Strona 1 z 2

Wykres przebiegu momentu obrotowego VFR 800 98-01

: pn 08 gru 2008, 21:31
autor: bialy83
Może ma ktoś link do takiego wykresu. Interesuje mnie seryjny motocykl

: wt 09 gru 2008, 14:39
autor: Krajan
może coś ci to da, to jest wykres porównawczy V-tec vs. FI http://www.mcnews.com.au/newbikecatalog ... e_300p.JPG
szkoda tylko że nie jest wyskalowany :mrgreen:

: wt 09 gru 2008, 15:27
autor: orzyl

: wt 09 gru 2008, 15:38
autor: orzyl
polecam wpisanie vfr dyno, vfr torque w googlach i szukanie poprzez grafiki w googlach i dopiero dociekanie,m czy to fabryka czy wieśtuning :P

: wt 09 gru 2008, 15:38
autor: orzyl

: pn 15 gru 2008, 15:30
autor: bialy83
Krajan dzięki za link http://www.mcnews.com.au/...Torque_300p.JPG Miedzy 4000 a 5000 obr/min wyczuwalny jest spadek momentu obrotowego podczas przyspieszania co przekłada sie na wykres ktory otrzymałem od Krajan-a. Czy ktoś zgodzi sie ze mna?

: pn 15 gru 2008, 15:49
autor: Janusz B.
[b]bialy8[/b]3 pisze:Miedzy 4000 a 5000 obr/min wyczuwalny jest spadek momentu obrotowego podczas przyspieszania
Ja za to mam wrażenie, że przy 8 - 8,5 rpm moja 800-tka ma najlepsze pie*dolnięcie.
Jeżeli obaj mamy rację, to możnaby do rysunku dodać taką oś obrotów (gdzie pierwsza kreska to 5000, a druga to 10.000):

*oczywiście "na oko" i w oparciu o subiektywne wrażenia, a nie profesjonalne pomiary.

: czw 28 maja 2009, 01:18
autor: endialdi
Oto co moja V-ka pokazala na hamowni.
Kilka zdań o moto.
VFR 800 Interceptor
Rok: 2001
Tłumik: Viper (prowadzony górą)
Filtr: K&N

: czw 28 maja 2009, 21:54
autor: Kornik
Aż zaraz wrzuce swój wykres endialdi, bo widze ze robiliśmy badanie na tej samej hamowni :) (BP dzień motocyklisty :) )

Tylko u mnie na teście pisze Vtec zamiast Fi, typu się j.b.n. przy wydruku (żeby nie było VFR z 1999 roku była testowana :) mój niepowtarzalny szramiak :) )

Nie będę się rozpisywał co jest w VFRce bo wszystko jest w stopce :)

: pt 29 maja 2009, 09:22
autor: endialdi
no to widze, że musze jeszcze nad moja popracowac bo powinna miech chyba trochę wiecej kucyków.
Może nie jest dostrojona do "dodatków" albo coś innego?

P.S. Masz jakies fotki pokazujacy tlumik i jego prowadzenie?

: pt 29 maja 2009, 13:24
autor: orzyl
a może zrobimy nowy program ? :) Kornik, pimp my VFR :D

Sorry za OT :P

: pt 29 maja 2009, 14:03
autor: Kornik
endialdi pisze:no to widze, że musze jeszcze nad moja popracowac bo powinna miech chyba trochę wiecej kucyków.
Może nie jest dostrojona do "dodatków" albo coś innego?

P.S. Masz jakies fotki pokazujacy tlumik i jego prowadzenie?
Ależ proszę cię bardzo oto moje prowadzenie wydechu http://grono.net/gallery/show/7024789/moto-eventy/#2

A żeby było ciekawiej ja swojej do niczego nie dostrajałem :) nawet jeszcze jej luzów zaworowych nie sprawdzałem :) ona już tak miała od początku :)

: pt 29 maja 2009, 14:14
autor: Kornik
orzyl pisze:a może zrobimy nowy program ? :) Kornik, pimp my VFR :D

Sorry za OT :P
Orzył ty kołujesz kamere i montaż filmu potem ;)

: pt 29 maja 2009, 14:19
autor: Kornik
Ale u mnie to nie sekret, duży jestem, swoje waże to i VFRka musi wiecej z siebie dawac :P

: pt 29 maja 2009, 14:22
autor: orzyl
Kornik pisze:
orzyl pisze:a może zrobimy nowy program ? :) Kornik, pimp my VFR :D

Sorry za OT :P
Orzył ty kołujesz kamere i montaż filmu potem ;)

żebyś się nie zdziwił :P