Strona 2 z 2

Re: Obroty silnika

: pt 23 paź 2015, 21:32
autor: mws
U mnie jest to samo.
Moim zdaniem VFR-ka na mapie wtrysku wychodzi z obrotów jałowych i zaczyna pracować normalnie, wydłużając czas wtrysku po przekroczeniu 2500-2800 obr/min.
Cylinder dostaje wtedy więcej paliwa/zapłon i dlatego jest taki przeskok w obrotach.
Normalnie nie jeżdżę poniżej 3000 obr/min, bo szkoda silnika, to nie diesel ;)

Re: Obroty silnika

: sob 24 paź 2015, 22:42
autor: Robertos
mws pisze:U mnie jest to samo.
Normalnie nie jeżdżę poniżej 3000 obr/min, bo szkoda silnika, to nie diesel ;)
dokładnie
poza tym nie znam V-ki, która poniżej 3-3,5 obr/min nie szarpie

Re: Obroty silnika

: pn 26 paź 2015, 14:51
autor: Hanczak
Może nie szarpie, ale na pewno nie jedzie. U mnie płynnie przyspiesza już od 3 tyś. ale jest to męczenie silnika i napędu.