Witam czy ktos ma doswiadczenie z gaznikami
Czyli ich regulacja czyszczeniem itd.
Czyli co mnie interesuje po pierwsze Dysze na ile sie je wkreca do ustawien
fabrycznych.
Przy zalozeniu ze posiadam filtr powietrza K&N co od razu mowie nie jest latwe
Bo albo na silniku istnieje dziura mocy szczegolnie na nierozgrzanym motocyklu.
To albo przy zejsciu z wysokich obrotow lubi sobie strzelic w rure
Dysze sa fabryczne.
No i dalej jak ustawic mieszanke paliwowo powietrzna czy na ustawienia fabryczne
czy jeszcze jakos innaczej.
Przy ustawieniach fabrycznych strzal w rure wystepuje ale
np spalanie min. jakie osiagnolem to cos kolo 4.9 litra.
Przy nieprzekraczaniu 120 km/h i rownomierna predkosc w miare na calej trasie.
Wynik powtarzalny ( sprawdzone na odcinku 300 km )
Dalej jesli zas chodzi o synchro gaznikow to wiadomo bez zegarow nic sie nie
da zrobic
zbyl
Gazniki
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Kt?ry rocznik i jaka wersja - najlepiej jakby? poda? numer ramy lub silnika (b?de m?g? poda? Ci ustawienie dla wolnych obrot?w). Jednak nie b?dzie to mia?o wp?ywu na prac? silnika w roboczym zakresie obrot?w. Tak naprawde z wymian? filtra powietrza na K&N powiniene? wymieni? dysze g??wne na wi?ksze.
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Młody
- zadomowiony
- Posty: 72
- Rejestracja: pt 10 mar 2006, 14:07
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
z gaznikami robi sie tak:
1. wyciaga z moto
2. zdejmuje sie studzienki i wywala wnetrznosci. czesci z kazdego gaznika osobno. wykrecajac dysze biegu jalowego wpierw je wkrecamy i liczymy ile obr byly wykrecone i zapisujemy
3. czyscimy
4. montujemy do kupy, sprawdzamy zaworki iglicowe, poziom paliwa - czy wszystkie plywaki sa tak samo ustawione
5. wkrecamy dysze tak, jak kaze manual - u mnie bylo 1i7/8 wiec dalem 2 (zawsze lepiej wiecej ciut, niz mniej)
6. odpalamy, jezdzimy, robimy synchro (nie zaraz po - gazniki tez sie musza ulozyc)
7. ustawienia dysz biegu jalowego mozemy skorygowac przy pomocy colortune
1. wyciaga z moto
2. zdejmuje sie studzienki i wywala wnetrznosci. czesci z kazdego gaznika osobno. wykrecajac dysze biegu jalowego wpierw je wkrecamy i liczymy ile obr byly wykrecone i zapisujemy
3. czyscimy
4. montujemy do kupy, sprawdzamy zaworki iglicowe, poziom paliwa - czy wszystkie plywaki sa tak samo ustawione
5. wkrecamy dysze tak, jak kaze manual - u mnie bylo 1i7/8 wiec dalem 2 (zawsze lepiej wiecej ciut, niz mniej)
6. odpalamy, jezdzimy, robimy synchro (nie zaraz po - gazniki tez sie musza ulozyc)
7. ustawienia dysz biegu jalowego mozemy skorygowac przy pomocy colortune
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 57 gości