
Chciałem podpytać o stan świec po przejechanym 1000km, wcześniej czyszczone gaźniki, synchronizacja, ustawiany skład mieszanki.
Poniżej jeszcze foto starych świec po początkowym ustawianiu składu mieszanki i przejechaniu ~~ 100km stare.
Były zbyt mocno dokręcone ręcznie i zmieniłem je. Wcześniej już były przegrzane ale dogrzało je jeszcze bardziej przez to dokręcanie. Następnie po ostatecznym ustawieniu i przejechaniu 1000km(miasto, wsie, trasa bieszczady, w sumie wszystko- wolno, szybko, b.szybko).
Dzisiaj wykręcone. Dokręcałem 12Nm kluczem, nie miały luzu ale odkręciły się dzisiaj ręcznie. Raczej dam 14-16Nm teraz. Jest według was ok ze składem mieszanki? Ciężko mi stwierdzić samemu bo nie mogłem znaleźć w sieci zdjęć z takim akurat wyglądem żeby się odnieść.