Mam kilka pytań na temat mojej vfr 800 fi. Motocykl posiadam rok czasu, nawinąlem 10k km bez awarii nie licząc parkingówki. Więc stan moto przy zakupie był dobry. Obecnie nie podoba mi się pracą silnika. Nie jestem pewien czy się zmienił od zakupu czy to tylko moje odczucie ale tak jakby bulgotał przy przyśpieszenie. Na gazniku mógłby mieć zbyt bogatą mieszankę. Spalanie ok 5.5 , 6.5 litra. Od momentu zakupu wymieniłem tylko olej i filtr powietrza. Możecie mi podpowiedzieć co sprawdzać w pierwszej kolejności? Przyśpieszenie jest dobre ale z dołu ciągnie slabo jakby miał sportowy filtr powietrza a nie ma. Mówię tu o starcie przy 3500 obrotów. Ogólnie silnik nie pracuje równo, jakby się zalewał.
Druga sprawa to dwójka gdy wyskoczy na luz z jedynki to wtedy wbić dwójkę bez mocnego trzaski jest bardzo ciężko. Czy to jest oznaka zużycia motocykla czy tak ma od nowości?
Jeszcze zastanawia mnie sprzęgło. Łapie przy samym końcu. Czy się ślizga nie jestem pewien. Może tylko przy mocnym odejściu. Regulować je czy rozebrać?
Moto ma na liczniku 64k
Głośna dwójka, co ile wymiany,kiedy koniec sprzęgła.
- pawels
- zadomowiony
- Posty: 98
- Rejestracja: pt 25 lis 2011, 19:10
- Model VFR: 800 FI 00/01
- województwo: kujawsko-pomorskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Brodnica
Re: Głośna dwójka, co ile wymiany,kiedy koniec sprzęgła.
Sprawdź synchronizację przepustnic. To jaki masz skład dawki paliwa łatwo sprawdzisz po kolorze świec (udowodnisz albo obalisz tezę o zalewaniu)
Co do dwójki, nie wiem jak inni, ale u mnie nie występują problemy ze skrzynią mimo, że mam już 86 tys. km. Wymień płyn w układzie sterowania sprzęgła.
Co do dwójki, nie wiem jak inni, ale u mnie nie występują problemy ze skrzynią mimo, że mam już 86 tys. km. Wymień płyn w układzie sterowania sprzęgła.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości