Dokładnie Panie seler, słuszna uwagaseler pisze: ↑pt 07 cze 2019, 16:42Przeczytaj wyżej jaka jest kompresja i jak się zmienia po podaniu oleju do cylindra.konrad1f pisze:co Wy z tymi pierścieniami?
przecież to jest na wtrysku - wszystko co w sprawnym motocyklu jest wtryskiwane powinno się raczej spalić - prawda?
wg mnie coś musi być z układem zasilania nie tak
Paliwo w oleju
- nowik1978
- zadomowiony
- Posty: 77
- Rejestracja: pn 19 lis 2018, 22:37
- Imię: Marcin
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Paliwo w oleju
-
- bywalec
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz 10 wrz 2017, 21:47
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Paliwo w oleju
No kompresja wzrosła o 2,5 do nominalnej. Liczę na zapieczony pierścień inaczej gładź uszkodzona. W tych czasach myślę że nikt mi tej gładzi nie wymienj☹ Sprawdzałem ile kosztuje sekcja cylindrów raptem 15tyś zł więc wiadomo jaki będzie finał. Mecher powiedział że przy kompresji 9,2 przeciekające paliwo przez pierscienie to science fiction. 18.06 jedzie Fifi na regulacja zaworów później będzie podciśnienie ustawiane i się zobaczy. Sprawdziłem regulator paliwa nie puszcza po nabiciu do podcisnienia. Gardziele suche bo wyjmowalem kolejny raz myśląc zę może ciekną wtryski- sucho i czysto. Została tylko pompa do sprawdzenie moze nie daje tyle cisnienia i zamiast rozpylac to kropi ale wtedy było by czuć ma mocy a lata jak szalona. Tak już tęsknię za tym dźwiękiem że węgiel na sraczke muszę brać hehe
Chińskie 125ccm ----- Zr750 ----- VFR 800fi
- Fankas
- pisarz
- Posty: 329
- Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
- Imię: Fankas
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Paliwo w oleju
gdybyś chcial tulejowac cylinder- znam jedna profersjonalna firme na slasku zajmujaca sie takimi rzeczami, no chyba ze Nikasil to faktycznie gra nie warta swieczki...
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Paliwo w oleju
W FI nie ma nikasilu. Nowej tulei też nie będzie potrzeba. Robi się normalny szlif/rozwiert.
- Fankas
- pisarz
- Posty: 329
- Rejestracja: sob 31 lip 2010, 21:26
- Imię: Fankas
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Re: Paliwo w oleju
tloki w nadwymiarze sa dostepne? czy tylko pierscienie?
Like a true nature's child
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
We were born, born to be wild
We can climb so high
I never wanna die
Born to be wild
- Paweł_RSL
- teksciarz
- Posty: 107
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 14:59
- Imię: Paweł
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: Paliwo w oleju
Silnik w FI posiada cylindry wykonane w technologii spieków ceramicznych.
-
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
- Imię: Łukasz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Paliwo w oleju
W ogóle skąd wiadomo że w oleju jest paliwo? Jak to sprawdziłes?
-
- bywalec
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz 10 wrz 2017, 21:47
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Paliwo w oleju
Witam
Organoleptycznie stan się zwiększył w okienku pomiarowym, po zlaniu nie był już taki gęsty jak wcześniej i jechało od niego na metr benzyną. Płynu chłodzenia nie ubyło więc innej możliwości nie widzę☹
Użyłem antykoxa do cylindrów z jednej firmy i przyznam że wywalił górą niezłe gluty. Najgorsze jest że mechanik zamówił mi jakieś cudowne świece denso irydowe 100zl za jedną a te mendy nie pasują mi do fajek, za grube mają główki. Kolejny mądry polecił mi odkręcić te kapturki i odkreciłem cały rdzeń ze swiecy. Myślę może za mocno zlapalem kolejna biore i poszarpałem kapturek. Teraz mam już pewność w mojej wersji sa nieodkręcane☹. Kupiłem standard NGK i dzisiaj go odpalam Jupi Jupi Jupi
Organoleptycznie stan się zwiększył w okienku pomiarowym, po zlaniu nie był już taki gęsty jak wcześniej i jechało od niego na metr benzyną. Płynu chłodzenia nie ubyło więc innej możliwości nie widzę☹
Użyłem antykoxa do cylindrów z jednej firmy i przyznam że wywalił górą niezłe gluty. Najgorsze jest że mechanik zamówił mi jakieś cudowne świece denso irydowe 100zl za jedną a te mendy nie pasują mi do fajek, za grube mają główki. Kolejny mądry polecił mi odkręcić te kapturki i odkreciłem cały rdzeń ze swiecy. Myślę może za mocno zlapalem kolejna biore i poszarpałem kapturek. Teraz mam już pewność w mojej wersji sa nieodkręcane☹. Kupiłem standard NGK i dzisiaj go odpalam Jupi Jupi Jupi
Chińskie 125ccm ----- Zr750 ----- VFR 800fi
- nowik1978
- zadomowiony
- Posty: 77
- Rejestracja: pn 19 lis 2018, 22:37
- Imię: Marcin
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Grudziądz
Re: Paliwo w oleju
Odpalaj trzymam kciuki i zdaj relacjęLewyfocha pisze: ↑śr 12 cze 2019, 15:44Witam
Organoleptycznie stan się zwiększył w okienku pomiarowym, po zlaniu nie był już taki gęsty jak wcześniej i jechało od niego na metr benzyną. Płynu chłodzenia nie ubyło więc innej możliwości nie widzę☹
Użyłem antykoxa do cylindrów z jednej firmy i przyznam że wywalił górą niezłe gluty. Najgorsze jest że mechanik zamówił mi jakieś cudowne świece denso irydowe 100zl za jedną a te mendy nie pasują mi do fajek, za grube mają główki. Kolejny mądry polecił mi odkręcić te kapturki i odkreciłem cały rdzeń ze swiecy. Myślę może za mocno zlapalem kolejna biore i poszarpałem kapturek. Teraz mam już pewność w mojej wersji sa nieodkręcane☹. Kupiłem standard NGK i dzisiaj go odpalam Jupi Jupi Jupi
-
- bywalec
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz 10 wrz 2017, 21:47
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Paliwo w oleju
Dzięki za dobre słowa
Dziś odkryłem magiczny wąż o grubości jak od przelewu ze zbiornika który koniec ma tam gdzie przelewowy- z lewej strony silnika skierowany wylotem w ziemię. Magiczny wąż biegnie od lewej strony pod kolektorami z przodu opasajac jak by cały blok z prawej pod chłodnicą , dalej powyżej prawego dekla i wchodzi w rame pod siedziskiem przy tylnych kolektorach. Rozebralem co sie tylko dało za tylną pokrywa zaworów i te gumy maskujące. Magiczny wąż ma tam drugi koniec- szok jak by ktoś owinął blok silnika od przodu wężem. Wytargałem go bo nie widzę sensu ani miejsca gdzie to podpiąć z tylu silnika nic przecież pasującego nie ma. Proszę wtajemniczonych grzebaczy motocyklowych o jakąś sugestie. Jedyne 2 węże jakie idą pod silnik i mają swój sensowny początek to przelewowy zbiornika , przelewowy zbiorniczka z płynem chłodzącym nie liczę odpowietrzenia zbiornika.
Dziś odkryłem magiczny wąż o grubości jak od przelewu ze zbiornika który koniec ma tam gdzie przelewowy- z lewej strony silnika skierowany wylotem w ziemię. Magiczny wąż biegnie od lewej strony pod kolektorami z przodu opasajac jak by cały blok z prawej pod chłodnicą , dalej powyżej prawego dekla i wchodzi w rame pod siedziskiem przy tylnych kolektorach. Rozebralem co sie tylko dało za tylną pokrywa zaworów i te gumy maskujące. Magiczny wąż ma tam drugi koniec- szok jak by ktoś owinął blok silnika od przodu wężem. Wytargałem go bo nie widzę sensu ani miejsca gdzie to podpiąć z tylu silnika nic przecież pasującego nie ma. Proszę wtajemniczonych grzebaczy motocyklowych o jakąś sugestie. Jedyne 2 węże jakie idą pod silnik i mają swój sensowny początek to przelewowy zbiornika , przelewowy zbiorniczka z płynem chłodzącym nie liczę odpowietrzenia zbiornika.
Chińskie 125ccm ----- Zr750 ----- VFR 800fi
-
- bywalec
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz 10 wrz 2017, 21:47
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Paliwo w oleju
Kolejna kwestia czaicie taka elastyczna blaszkę ogumowaną z oczkiem na śrubę do prowadzenia przewodów czy węży. Jest taka przykręcona do Airboxa po lewej trzyma przewody od cewek zaplonowych są takie 2 pod bakiem jedna u dołu 2 u góry. Problem w tym że zdjęć mam ok 100 z rozbierania wspomniane blaszki na nich sa. Nie ma tej która mi została☹ obstawiam że gdzieś na plastikach tych wewnątrz czaszy takie czarne krótkie w które wpina się boczne plastiki ale głowy nie dam. Do prawej tej czarnej krótkiej wojna się czujnik temperatury otoczenia ale gdzie ta blaszka?
Chińskie 125ccm ----- Zr750 ----- VFR 800fi
-
- bywalec
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz 10 wrz 2017, 21:47
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Paliwo w oleju
I ostatnia prośba do grzebaczy odkręciłem maskownice zębatki zdawczej . Syf jaki tam ujrzalem -smar a raczej kit smarny osadzony na osłonie w okól zębatki zapiera dech. Żeby wszystko dobrze wyczyścić chce odkręcić mocowanie podnóżka który trzyma się na wielkiej śrubke od wachacza. Stanąłem na klucz cuda robiłem nie drgneła. Mam w planie zajechać do znajomego i wziąć metrową przedłużki i boję się czy jak ruszę ta śrubę nie wymodze coś niedobrego. Ktoś ja kiedyś odkręcał? znajduje się pod takim czarnym kapselkiem.
Za wszystkie odpowiedzi czy pomocne czy też dobre słowa. Serdecznie dziękuję bo przynajmniej nie jestem z tym wszystkim sam.
Pozdrawiam i jak by ktoś dał mi na priv cynk jak zamieszczać zdjęcia na forum za pomocą telefonu z androidem.
LWG
Za wszystkie odpowiedzi czy pomocne czy też dobre słowa. Serdecznie dziękuję bo przynajmniej nie jestem z tym wszystkim sam.
Pozdrawiam i jak by ktoś dał mi na priv cynk jak zamieszczać zdjęcia na forum za pomocą telefonu z androidem.
LWG
Chińskie 125ccm ----- Zr750 ----- VFR 800fi
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2421
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Paliwo w oleju
To co próbujesz odkręcić przy podnóżku to szpilka. Nakrętkę masz z drugiej strony kolego. Dopiero wtedy ruszysz szpilkę.
-
- bywalec
- Posty: 31
- Rejestracja: ndz 10 wrz 2017, 21:47
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocław
Re: Paliwo w oleju
Arnold jesteś wielki.
Dobrze że nie wziąłem przedłużenia he Więc mogę od środka odkręcić nakrętek i wyciągnę cały set gdzie zamocowana jest nóżka. Wyczyszcze ten kit smarny do dna i dziś pierwsza odpałka☺. Wnioskujac z braku odpowiedzi do gleby idą 2 węże przelewowy zbiornika i chłodzenia plus mikro wężyk odpowietrzajacy zbiornik ale on idzie na pokrywę. Czyli ten magiczny wąż owijający przednią część silnika jakiś kiwi zanotował Bóg wie po co. Chyba że jeszcze z czegoś idzie odprowadzenie oparów? . Co do blaszki z miejscem na śrubke ogumowaną zero pomysłów?
Dobrze że nie wziąłem przedłużenia he Więc mogę od środka odkręcić nakrętek i wyciągnę cały set gdzie zamocowana jest nóżka. Wyczyszcze ten kit smarny do dna i dziś pierwsza odpałka☺. Wnioskujac z braku odpowiedzi do gleby idą 2 węże przelewowy zbiornika i chłodzenia plus mikro wężyk odpowietrzajacy zbiornik ale on idzie na pokrywę. Czyli ten magiczny wąż owijający przednią część silnika jakiś kiwi zanotował Bóg wie po co. Chyba że jeszcze z czegoś idzie odprowadzenie oparów? . Co do blaszki z miejscem na śrubke ogumowaną zero pomysłów?
Chińskie 125ccm ----- Zr750 ----- VFR 800fi
-
- teksciarz
- Posty: 140
- Rejestracja: sob 06 sie 2016, 08:54
- Imię: Łukasz
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Paliwo w oleju
Jak już zacząłeś sam grzebać to na początek ściągnij serwisówkę i ją przeczytaj.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości