Dynojet Power Commander
- Mariano
- zadomowiony
- Posty: 93
- Rejestracja: sob 07 kwie 2007, 18:55
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Dynojet Power Commander
Witam. Ma ktoś moze zainstalowanego PowerCommandera w VFR-ce ??
- Groszek
- klepacz
- Posty: 618
- Rejestracja: pt 30 cze 2006, 23:43
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa / V-Boyen
- Kontakt:
A masz tylko sam powercommander czy dynojety, filtr K&N i zmieniony wydech tez? Daj znać jak sie tym pobawisz co to daje, bo sam sie kiedyś napalałem na takie cudeńko. Ale jak zobaczyłem, że na stronie są do sciagnięcia tylko mapy dla motocykli wyposażonych w te dodatki do odpuściłem, bo za duzo taki komplet by kosztował 
pozdro

pozdro
- Mariano
- zadomowiony
- Posty: 93
- Rejestracja: sob 07 kwie 2007, 18:55
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Do powercommandera wgrywasz mape w zależności od tego co masz zamontowane. Powercommander jest to sterownik produkowany przez firme Dynojet. Jest on przeznaczony do silników zasilanych wtryskiem. Do gaźnikowych modeli firma Dynojet oferuje dysze sportowe. W zasadzie to mapy masz dostosowane do modelu (merykańska wersja albo na europe) Ten comander którego ja mam ma wgraną mape z której wynika, ze nie były dokonane modyfikacje motocykla z którego pochodzi. Pewnie podniesienie osiągów jest małe przy takiej mapie. Ja posiadam filtr K&N wiec bedę mógł zapodac jakąś bardziej ostrą mape. Planuje jeszcze jakiś wydech dodać przelotowy. Jeśli plany sie spełnią to bedzie potrzeba wgrania mapy która uwzględnia filrt K&N-a i wydech sportowy. Są jeszcze mapy które sie wgrywa po modyfikacjach mechanicznych silnika(na przykład sportowe wałki). Jednak wszystko o czym pisze tak naprawde jest tylko amatorką. Żeby naprawde profesjonalnie zgrać powercommandera trzeba pojechać na hamownie i dostrojić wszystkie parametry.
Jeszcze sie nie bawiłem mapami i programem obsługującym, ale ponoć mozna parametry do kazdego cylinderka osobno przypisywac wiec żeby zrobic to profesjonalnie trzeba sie konkretnie w temat wgryźdz.
A co do kosztów to mi udało sie kupić używke za lekko ponad 200zł na allegro
bo oficjalna cena jest 1460zł wiec można sie załamać
a trafić z drugiej ręki jest niezmiernie ciężko zwłaszcza że vfr to bo nie ścigan torowy i mało kto montował.
Jeszcze sie nie bawiłem mapami i programem obsługującym, ale ponoć mozna parametry do kazdego cylinderka osobno przypisywac wiec żeby zrobic to profesjonalnie trzeba sie konkretnie w temat wgryźdz.
A co do kosztów to mi udało sie kupić używke za lekko ponad 200zł na allegro


- Mariano
- zadomowiony
- Posty: 93
- Rejestracja: sob 07 kwie 2007, 18:55
- Imię: Mariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Lublin
- Kontakt:
Na mojim jest taka naklejka z nr mapy jaki jest wgrany
M101-501 Full power European model, all stock bike
To taka mapa bez modyfikacji w budowie motocykla.
[ Dodano: 2008-01-26, 23:49 ]
Znalazłem powercommandera na ebay-u angielskim do VFR RC46 od 2000 roku czyli z hiss model. Jak by kogoś interesował to podaje linka
http://cgi.ebay.co.uk/Phttp://cgi.ebay. ... dZViewItem
M101-501 Full power European model, all stock bike
To taka mapa bez modyfikacji w budowie motocykla.
[ Dodano: 2008-01-26, 23:49 ]
Znalazłem powercommandera na ebay-u angielskim do VFR RC46 od 2000 roku czyli z hiss model. Jak by kogoś interesował to podaje linka
http://cgi.ebay.co.uk/Phttp://cgi.ebay. ... dZViewItem
- binio
- klepacz
- Posty: 777
- Rejestracja: pn 18 maja 2009, 19:52
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Linz, Austria
Odswieze temat...
Chce zamontowac do mojej Niuni wydech MIGa ale dedykowany do RC36 (ja mam RC46). Z tego co wiele osob pisze moze to zle wplynac na osiagi mojego malenstwa a zaradzic temu moze power commander.
I pytania:
- kupiony w USA bedzie odpowiedni (mam kata i sondy lambda - to ma jakies znaczenie bo wiem ze sa tez wersje bez katalizatora z tego roku)?
- skad wziac mape wtryskow do niego pod moj konkretny tlumik?
- wizyta na hamowni konieczna? ile taka przyjemnosc moze kosztowac?
Chce zamontowac do mojej Niuni wydech MIGa ale dedykowany do RC36 (ja mam RC46). Z tego co wiele osob pisze moze to zle wplynac na osiagi mojego malenstwa a zaradzic temu moze power commander.
I pytania:
- kupiony w USA bedzie odpowiedni (mam kata i sondy lambda - to ma jakies znaczenie bo wiem ze sa tez wersje bez katalizatora z tego roku)?
- skad wziac mape wtryskow do niego pod moj konkretny tlumik?
- wizyta na hamowni konieczna? ile taka przyjemnosc moze kosztowac?
VTEC? its like a woman running away from a rapist,
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
makes lots of noise but dont actually get away.
"Whatever you can do or dream you can, begin it. Boldness has genius, power and magic in it!"
-
- klepacz
- Posty: 563
- Rejestracja: śr 20 wrz 2006, 22:28
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Piotrków
- Kontakt:
Sławas ma Powera i kabelek, poproś go o jakąś fotkę. Powinieneś bez problemu sobie dokupić, większy problem może być z portem w komp. ale zależy to od modelu Comandera jaki posiadasz. Jeżeli chodzi o mapy to o ile dobrze pamiętam wszystkie są robione dla K&N i wydechu. Jeżeli takowego jeszcze nie posiadasz a będziesz chciał zakupić to zapoznaj się czy taki występuje. Różnica? no jest, ale nie spodziewaj się przyrostu 20% tylko (inf z salonu Hondy) 1,5 do 2,5. Najlepiej jest sprawdzić na hamowni, ja nie miałem okazji, jeżeli ty to sprawdzisz to daj info bo jestem ciekawy pzdr 
a i wywaliłem jeszcze kat.

a i wywaliłem jeszcze kat.
GaBBaS
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości