Krućce mogą mieć wpływ jeśli są popękane i zasysają powietrze, zamiast mieszankę z gaźnika.
Gaźniki mogą przeciekać.
problem z odpaleniem
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1842
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Model VFR: VFR1200F
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: problem z odpaleniem
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Model VFR: 750 RC36 I
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: problem z odpaleniem
Dzięki wielkie, czyli będzie pała. Ale te króćce się do kitu zaklada, najgorzej ściągnąć. No trudno.
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- śliniak290
- klepacz
- Posty: 1842
- Rejestracja: pn 07 cze 2010, 09:41
- Model VFR: VFR1200F
- Imię: Wojciech
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa - Jelonki
Re: problem z odpaleniem
Po poluzowaniu opasek musisz najlepiej podważyć aby je zdjąć, a przed założeniem psiknij sobie lub posmarować smarem delikatnie
Najpierw naucz śmiać się z siebie , a potem śmiej się z innych !!!
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Model VFR: 750 RC36 I
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: problem z odpaleniem
Ja grzałem opalarka delikatnie. Jeżeli chodzi o gaźnik to jest konkretnie jakieś miejsce? Ktoś coś wspominał o nieszczelności na oskach przepustnic, czy jakoś tak, kufa zara egzamin z jazdy pewnie dam dupy i z placu nie wyjadę
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
- orzeł
- pisarz
- Posty: 304
- Rejestracja: pn 23 mar 2015, 01:57
- Model VFR: 750 RC36 I
- Imię: Paweł
- województwo: dolnośląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Jelenia Góra
Re: problem z odpaleniem
Żeby tylko glupio nie pytać, dodam do tematu odpowiedz. Moto ciężko palił, powód: Jedna ze szklanek nie była osadzona jak trzeba, to tez spowodowało minimalną szczelinę. Druga sprawa to popekane króćce, 3sztuki. Zamówiłem uzywki z olxa, trafilem na ladny komplecik. Tak nawiasem ich żywotność można zweryfikować poprzez mocne zgniecenie, moje się rozsypały dosłownie w pół. Uzywki ktore zakupilem są jeszcze dość rześkie.
Mała podpowiedz dla tych którzy będą walczyć z tematem króćców. Ściągamy po wcześniejszym podgrzaniu opalarką, podnosimy najpierw tyl potem przód.
Zakladamy za to przód w pierwszej kolejności.... Samo założenie króćców może być zgubne. Niby fajnie wskakują ale nie za kazdym razem. Dobrze to widać od strony wewnętrznej. Guma jej rant musi dokładnie stykac się z aluminiowym króćcem cylindra. Do założenia uzywalem dwóch młotkow gumowych. Kolektor ssący zakrylem szmatą i jeb. Oczywiście pierścień dolny dokręciłem. Dobrze żeby druga osoba trzymała wszystko i patrzyła czy wchodzi to jak trzeba. Głupie trochę ale samemu to lata jak ż.p.p.s.
To by było na tyle. Czolem pozdrawiam NIESZCZELNYCH :d
Mała podpowiedz dla tych którzy będą walczyć z tematem króćców. Ściągamy po wcześniejszym podgrzaniu opalarką, podnosimy najpierw tyl potem przód.
Zakladamy za to przód w pierwszej kolejności.... Samo założenie króćców może być zgubne. Niby fajnie wskakują ale nie za kazdym razem. Dobrze to widać od strony wewnętrznej. Guma jej rant musi dokładnie stykac się z aluminiowym króćcem cylindra. Do założenia uzywalem dwóch młotkow gumowych. Kolektor ssący zakrylem szmatą i jeb. Oczywiście pierścień dolny dokręciłem. Dobrze żeby druga osoba trzymała wszystko i patrzyła czy wchodzi to jak trzeba. Głupie trochę ale samemu to lata jak ż.p.p.s.
To by było na tyle. Czolem pozdrawiam NIESZCZELNYCH :d
JAKA NAZWA TAKA JAZDA
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości