Strona 1 z 2

silnik ciągnie tylko do 5tys

: pt 28 mar 2008, 02:38
autor: ochotka
Pomocy po zimie wymieniłem filtr powietrza i przeczyściłem gażniki, silnik ciągnie do 5tys a dalej z wielkim ociąganiem ( nie chce sie wkręcać) synchro też zrobiłem

: pt 28 mar 2008, 20:03
autor: Fabiq
spalona swieca, przypalona swieca, filtr do gory nogami, spalona cewka, spalony regulator, slaby akumulator, slabe przewody wysokiego napiecia, uszkodzony modul, zapchany kran paliwa, zatkane odpowietrzenie zbiornika, nieprawidlowo ustawione gazniki, nieprawidlowy poziom paliwa w komorze plywakowej, uszkodzone membrany, zatkane odpowietrzenie gaznikow, uszkodzona pompa paliwa, brudny filtr paliwa - przyczyn moze byc bardzo wiele bo sie nie wkreca powyzej 5 tys obr, sprawdz wszystko po kolei, a moze paliwa masz malo? albo wode w gaznikach, albo paliwo kiepskie jakies z zeszlego sezonu albo z komarka sasiada?

: pn 31 mar 2008, 13:19
autor: benito
Panie Ochotka

A moze wypadaloby sie najpierw przywitac w powitalni????
Zasady sa po to, aby je lamac, ale nie w naszym gronie...

: wt 08 kwie 2008, 12:39
autor: ochotka
chcę zacząć od gażników (zalewa drugi cylinder )
jak ustawic poziom paliwa i resztę ile wykręcić śruby składu mieszanki

: śr 09 kwie 2008, 00:13
autor: Fabiq
poziom paliwa prosto ustawic, wyciagasz gazniki, montujesz je w podstawce pod odpowiednim katem, mierzysz wychylenie plywaka przy ledwo dotykajacej blaszce zaworku, skladasz, montujesz w moto, zalewasz gazniki paliwem, podlaczasz pusty przezroczysty wezyk pod dysze spustowa, odkrecasz srubke zaworka, paliwo ci zalewa rurke, rurke musisz miec pod katem prostym wzgledem gaznika i nie mozesz jej przesuwac w gore ani w dol, mierzysz slupek cieczy czy jest taki jak podaje serwisowka, generalnie powinien byc nizej o jakies 1-2 mm od punktu zaznaczonego na obudowie gaznika, jesli sie nie zgadza to wyciagasz gazniki, montujesz na podstawce pod odpowiednim katem, i regulujesz wychylenie plywaka, jesli dobrze ustawisz gaznik w podstawce i zachowasz kat to przewaznie pierwsze ustawienie sie udaje, a jak nie to metoda prob i bledow dojdziesz do poziomu jaki trzeba

srubki mieszanki nalezy wkrecic do konca ale nie na sile i wykrecic 2-3 obr, dawno przy vfr nie grzebalem i nie pamietam jakie wartosci sa dokladnie

jesli zalewa drugi garnek to powodem nie koniecznie musza byc gazniki, wymien swiece, przewod wysokiego napiecia, dlubanie w gaznikach jest dosc monotonne i trzeba przy nim sporo cieprliowsci, no i mozna wiecej popsuc niz naprawic, sprawdz tez cisnienie na tym garze bo moze siwiece zalewa olej z czym tez sie juz spotkalem, poziomu paliwa bym raczej nie ruszal bo jesli ci nie ciekna gazniki to poziom bedzie raczej dobry, a jak ciekna to nie dlatego ze masz popsuta uszczelke pod komora plywakowa, tylko wywala jedna z dysz, a wtedy to i lubi w olej w silniku puscic wiec wymiana murowana, sprawdz i daj znac do czego doszedles

: wt 20 maja 2008, 10:04
autor: ochotka
Już wiem co zepsułem
odwrotnie założyłem wałek rozrządu przy regulacji zaworków
i pokrzywiło wszystkie cztery ssania
nie moge sobie tego wybaczyć
a gdybym koledze ustawiał to załamka na całego
teraz czekam na uszczelke
powiadomie o efektach
dzięki za pomoc !

: śr 21 maja 2008, 10:08
autor: Fabiq
ochotka pisze:odwrotnie założyłem wałek rozrządu przy regulacji zaworków
no to dobrze ze od razu powiedziales ze wyciagales walki

: śr 21 maja 2008, 11:09
autor: kiki
wiem ze ta rada moze jest nic nie warta-ale chlopaki jak cos robicie przy moto to potem sprawdzcie 3 razy z serwisówką czy wszystko jest ok. Ja jak robilem zawory w swojej rc46, to cos mi sie uwidzilo w nocy ze zle zalozylem obejmy wałków i z samego rana znowu wszystko rozbieralem :mrgreen: -ale okazalo sie ze wszystko jest ok:). Wiec jeszcze raz powtarzam-dokladnie sprawdzajcie co robicie i nic na siłe :)

: śr 21 maja 2008, 12:05
autor: Buła
taki mały OT,czy przy regulacji zaworów W 36 I generacji tez trzeba sciagac wałki rozrządu.

: śr 21 maja 2008, 14:09
autor: Fabiq
to zalezy czy musisz cos wymieniac czy nie? czasem samo sprawdzenie luzow wystarcza bo moze sie okazac ze wszystko jest w normie

: czw 29 maja 2008, 22:05
autor: usmoł
Pociągnę temat dalej, zrobione jest: mycie, wymiana zaworków iglicowych, regulacja i synchronizacja gaźników, mimo tego moto ma dziure w mocy między 5 a 6 tys. obrotów a potem sie wkręca tylko do 8 tys. i koniec, mimo zapasu na manetce nie idzie dalej. Znalazłem że na 1 cewce był źle założony przewód i mogło to spowodować że jeden gar pow. 6 tys przestawał działać. Przewód założony, świeca wymieniona, jest lekka poprawa. Może na dniach wymienię cały komplet świec. Jednak mam wrażenie że to nie jest jedyna przyczyna. Jak sądzicie do czego można się jeszcze przyczepić ?

: czw 29 maja 2008, 22:24
autor: kiki
posprawdzaj czy wszystkie przewody WN są dobre

: czw 29 maja 2008, 22:38
autor: WiktorVFR
mialem dokladnie to samo...po wymianie wydechow zrobilem regulacje gaznikow i juz jest miodzio

: czw 29 maja 2008, 23:16
autor: usmoł
Wiktor wydechów ?? nie łapię :neutral:

: pt 30 maja 2008, 09:19
autor: Buła
witam,to moto kreci Ci sie tylko do 8 tys obrotów :?: