Strona 1 z 1

Coś mi tu lekko przerywa.

: śr 03 wrz 2008, 21:07
autor: bialy-murzyn
A no jak zimny to chodzi elegancko (raczej). LEcz jak się rozgrzeje to na wolnych całkiem nawet ale nie za równo, jak dam ssanie i wejdzie na 2000 obr. to jest tak:

pyk pyk pyk pyk puk pyk pyk pyk puk pyk pyk pyk puk

jak go gazuje na wolnych to chodzi elegancko - żadnych problemów.
Wiadam i jadę. Daje 3000 obr. nie ciągnie za bardzo przez sekunde, druga sekunda i szarpnięcie (pełna moc), dalej 5000 obr. i więcej i pełna rura. Schodze do 3000 obr. brak mocy, lekkie ciągłe szarpnięcia - nic specjalnego, ale w korkach przeszkadza. Przeczyściłem jedną tlemę - to samo. Reszta nie ruszana jak zakupiłem, 8000 km zrobiłem - może świeca, świece. Pieron wie

: śr 03 wrz 2008, 22:01
autor: juhass
Ja bym zaczął od oglądnięcia świeczek i kabli WN, fajek- czy nie mają gdzieś przebicia. Jeśli nic nie wzbudziło by podejrzeń- zmienił bym świece, tak dla świętego spokoju...

: czw 04 wrz 2008, 10:50
autor: orzyl
zdejmująć przewodu szukaj śladów wilgoci, wody. zerknij czy nie są popękane.ogolnie sprawdz stan elementow ukladu zasilania ktore sie wymienia. filtr, swiece, przewody WN, fajki.

PS. Nie polecam włączania ssania na cieplym silniku, bo poprostu skracasz zycie swoich świec, tak samo jak chodzi na ssaniu to daj mu spokoj nie sie zagrzeje i nie krec na ssaniu.

: czw 04 wrz 2008, 11:20
autor: bialy-murzyn
rozumiem, że robi się mniej więcej to samo co przy samochodzie
oprócz świec itp. eksploatacyjnych elementów co jeszcze może być: zły regulator napięcia, niepełnosprawny akumulator, brudne gaźniki ?
Spalanie mam dobre - w normie, a nawet ciut lepsze niż wcześniej.

: czw 04 wrz 2008, 11:41
autor: orzyl
chodzilo mi o uklad zasilania silnika a wiec filtr powietrza, ewentualny filtr paliwa, swiece, gazniki zostaw sobie na sam koniec bo są z tego wszystkiego najtrudniejsze do wyjęcia, a nóżprzyczyna nie będzie leżała w nich.

: sob 06 wrz 2008, 07:33
autor: bialy-murzyn
cudem udało mi się dojść do przednich świec, gdzie okazałó się, żeee ... jedna się lekko odkręciła, no i to był powód przerywania przy lekkim gazie. Do tylnych cylindrów i filtra łatwo się dostać, wystarczy bak przerzucić na siedzenie. Zatem na ten czas to chyba koniec moich problemów : >

: pn 08 wrz 2008, 00:07
autor: Maciej
bialy-murzyn pisze:cudem udało mi się dojść do przednich świec, gdzie okazałó się, żeee ... jedna się lekko odkręciła, no i to był powód przerywania przy lekkim gazie. Do tylnych cylindrów i filtra łatwo się dostać, wystarczy bak przerzucić na siedzenie. Zatem na ten czas to chyba koniec moich problemów : >
Sprawdź jeszcze filtr powietrza bo to przysłowiowe zadławienie się może z braku luftu również wypływać, nie dostaje właściwiej mieszanki to i nie ma odpowiedniego powera.

I tutaj 2 opcje do wyboru albo orginalny zamiennik :) albo K&N, sprawa prosta jeśli chcesz mieć nieco lepsze osiągi wybierzesz K&n'a niestety kosztuje ale to filtr generalnie na całe życie motocykla o ile z nim się odpowiednio będziesz obchodzić.
Chodzą pogłoski że stosowanie filtru K&N wpływa na żywotność silnika , więc możesz tutaj się nad orginalnym zamienikiem rozejrzeć :), nie znalazłem osobiście potwierdzenia że K&N wpływa na żywotność silnika.