U mnie jest to samo.
Moim zdaniem VFR-ka na mapie wtrysku wychodzi z obrotów jałowych i zaczyna pracować normalnie, wydłużając czas wtrysku po przekroczeniu 2500-2800 obr/min.
Cylinder dostaje wtedy więcej paliwa/zapłon i dlatego jest taki przeskok w obrotach.
Normalnie nie jeżdżę poniżej 3000 obr/min, bo szkoda silnika, to nie diesel
Obroty silnika
- Robertos
- pisarz
- Posty: 223
- Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
- Imię: Robert
- województwo: zachodniopomorskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Obroty silnika
dokładniemws pisze:U mnie jest to samo.
Normalnie nie jeżdżę poniżej 3000 obr/min, bo szkoda silnika, to nie diesel
poza tym nie znam V-ki, która poniżej 3-3,5 obr/min nie szarpie
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak
- Hanczak
- zadomowiony
- Posty: 90
- Rejestracja: pn 31 mar 2014, 16:02
- Imię: Kuba
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
Re: Obroty silnika
Może nie szarpie, ale na pewno nie jedzie. U mnie płynnie przyspiesza już od 3 tyś. ale jest to męczenie silnika i napędu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości