Strona 1 z 1

Drżenie motocykla

: pt 25 lip 2008, 21:57
autor: DevilVFR
Witam jestem nowy na tym forum mam RC46 z 99r. ma przejechane 38 tyś.szukałem odpowiedzi na mój problem na tym forum ale nie znalazłem (jeśli taki temat był już poruszany to z góry przepraszam) pytałem już o to na innych ale nikt nie odpowiedział. problem to drżenie zaczyna się od około 4tyś. i trwa do końca.od4-5mocne potem słabnie i przy 7-8 znów mocne. nie zauważyłem tego wczesniej dopiero w tym sezonie i nie wiem czy to cos poważnego?!jak to wygląda w Waszych moto?z góry dzięki za pomoc!

: pt 25 lip 2008, 23:20
autor: Arturo
Czy masz na mysli drgania wysokiej czstotliwosci? Ktore odczuwalne sa najbardziej na podnozkach???
Jezli tak to mam podobnie przy wspomnianych predkosciach obrotowych silnika.
Nie pytalem sie nikogo o rade w tym temacie ale szukalem jakiegos luznego elementu (myslalem ze to moze cos przy ukladzie wydechowym) ale wszystko sprawdzilem i nic...nic nie znalazlem.

: sob 26 lip 2008, 00:11
autor: Pepe VFR
Ja naprzykład zaczełem odczuwac drgania jak skręciłem na maxa tylny zawias i utwardziłem przód włałęm twardy olej 15 ale moze to być nierównomiernie wyciągnięty łańcuch
pozdo

: sob 26 lip 2008, 13:44
autor: KolczyK
jedynie pomiedzy 7 8 a tys obrotwo odczuwalne na podnokzach, to prawda, kazda FI tak ma wg mnie, mundek tez mowil, bo smiga na trasie okolo 7 8 tysi i tez to odczuwa, t onorma, spokojnie, ale jesli jzu od 4 tys to hmm nie wiem

: sob 26 lip 2008, 13:50
autor: kiki
ja obstawiam wyciągniety łańcuch :mrgreen:

: sob 26 lip 2008, 22:03
autor: DevilVFR
ja obstawiam wyciągniety łańcuch
no tak tylko że ja już wszystko sprawdziłem odnośnie napędu: naciągałem, luzowałem, kilka krotnie go nasmarowałem i ciagle to samo fakt jest troche nie równo wyciągnięty ale to naprawdę nie wiele.rozebrałem moto i posprawdzałem wswzystkie śruby i inne mocowania, zmieniłem świece,wyważyłem koła potem kupiłem nowe gumy i w dalszym ciągu nic nie pomogło.przed chwilką troszke pojeżdziłem i ciągle jest to samo.jeszcze troche i trafi mnie szlak!
:evil:
acha i tak samo dzieje się na postoju a wydaje mi się że wzmaga się gdy jade z plecakiem.moja luba waży około 50 kg więc nic strasznego a jak z nią jeżdze to bardziej czuje drgania.a moze to sprzęgło?czytałem Wasze rozważania na temat oleju i mam zalany Castrol GPS czyli dawny Actewo a ktoś napisał że to nie za dobry wybór.myślicie że mógł aż tak źle wpłyną na sprzęgło?

: sob 26 lip 2008, 22:28
autor: Arturo
hmmm... A masz moze wingracka ???

: sob 26 lip 2008, 23:07
autor: Fazer72
sprawdź czy masz gumowy odbojnik centralki na kolektorze wydechu

: ndz 27 lip 2008, 13:54
autor: DevilVFR
sprawdź czy masz gumowy odbojnik centralki na kolektorze wydechu

sprawdzałem i mam.odnośnie wingracka to nie posiadam.byłem przed chwilką się przejechac i jak chodzi o moc przyspieszania i prędkośc max to nic sie nie zmieniło wszystko po staremu nic gorzej nie chodzi.

: wt 05 sie 2008, 08:43
autor: Krajan
DevilVFR, kiedyś trzeba się styknąc i popatrzymy co "w trawie piszczy" 8)

ps. A tak wogóle to zapraszamy na zlot w bieszczadach, wyjeżdżamy 8-sierp-2008 ok 16.30-17.00 , telefon mój w podpisie

[ Dodano: 2008-08-05, 08:45 ]
no i w powitalni nie byłeś :neutral:

: wt 05 sie 2008, 18:15
autor: DevilVFR
Krajan pisze:ps. A tak wogóle to zapraszamy na zlot w bieszczadach, wyjeżdżamy 8-sierp-2008 ok 16.30-17.00 , telefon mój w podpisie
bardzo bym chciał ale fuck dostałem polecenie od szefa że mam by na jakiejś durnej imprezie firmowej :evil:
ps.odnośnie mojego problemu to byłem u Uha na przeglądzie i mówił że jest igła i że nie czuje niczego złego ale pewny nie był
psII. byłem na Waszej stronce i wydaje mi się że już się spotkaliśmy
psIII dokładniej jestem z pod Nowej Dęby ale pisze TBG bo nikt nie wie gdzie to jest :mrgreen:

: wt 05 sie 2008, 21:22
autor: Krajan
DevilVFR pisze:byłem na Waszej stronce i wydaje mi się że już się spotkaliśmy
no to kolego dawaj fote na avatar i będzie wsio jasne 8)

: pt 08 sie 2008, 15:23
autor: maciek
Moja RC46'98 ma tak samo. Przejechałem nią ponad 20 tys km i nic nie odpadło ;)
Wibracje są najpierw w okolica 4 tys obr, ale to przy mocniejszym odkręceniu gazu, są najbardziej widoczne na lusterkach (telepią się, że nic w nich nie widać). Potem przy 7-8 tys, ale już wyższej częstotliwości, odczuwane głównie na podnóżkach.

DevilVFR, Nie przejmuj się, moim zdaniem wszystko jest ok :)

: sob 09 sie 2008, 23:27
autor: DevilVFR
maciek pisze:DevilVFR, Nie przejmuj się, moim zdaniem wszystko jest ok
Wielkie dzięki Maciek.dziśznów rozebrałem moto z owiewek żeby sprawdzc czy aby czegoś nie pominołem i coś jednak jest poluzowane i nic z tych rzeczy.skoro tyle przejechałeś to moje moto pewnie tez a już się bałem że na zdynie nie pojade.
pozdrawiam i dzięki