Gazniki

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Gazniki

Post autor: zbyl » pn 12 gru 2005, 11:37

Witam czy ktos ma doswiadczenie z gaznikami :-)
Czyli ich regulacja czyszczeniem itd.

Czyli co mnie interesuje po pierwsze Dysze na ile sie je wkreca do ustawien
fabrycznych.
Przy zalozeniu ze posiadam filtr powietrza K&N co od razu mowie nie jest latwe
Bo albo na silniku istnieje dziura mocy szczegolnie na nierozgrzanym motocyklu.
To albo przy zejsciu z wysokich obrotow lubi sobie strzelic w rure :D
Dysze sa fabryczne.
No i dalej jak ustawic mieszanke paliwowo powietrzna czy na ustawienia fabryczne
czy jeszcze jakos innaczej.

Przy ustawieniach fabrycznych strzal w rure wystepuje ale
np spalanie min. jakie osiagnolem to cos kolo 4.9 litra.
Przy nieprzekraczaniu 120 km/h i rownomierna predkosc w miare na calej trasie.
Wynik powtarzalny ( sprawdzone na odcinku 300 km )
Dalej jesli zas chodzi o synchro gaznikow to wiadomo bez zegarow nic sie nie
da zrobic :-)

zbyl

Awatar użytkownika
Yaco
klepacz
klepacz
Posty: 942
Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Yaco » pn 12 gru 2005, 20:00

Kt?ry rocznik i jaka wersja - najlepiej jakby? poda? numer ramy lub silnika (b?de m?g? poda? Ci ustawienie dla wolnych obrot?w). Jednak nie b?dzie to mia?o wp?ywu na prac? silnika w roboczym zakresie obrot?w. Tak naprawde z wymian? filtra powietrza na K&N powiniene? wymieni? dysze g??wne na wi?ksze.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » śr 14 gru 2005, 09:40

Rocznik 1996
Wersja na Europe robiona
Numer ramy zaczyna sie od JH2RC36B1TM.
A co do wiekszych dysz hmm to i tak oznacza wieksze spalanie :D

wiec na razie mowie nie hehe.

zbyl

Awatar użytkownika
Młody
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 72
Rejestracja: pt 10 mar 2006, 14:07
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Młody » pt 17 mar 2006, 11:08

z gaznikami robi sie tak:
1. wyciaga z moto
2. zdejmuje sie studzienki i wywala wnetrznosci. czesci z kazdego gaznika osobno. wykrecajac dysze biegu jalowego wpierw je wkrecamy i liczymy ile obr byly wykrecone i zapisujemy
3. czyscimy
4. montujemy do kupy, sprawdzamy zaworki iglicowe, poziom paliwa - czy wszystkie plywaki sa tak samo ustawione
5. wkrecamy dysze tak, jak kaze manual - u mnie bylo 1i7/8 wiec dalem 2 (zawsze lepiej wiecej ciut, niz mniej)
6. odpalamy, jezdzimy, robimy synchro (nie zaraz po - gazniki tez sie musza ulozyc)
7. ustawienia dysz biegu jalowego mozemy skorygowac przy pomocy colortune

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości