SYNCHRO WTRYSKU ???
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
SYNCHRO WTRYSKU ???
Pomóżcie proszę - czy w przypadku pierwszej wersji 800-tki wchodzi w grę synchronizacja podciśnienia w kanałach dolotowych ? Wydawało mi się że tak, tymczasem w serwisówce znalazłem tylko "starter valve synchronization" ale to chyba nie o to chodzi... Nie robi sie tak jak w przypadku gaźniorów śrubkami na ośkach przepustnic ? Na tejże ośce z przednich garów znalazłem śrubkę która mogłaby do tego służyć ale jest - nietypowo, porównując do gaźników - zabezpieczona kontrą, co mogłoby sugerować że raczej się tego nie rusza... CÓŻ POCZĄĆ...?
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
Mundek coś mi wspominał że jest to właśnie regulacja zaworów startowych. a JA sobie myślałem... że ustawienie przepustnic
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- Mundek
- pisarz
- Posty: 351
- Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
- Kontakt:
Tak to sobie przytlumaczylem z serwisowki. Generalnie tak jak pisza chlopaki powyzej, sruby po prawej stronie air boxu, to jedyna regulacja synchronizacji ukladu wtryskowego w VFR 800, czy tez innym motocyklu posiadajcym ten sam uklad wtryskowy, jak np. XX. Nie ma czego wiecej szukac, bo sie nic innego nie znajdzie...
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
- maciek 800
- klepacz
- Posty: 579
- Rejestracja: ndz 17 gru 2006, 12:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Raszyn
Otóż nie!!
Po "regulacji" ( nie synchronizacji ) moto leppiej odpala i leppiej na gaz reaguje.
Trzeba to zrobić zgodnie z serwisówką i ustawić podciśnienie zgodne z wartościami tam podanymi. Uwaga większość wakuometrów podaje podciśnienie w barach (bar). Natomiast Wszystkie serwisówki podają w milimetrach słupa rtęci ( mmHg ). Trzeba mieć waku poadjące tych wartościach tkzw waku rtęciowe, lub też ( ja tak zrobiłem ) bardzo dokładne waku zegarowe w barach i przeliczyć sobie mmHg na bar.
Po "regulacji" ( nie synchronizacji ) moto leppiej odpala i leppiej na gaz reaguje.
Trzeba to zrobić zgodnie z serwisówką i ustawić podciśnienie zgodne z wartościami tam podanymi. Uwaga większość wakuometrów podaje podciśnienie w barach (bar). Natomiast Wszystkie serwisówki podają w milimetrach słupa rtęci ( mmHg ). Trzeba mieć waku poadjące tych wartościach tkzw waku rtęciowe, lub też ( ja tak zrobiłem ) bardzo dokładne waku zegarowe w barach i przeliczyć sobie mmHg na bar.
- olo
- klepacz
- Posty: 1519
- Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
- Imię: Olek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Noooooooooo, ciekawe.......... Mam akurat rtęciówki ale chyba podziałka na nich nie jest w mmHg tylko jakaś ogólna i to jest problem bo serwisówka fucktycznie podaje konkretne wartości których trzeba się trzymać...
Ach ten wtrysk......... I elektronika........... DOBRZE ŻE TEGO NIE MAM !!!!!!!!!
Ach ten wtrysk......... I elektronika........... DOBRZE ŻE TEGO NIE MAM !!!!!!!!!
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Co do samego sprzętu i kasy na niego wydanej to nie mam zastrzezen i myślę, że warto (polecam zakup u producenta- z GB idzie paczka okolo tygodnia i troche taniej niz w Polsce). Na pewno jest to delikany sprzęt i trzeba sie z nim obchodzić jak z jajkiem (ale wskazówkowe też tak mają).
Jeśli chciałbyś wybierać pomiedzy zegarkowymi a carbtunami- odrazu polecam carbtune z jednego powodu:
Przy moto na wtrysku musisz mieć dokladne waku (a takimi są owe carbtuny) inaczej nie zrobisz synchro.
Jeśli chciałbyś wybierać pomiedzy zegarkowymi a carbtunami- odrazu polecam carbtune z jednego powodu:
Przy moto na wtrysku musisz mieć dokladne waku (a takimi są owe carbtuny) inaczej nie zrobisz synchro.
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
u mnie synchro nie było potrzebne z tego co zobaczylismy przy 1200obr oscylowało w grniach podanych przez kiki'ego, 48 tys przebiegu, ale dla pewności wstawie fotkę i powiecie mi co jest grane, czy robić czy nie. jak znajdę kabel do koma
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości