SYNCHRO WTRYSKU ???
- Yaco
- klepacz
- Posty: 942
- Rejestracja: wt 22 lis 2005, 09:13
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Zastanawiam się jeszcze nad tym:
http://www.motionpro.com/motorcycle/too ... rade___sup_/
http://www.motionpro.com/motorcycle/too ... rade___sup_/
Leję na rzędówki, single i śmierdzące cwajtakty...
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
Od dzisiaj jeżdżę jak rzodkiewka
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Re: SYNCHRO WTRYSKU ???
Fakt tez myslałem z początku że to synchronizacja przepustnic, ale po zasięgnięciu wiedzy u znajomego mechaniora i zdjęciu airboxa (przyplaciłem to urwaniem mocowania od PAIR solenoid valve) okazalo się że w Fi niema śrub do synchronizacji przepustnic, jest tylko mozliwośc regulacji podciśnienia na ssaniu żeby moto równo odpalało, ale co do samej jazdy to niema żadnego znaczenia, regulacja ta odpiero dziala na załączonym ssaniu, tak więc na ssaniu poprostu może VFRka więcej wychlać bez regulacji i tyleolo pisze:Pomóżcie proszę - czy w przypadku pierwszej wersji 800-tki wchodzi w grę synchronizacja podciśnienia w kanałach dolotowych ? Wydawało mi się że tak, tymczasem w serwisówce znalazłem tylko "starter valve synchronization" ale to chyba nie o to chodzi... Nie robi sie tak jak w przypadku gaźniorów śrubkami na ośkach przepustnic ? Na tejże ośce z przednich garów znalazłem śrubkę która mogłaby do tego służyć ale jest - nietypowo, porównując do gaźników - zabezpieczona kontrą, co mogłoby sugerować że raczej się tego nie rusza... CÓŻ POCZĄĆ...?
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
nie tak do końca tylko ssanie ,układ jest taki że przepustnice sa zamknięte całkiem te śrubki to zawory powietrza dla ssania i dla wolnych obrotów {jak sprawdzić wystarczy na rozgrzanym moto pokręcić choćby jedną z nich } ustawianie jest proste jedna z tych śrub jest zabezpieczona lub zaznaczona i jest to wzorcowe podciśnienie resztę trzeba ustawić do wartości tej wzorcowej --------a może sie mylę ?
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
Co do ustawiania to owszem tylko ...
Potem nalezy na 3 cylindrze (pierwsza śrubka po lewej*) wartośc pomniejszyć o 20 +/- 5 mmHg a na 4 cylindrze (pierwsza po prawej*) o chyba 10 +/- 5 mmHg
*mając regulacje na wprost przed sobą
Potem nalezy na 3 cylindrze (pierwsza śrubka po lewej*) wartośc pomniejszyć o 20 +/- 5 mmHg a na 4 cylindrze (pierwsza po prawej*) o chyba 10 +/- 5 mmHg
*mając regulacje na wprost przed sobą
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
- Kornik
- ostry klepacz
- Posty: 2147
- Rejestracja: ndz 11 lis 2007, 23:42
- Imię: Marcin
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa
marmot czytamy uważnie, tak?
wyrównujesz wpierw podciśnienia na wszystkich przepustnicach a potem tylko obniżasz na 3 i 4 chyba więcej nie trzeba tłumaczyć to znaczy ze 2 nie ruszasz
wyrównujesz wpierw podciśnienia na wszystkich przepustnicach a potem tylko obniżasz na 3 i 4 chyba więcej nie trzeba tłumaczyć to znaczy ze 2 nie ruszasz
Na szczęście pracujesz całe życie, a na nieszczęście sekundę.
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
Honda VFR800 (1999) - Sprzedana (Poszukiwana)
Honda CRF1000L Africa Twin Adventure Sports DCT
Toyota CHR Hybrid
-
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: skoczow
- Kontakt:
...ja też bym chętnie zakupił takiego carbtuna, takze mozna by za jedną wysyłką zapodać, jesli nie sprawia to problema.Kornik pisze:kiki ile dałeć za ten carbtune? Bo się przymierzam tez do kupna tego cuda
...chcialbym zrobic synchro w moim sprzecie jakim jest FJR i znalazlem cos takiego
czy ktos jest w stanie przetlumaczyc...w chwili wolnego czasu;] jak to zrobic bo opisik konkret jest ale in english. chodzi mi tylko o jakis skrót jak po kolei to wyregulowac.
http://www.fjr1300.info/howto/efi-sync.html
...wiem ze to nie forum FJR, ale tak jakos odczuwam, ze na tym forum ludzie wieksza wiedze mają.
Pozdro i dzieki
..Kornik daj znac czy jestes chetny na zakup tego ustrojstwa...
-
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: skoczow
- Kontakt:
...kikikiki pisze:Co do samego sprzętu i kasy na niego wydanej to nie mam zastrzezen i myślę, że warto (polecam zakup u producenta- z GB idzie paczka okolo tygodnia i troche taniej niz w Polsce). Na pewno jest to delikany sprzęt i trzeba sie z nim obchodzić jak z jajkiem (ale wskazówkowe też tak mają).
Jeśli chciałbyś wybierać pomiedzy zegarkowymi a carbtunami- odrazu polecam carbtune z jednego powodu:
Przy moto na wtrysku musisz mieć dokladne waku (a takimi są owe carbtuny) inaczej nie zrobisz synchro.
wlasnie zakupilem sobie te carbtuny i mam pytanie
czy zakladales na przewody dławienie tak jak jest to opisane w instrukcji????
....jeszcze jedno czemu piszesz ze trzeba odłączyć przewód odmy z głowicy??
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
-dokładnie - dzielisz przezroczysty przewód na 4 kawałki, a w czarnych ucinasz z kazdego kawałki po 10 cm. Nastepnie wszystko do kupy składaszczy zakladales na przewody dławienie tak jak jest to opisane w instrukcji????
http://www.carbtune.com/ -> operation - > read the instructions- > How to make the dampers - tu są fajne zdjecia jak to zrobic
A co do odmy to juz Kornik napisał- tak jest w instrukcji he he
-
- teksciarz
- Posty: 130
- Rejestracja: pt 07 mar 2008, 15:33
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: skoczow
- Kontakt:
...wyregulowalem;] praktycznie wszystkie chodziły w zakresie 3mmHg;]
zastanawia mnie tylko jedno skoro regulację robię względem 3 cylindra i np. w pierwszej kolejnosci dokręcę srubę od powietrza o dwa obroty i potem dostosuję do niej resztę czy to ma jakies znaczenie. Bo można przecież wogole nie ruszać trzeciej i również do niej dostroić resztę.
Chodzi o to czy moze to miec jakis wpływ na przyspieszenie spalanie itd...Np u mnie na poczatku mialem 23 cmHg, teraz ustawiłem sobie wszystkie na 24cmHg zasysanego powietrza przy 1100obr/min?
Czy odczuje cos na spalaniu, przyspieszeniu, vmax????
Pozdro
zastanawia mnie tylko jedno skoro regulację robię względem 3 cylindra i np. w pierwszej kolejnosci dokręcę srubę od powietrza o dwa obroty i potem dostosuję do niej resztę czy to ma jakies znaczenie. Bo można przecież wogole nie ruszać trzeciej i również do niej dostroić resztę.
Chodzi o to czy moze to miec jakis wpływ na przyspieszenie spalanie itd...Np u mnie na poczatku mialem 23 cmHg, teraz ustawiłem sobie wszystkie na 24cmHg zasysanego powietrza przy 1100obr/min?
Czy odczuje cos na spalaniu, przyspieszeniu, vmax????
Pozdro
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości