładnie pasowały do rurki, z osłon wenflonów porobiłem złączki do rurek
-jedna szczykawka oleju, najlepiej wlać zadki olej bo ja na początku wlałem czerwony olej hydrauliczny ale był za gęsty ( może płyn hamulcowy by spróbować)
-całość ma wysokość około 1 m, trzeba zrobić w miarę wysoki żeby nie zassało oleju do silnika
JEDNA UWAGA Dławiki trzeba powkładać do rurek idących w stronę silnika lub najpierw wlać olej do rurek przed założeniem dławików w innym wymyślnym miejscu
Jest jeden problem z króćcami (gwint M5) które trzeba wkręcić do silnika, mianowicie nie można nigdzie nic podobnego kupić.
Są potrzebne 2 szt bo kolejne 2 są już wkręcone na stale przy silniku.
Ja przewierciłem 2 cm kawałki śrubki M5 zresztą widać na foto powyżej,
Najlepiej było by mieć rurkę fi 6mm i ją nagwintować na M5 ale musiałaby być grubościenna, a z tym już gorzej - chyba ze ktoś ma jakiś inny pomysł
No i w dalszym ciągu mam problem ze śrubokrętem kątowym bo ten z allegro okazał się nie mieć przekładni a profesjonalny kosztuje 220 zł
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- guliklap
- bywalec
- Posty: 34
- Rejestracja: śr 14 sty 2009, 20:12
- Imię: aleksander
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: trzebinia
bodzioprince dzięki za szczegółowy opis a co do wkrętaka kątowego to mam dla ciebie alternatywę http://allegro.pl/item627307638_uniwers ... 3_szt.html i tańszy http://allegro.pl/item624468436_wkretak ... lizce.html ja mam podobne i powiem że jakościowo bez rewelacji ale przy synchro gażników się sprawdził . to giętkie ramię zachowuje kształt zgięcia.
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
A próbowałeś to robić, bo jest obawa czy ścianka rurki jest wystarczająco gruba do nagwintowania ? Morze masz pomysł z jakiego auta te rurki ?kiki pisze:jesli chcesz zrobic adeptery do silnika, to mozesz zrobić je z mosiężnych przewódów hamulowych od samochodów. Bierzesz taką rurke gwintujesz z jednej strony- wkręcasz nakrętke a nastepnie oring zakładasz i oringiem do silnika
Jest juz na allegro typ co sprzedaje alternatywę za 50 zł, chyba się skuszę
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Nie będzie za krótki bo raczka się ściąga i można dołożyć ile się chce przedłużek !guliklap pisze:moim zdaniem nie wiem czy ten wkrętak się sprawdzi, wydaje się trochę za krótki.Co do króćców to mnie tokarz dorobił takie śrubki M5 z jednej strony mają gwint a z drugiej końcówkę na wężyk i są przewiercone wiertłem 3mm
Nie potrzeba tokarza bo wystarczy zeszlifować gwint w miejscu wężyka! Moja śrubka
Jest natomiast problem z przewierceniem długiej śrubki nawet w wiertarce stołowej, wiem bo próbowałem i maksymalnie 2 cm mi się udało nawet jak studzę i smaruje wiertło to i tak pęka po przewierceniu pewnej granicy. No chyba ze jakieś h...jowate wiertła miałem.
Rurka byłaby najlepsza bo łatwo wkręcić z daleka a dostęp jest nie ciekawy.
Poszukam jutro jeszcze odpowiedniej rurki możne trafie na grubościenną 6mm.
[shadow=orange]PS. Co jest ze zdjęciami że się nie otwierają? Te co załaczyłem wczesniej zrobiły się nie wyrażne a jak na nie klikam to nic się nie otwiera w nowym oknie ! CO JEST GRANE? [/shadow]
.
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
no mam takowe adapterki w domu, spisują sie spoko, ale zdjec nie pokaze wczeniesniej niz za tydzien bo dopiero wtedy będe w domubodzioprince pisze:A próbowałeś to robić, bo jest obawa czy ścianka rurki jest wystarczająco gruba do nagwintowania ? Morze masz pomysł z jakiego auta te rurki ?
Przewody ham to chyba z jakiegos poldolota albo innego prl-owca były
- bodzioprince
- zadomowiony
- Posty: 79
- Rejestracja: czw 29 sty 2009, 14:23
- Imię: Bodzio
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ustrzyki Dolne
- Kontakt:
Rurki wtryskiwaczy diesla
próbowałem narzynać przewód hamulcowy ale jednak ma za cienka ściankę i się wichruje.
Ale w końcu mam złoty środek. Przewód wysokiego ciśnienia z diesla. Jest grubościenny.
Na dniach zapodam fotki ze szczegółami.
Ale w końcu mam złoty środek. Przewód wysokiego ciśnienia z diesla. Jest grubościenny.
Na dniach zapodam fotki ze szczegółami.
-
- Posty: 5
- Rejestracja: ndz 14 sie 2016, 15:04
- Imię: Kazimierz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Synchronizacja gażników RC 36
w RC 24 i RC 36 są takie same gaźniki, a raczej tak samo sie reguluje?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości