dysze do RC 36 I

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

dysze do RC 36 I

Post autor: Gacol » pn 24 lis 2008, 19:21

Cześć!!!
Myśle nad wiekszymi dyszami do mojej VFR .Wie ktoś coś wiecej na temat jakie gdzie dostać i w ogóle?Dzieki za pomoc z góry
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Achmed » pn 24 lis 2008, 20:40

VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
Gacol
klepacz
klepacz
Posty: 1921
Rejestracja: wt 18 wrz 2007, 13:28
Imię: Jacek
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Imielin

Post autor: Gacol » pn 24 lis 2008, 20:57

i to jest polska zobacz Achmed, znalazłem takie dysze https://www.jcmotors.com/pm-2335-46-dyn ... 90-93.aspx i jaka cena?
nie no przesadzają..
VFR750 RC36 I
VTR1000 SP 1
VFR800 FI:)

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » wt 25 lis 2008, 09:23

jesli chcesz wymienic tylko dusze główne to pojedyńcze sztuki mozna zakupic w larsonie
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » śr 26 lis 2008, 01:39

Wymiana dysz na większe pomijając spalanie.... co daje dobrego w nie przerobionych sprzętach?
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

Awatar użytkownika
PETER
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4617
Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
Imię: PIOTR
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: PRUSZKÓW

Post autor: PETER » śr 26 lis 2008, 02:27

po wymianie dusz możesz powalczyc z czasem podnoszenia się przepustnic czyli zmianą różnicy ciśnień nad membraną i w gardzieli zmieniająć położenie iglicy uzyskujes szybsze napełnienie cylindrów bogatszą mieszanką a co za tym idzie lepsze parametry albo jak wolisz lepszą wydajnośc niestety sport nie zwraca uwagi na oszczędności na spalaniu, a walczyć z gaznikami tylko małymi kroczkami
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"

Awatar użytkownika
robsonic
klepacz
klepacz
Posty: 823
Rejestracja: ndz 30 mar 2008, 06:51
Imię: Robert
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wałbrzych city????
Kontakt:

Post autor: robsonic » śr 26 lis 2008, 03:12

Dzięki PETER ;-) moja i tak duuużo pali przy mojej jeżdzie.... Z czystej ciekawości pytałem
fakju i fenkju... brzmi podobnie lecz za przejęzyczenie można dostać w ryja lub w mordkę :)

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości