Coś mi tu lekko przerywa.
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
Coś mi tu lekko przerywa.
A no jak zimny to chodzi elegancko (raczej). LEcz jak się rozgrzeje to na wolnych całkiem nawet ale nie za równo, jak dam ssanie i wejdzie na 2000 obr. to jest tak:
pyk pyk pyk pyk puk pyk pyk pyk puk pyk pyk pyk puk
jak go gazuje na wolnych to chodzi elegancko - żadnych problemów.
Wiadam i jadę. Daje 3000 obr. nie ciągnie za bardzo przez sekunde, druga sekunda i szarpnięcie (pełna moc), dalej 5000 obr. i więcej i pełna rura. Schodze do 3000 obr. brak mocy, lekkie ciągłe szarpnięcia - nic specjalnego, ale w korkach przeszkadza. Przeczyściłem jedną tlemę - to samo. Reszta nie ruszana jak zakupiłem, 8000 km zrobiłem - może świeca, świece. Pieron wie
pyk pyk pyk pyk puk pyk pyk pyk puk pyk pyk pyk puk
jak go gazuje na wolnych to chodzi elegancko - żadnych problemów.
Wiadam i jadę. Daje 3000 obr. nie ciągnie za bardzo przez sekunde, druga sekunda i szarpnięcie (pełna moc), dalej 5000 obr. i więcej i pełna rura. Schodze do 3000 obr. brak mocy, lekkie ciągłe szarpnięcia - nic specjalnego, ale w korkach przeszkadza. Przeczyściłem jedną tlemę - to samo. Reszta nie ruszana jak zakupiłem, 8000 km zrobiłem - może świeca, świece. Pieron wie
- orzyl
- klepacz
- Posty: 1665
- Rejestracja: ndz 01 paź 2006, 16:50
- Imię: Piotrek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
zdejmująć przewodu szukaj śladów wilgoci, wody. zerknij czy nie są popękane.ogolnie sprawdz stan elementow ukladu zasilania ktore sie wymienia. filtr, swiece, przewody WN, fajki.
PS. Nie polecam włączania ssania na cieplym silniku, bo poprostu skracasz zycie swoich świec, tak samo jak chodzi na ssaniu to daj mu spokoj nie sie zagrzeje i nie krec na ssaniu.
PS. Nie polecam włączania ssania na cieplym silniku, bo poprostu skracasz zycie swoich świec, tak samo jak chodzi na ssaniu to daj mu spokoj nie sie zagrzeje i nie krec na ssaniu.
Na zawsze w pamięci Roads - 16.10.2007...
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- bialy-murzyn
- klepacz
- Posty: 609
- Rejestracja: sob 24 maja 2008, 09:02
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Maciej
- teksciarz
- Posty: 168
- Rejestracja: ndz 17 lut 2008, 18:47
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Sprawdź jeszcze filtr powietrza bo to przysłowiowe zadławienie się może z braku luftu również wypływać, nie dostaje właściwiej mieszanki to i nie ma odpowiedniego powera.bialy-murzyn pisze:cudem udało mi się dojść do przednich świec, gdzie okazałó się, żeee ... jedna się lekko odkręciła, no i to był powód przerywania przy lekkim gazie. Do tylnych cylindrów i filtra łatwo się dostać, wystarczy bak przerzucić na siedzenie. Zatem na ten czas to chyba koniec moich problemów : >
I tutaj 2 opcje do wyboru albo orginalny zamiennik
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
Chodzą pogłoski że stosowanie filtru K&N wpływa na żywotność silnika , więc możesz tutaj się nad orginalnym zamienikiem rozejrzeć
![Smile :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- -+-== VFR 800-FIX '99 BLACK ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
- -+-== K&N / INOX IXIL / GIVI MONORACK / KAPPA K48N / WHITE LED LIGHTS ==-+- -
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości