SYNCHRO WTRYSKU ???

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Model VFR: RC46 '99
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » czw 25 cze 2009, 12:21

marlon pisze:Panowie czy regulacja podciśnień wpłynie na spalanie??Bo zaworki zrobione,świeczki zmienione a motek jakby więcej palił na miejscu :evil: .Znowu na trasie w miarę ok.5,5-6litrów
Oczywiście że wpłynie ale nie znacznie, aby prawidłowo wykonać synchro należy wpierw wyregulować zawory , synchro bez zaworów to synchronizacja tak na odczepnego.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Model VFR: RC46 '99
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » czw 25 cze 2009, 12:25

qbis0 pisze:...wyregulowalem;] praktycznie wszystkie chodziły w zakresie 3mmHg;]
zastanawia mnie tylko jedno skoro regulację robię względem 3 cylindra i np. w pierwszej kolejnosci dokręcę srubę od powietrza o dwa obroty i potem dostosuję do niej resztę czy to ma jakies znaczenie. Bo można przecież wogole nie ruszać trzeciej i również do niej dostroić resztę.
Chodzi o to czy moze to miec jakis wpływ na przyspieszenie spalanie itd...Np u mnie na poczatku mialem 23 cmHg, teraz ustawiłem sobie wszystkie na 24cmHg zasysanego powietrza przy 1100obr/min?
Czy odczuje cos na spalaniu, przyspieszeniu, vmax????
Pozdro

Sposobów jest kilka ale to już kwestia doświadczenia.

Co do zmiany wartości podciśnienia , wartość ci się zmieniła gdyż obroty silnika się zmieniły. Im wyższe obroty tym większe podciśnienie, to chyba oczywiste.

Na podciśnienie same w sobie nie macie żadnego wpływu gdyż za to jest odpowiedzialna kompresja silnika.
Prawdą jest że wszystkie gary należy ustawić tak samo ale tyczy się to silników które mają na wszystkich garach podobne sprężanie, bo i co zrobicie w momencie gdy jeden z garów będzie miał inną wartość sprężania od pozostałych w większym nieco stopniu ?? też będziecie ustawiać je jednakowo ?? nic bardziej mylnego.
Ostatnio zmieniony czw 25 cze 2009, 12:31 przez Maciej, łącznie zmieniany 1 raz.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Model VFR: 800 Fi '98
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » czw 25 cze 2009, 12:28

Maciej pisze:
maciek 800 pisze:Otóż nie!!
Po "regulacji" ( nie synchronizacji ) moto leppiej odpala i leppiej na gaz reaguje.
Trzeba to zrobić zgodnie z serwisówką i ustawić podciśnienie zgodne z wartościami tam podanymi. Uwaga większość wakuometrów podaje podciśnienie w barach (bar). Natomiast Wszystkie serwisówki podają w milimetrach słupa rtęci ( mmHg ). Trzeba mieć waku poadjące tych wartościach tkzw waku rtęciowe, lub też ( ja tak zrobiłem ) bardzo dokładne waku zegarowe w barach i przeliczyć sobie mmHg na bar.

Nie zupełnie , co do wartości podciśnień to podciśnienia przyjacielu nie regulujesz , za podciśnienie odpowiedzialne są tłoki , cylindry, pierścienie no i oczywiście dobrze wyregulowane zawory. Synchro nie polega na zmianie podciśnienia bo tego to nie zmienisz.
a co regulujesz?
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Model VFR: RC46 '99
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » czw 25 cze 2009, 12:34

kiki pisze:ogólnie synchro ma pomagac aby praca na wolnych obrotach była równa (bez pulsownia obrotów) oraz aby przejscie z wolnych do srednich obrotów była płynna. Co do spalania to was zmartwie - moja rc46'98 pali ok 7 litrów- im szybciej smigam tym mniej pali :) he he. 7 litrów na rc46 to jednak taki standardowy wynik- mi w chwili obecnej wychodzi ok 6,7 litra- ale juz zbliza sie termin czyszczenia mojego K&N :)- dam znac jak bedzie po praniu :)


Ps. Dodam tylko tyle - moja ex (super fajna zajebista :twisted: ) VFR (rc24) przy max pałowaniu (ciągle czerwone pole) we 2 osoby spaliła mi max 7.2 l/100km :), a snadrad to okolo 6l na 100 km :)
Nie zupełnie.

Synchro polega na ustawieniu przepustnic w taki sposób aby gary napełniały się jednakową ilością mieszanki a nie po to by płynniej chodził, płynne chodzenie w zależności od stanu silnika i jego kompresji jest efektem synchronizacji a nie jego celem.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Model VFR: RC46 '99
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » czw 25 cze 2009, 12:35

orzyl pisze:
Maciej pisze:
maciek 800 pisze:Otóż nie!!
Po "regulacji" ( nie synchronizacji ) moto leppiej odpala i leppiej na gaz reaguje.
Trzeba to zrobić zgodnie z serwisówką i ustawić podciśnienie zgodne z wartościami tam podanymi. Uwaga większość wakuometrów podaje podciśnienie w barach (bar). Natomiast Wszystkie serwisówki podają w milimetrach słupa rtęci ( mmHg ). Trzeba mieć waku poadjące tych wartościach tkzw waku rtęciowe, lub też ( ja tak zrobiłem ) bardzo dokładne waku zegarowe w barach i przeliczyć sobie mmHg na bar.

Nie zupełnie , co do wartości podciśnień to podciśnienia przyjacielu nie regulujesz , za podciśnienie odpowiedzialne są tłoki , cylindry, pierścienie no i oczywiście dobrze wyregulowane zawory. Synchro nie polega na zmianie podciśnienia bo tego to nie zmienisz.
a co regulujesz?
Wszystko co się da :)
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Model VFR: 800 Fi '98
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » czw 25 cze 2009, 13:01

Maciej pisze:
orzyl pisze:
Maciej pisze:
Nie zupełnie , co do wartości podciśnień to podciśnienia przyjacielu nie regulujesz , za podciśnienie odpowiedzialne są tłoki , cylindry, pierścienie no i oczywiście dobrze wyregulowane zawory. Synchro nie polega na zmianie podciśnienia bo tego to nie zmienisz.
a co regulujesz?
Wszystko co się da :)

a konkretnie poprszę...
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
Maciej
teksciarz
teksciarz
Posty: 168
Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
Model VFR: RC46 '99
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: Maciej » czw 25 cze 2009, 13:04

Motocykle.
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -

- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -

Awatar użytkownika
orzyl
klepacz
klepacz
Posty: 1665
Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
Model VFR: 800 Fi '98
Imię: Piotrek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: orzyl » czw 25 cze 2009, 13:04

Maciej pisze:Motocykle.

dzięki.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...

Awatar użytkownika
alkin989
bywalec
bywalec
Posty: 21
Rejestracja: pn 28 lut 2011, 00:04
Model VFR: VFR 800 Fi
Imię: Rafael
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: alkin989 » śr 16 mar 2011, 19:34

Pytanko dla tych którzy już sami robili synchro w swoich rakietach:)
Otóż dzisiaj pierwszy raz synchronizowałem swoją VFR 800 1998
Czy u was wyglądało to podobnie? :)
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » śr 16 mar 2011, 20:21

Co podobnie ? chcesz dostać Konkretną Odpowiedz to konkretnie Zadaj Pytanie .

Zdjęcie jest po synch. czy przed :confused
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » czw 17 mar 2011, 08:11

alkin989 pisze:Pytanko dla tych którzy już sami robili synchro w swoich rakietach:)
Otóż dzisiaj pierwszy raz synchronizowałem swoją VFR 800 1998
Czy u was wyglądało to podobnie? :)
jest wrecz idealnie :) - tak ma być :)

Awatar użytkownika
alkin989
bywalec
bywalec
Posty: 21
Rejestracja: pn 28 lut 2011, 00:04
Model VFR: VFR 800 Fi
Imię: Rafael
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Strzelce Opolskie

Post autor: alkin989 » czw 17 mar 2011, 08:27

dzięki kiki :lol: damo88 przeca zdjęcie jest podpisane - do okulisty :P
"... i ujrzał Pan pracę naszą i był zadowolony, a zapytawszy o zarobki nasze usiadł i zapłakał..." - list Pawła apostoła do Koryntian

Awatar użytkownika
Damo 88
klepacz
klepacz
Posty: 1101
Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
Model VFR: VFR VTec
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wrocek

Post autor: Damo 88 » czw 17 mar 2011, 17:37

Rzeczywiście drobnym druczkiem jak przy umowie kredytowej ;-)

Kiki jesteś pewien że synchro. jest poprawnie przeprowadzone :roll: według moich spostrzeżeń nie jest zsynchronizowany pierwsze dwa słupki owszem .

Morzesz uzasadnić swoje spostrzeżenia .
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .

Awatar użytkownika
kiki
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2502
Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
Model VFR: 800FI '98
Imię: Piotr
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Węgrów
Kontakt:

Post autor: kiki » czw 17 mar 2011, 20:26

Damo 88 pisze:Kiki jesteś pewien że synchro. jest poprawnie przeprowadzone według moich spostrzeżeń nie jest zsynchronizowany pierwsze dwa słupki owszem .

Morzesz uzasadnić swoje spostrzeżenia .
W FI tak jak w starych GSXR lub GSX podcisnienia muszą być ustawione praktycznie na róznych wartosciach- nie wiem dlaczego tak jest :)- tak serwisówka każe i tego się trzymac trzeba :)

cygan1205
Posty: 1
Rejestracja: śr 17 paź 2012, 21:22
Model VFR: 800 vtec
Imię: Ryszard
województwo: opolskie
Płeć: Mężczyzna

Re: SYNCHRO WTRYSKU ???

Post autor: cygan1205 » wt 04 gru 2012, 18:53

witam wszyskich .Potrzebuje serwisówki do vfr800 z 2004.Bardzo prosze o informację Cygan

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości