Maciek50hs pisze:Nie bede zakładał nowego posta bo to i tak w tym temacie ale mam problem bo nie umiem znaleźć informacji jak ustawic poziomy pływaków w gaznikach za pomoc z góry dziekuje
Masz rc36 1 czy 2 ? W dwójce nie ustawisz poziomu
.
W jedynce gaźniki dajesz do góry nogami i ściągasz pokrywy komór pływakowych. Potem ustawiasz pływak tak aby dosłownie leciutko dotykał (nie wciskał!!!) bolca w zaworku iglicowym. Następnie mierzysz odległość od górnej krawędzi pływaka do korpusu gaźnika.
I tu taka rada- jak masz oryginalne gaźniki nie rozgrzebane to niech Cię ręka nie świerzbi aby bawić się poziomem paliwa, ustaw na taki jaki podaje serwisówka i będzie git.
Co do ustawiania składu mieszanki- to prawda, że rozjeżdżają się po latach i najechanych km ale jak ustawisz na to co podaje książka i dasz po 0,5 obrotu więcej to masz dobrą baze wyjściową od której możesz dalej regulować. A i tak aby to wszytko dobrze ustawić to potrzebujesz wpiąć się sondą w każdy kolektor aby nie wynik nie był zafałszowany.