
Czyli ich regulacja czyszczeniem itd.
Czyli co mnie interesuje po pierwsze Dysze na ile sie je wkreca do ustawien
fabrycznych.
Przy zalozeniu ze posiadam filtr powietrza K&N co od razu mowie nie jest latwe
Bo albo na silniku istnieje dziura mocy szczegolnie na nierozgrzanym motocyklu.
To albo przy zejsciu z wysokich obrotow lubi sobie strzelic w rure

Dysze sa fabryczne.
No i dalej jak ustawic mieszanke paliwowo powietrzna czy na ustawienia fabryczne
czy jeszcze jakos innaczej.
Przy ustawieniach fabrycznych strzal w rure wystepuje ale
np spalanie min. jakie osiagnolem to cos kolo 4.9 litra.
Przy nieprzekraczaniu 120 km/h i rownomierna predkosc w miare na calej trasie.
Wynik powtarzalny ( sprawdzone na odcinku 300 km )
Dalej jesli zas chodzi o synchro gaznikow to wiadomo bez zegarow nic sie nie
da zrobic

zbyl