Big bore czyli jak z 781(RC46) zrobić 837 ccm
- bartpa
- zadomowiony
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz 08 lut 2009, 13:56
- Imię: bartek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chrzanow/Chelmek
- Kontakt:
W tym temacie wychodzi mentalnosc wiekszosci polaczkow
Nie da sie ,nie warto, nie uda sie etc
Wszedzie widza problem
-----------------------------
rozwiercanie bym sobie darowal gdyz sadze iz z 50cm nie uda sie wycisnac nawet 15% alekompresor jak najbardziej tylko nie kit ale samoroba.
Wbrew bozor jest to dosyc prosty temat a najwazniszym problemem jezst jego zamocowanie i poprowadzenie paska
pozdrawiam i powodzenia !!!
ps na rancingforum.pl znajdziesz info o roznych modach
Nie da sie ,nie warto, nie uda sie etc
Wszedzie widza problem
-----------------------------
rozwiercanie bym sobie darowal gdyz sadze iz z 50cm nie uda sie wycisnac nawet 15% alekompresor jak najbardziej tylko nie kit ale samoroba.
Wbrew bozor jest to dosyc prosty temat a najwazniszym problemem jezst jego zamocowanie i poprowadzenie paska
pozdrawiam i powodzenia !!!
ps na rancingforum.pl znajdziesz info o roznych modach
- bartpa
- zadomowiony
- Posty: 73
- Rejestracja: ndz 08 lut 2009, 13:56
- Imię: bartek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Chrzanow/Chelmek
- Kontakt:
Nie wiem jak jest w silnikach moto ale cisnienie sprezania bo o tym piszesz otej wartosci jest niebezpieczne i raczej bedzie wymagalo 98 albo paliwa o jeszcze wyzszej liczbie oktanowej ze wzgledu na spalnie stukoweKornik pisze:Rowiercenie rozwierceniem ale podnosi komprezje z 11.6 (chyba) do 12.5 a to daje przyrost mocy
Ale popatrze sobie popatrze
- DARAYAVAHUS
- pisarz
- Posty: 212
- Rejestracja: ndz 07 gru 2008, 20:49
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gorzkowice
Śmiem twierdzić, że polaczek to zawsze coś wykombinuje. A to, że mówią niektórzy, że się nia da, że nie warto, to głos zdrowego rozsądku.bartpa pisze:W tym temacie wychodzi mentalnosc wiekszosci polaczkow
A czym różni się silnik moto od nie moto? Czterosuw, to czterosuwbartpa pisze:Nie wiem jak jest w silnikach moto ale cisnienie sprezania bo o tym piszesz otej wartosci jest niebezpieczne
Uważam, że przeróbka dla uzyskania jakiejś tam założonej większej mocy czy momentu to pomyłka. Ale robienie tego dla samej zabawy, czy też sprawdzenia, czy się da jest jak najbardziej OK. A przy okazji może się okazać, że moc wzrosła
Życzę powodzenia, i oczekuję ewentualnych informacji o efektach i przebiegu prac
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
tu chodzi o zabawe i miny ewentulnych mistrzów prostej jak sie będa męczyć żeby mnie dosadzić
Ale i tak wpierw zawieszenie Hyperpro tylko fundusze musze uzbierać
Ale i tak wpierw zawieszenie Hyperpro tylko fundusze musze uzbierać
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- coshuu
- zadomowiony
- Posty: 52
- Rejestracja: czw 25 lip 2013, 11:27
- Imię: Radosław
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Re: Big bore czyli jak z 781(RC46) zrobić 837 ccm
z ciekawosci w służbie archeo... coś z tego wyszlo?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości