Obroty silnika

Awatar użytkownika
mws
Posty: 5
Rejestracja: sob 10 paź 2015, 20:19
Model VFR: VFR 800 V-TEC '03
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Płońsk
Kontakt:

Re: Obroty silnika

Post autor: mws » pt 23 paź 2015, 21:32

U mnie jest to samo.
Moim zdaniem VFR-ka na mapie wtrysku wychodzi z obrotów jałowych i zaczyna pracować normalnie, wydłużając czas wtrysku po przekroczeniu 2500-2800 obr/min.
Cylinder dostaje wtedy więcej paliwa/zapłon i dlatego jest taki przeskok w obrotach.
Normalnie nie jeżdżę poniżej 3000 obr/min, bo szkoda silnika, to nie diesel ;)

Awatar użytkownika
Robertos
pisarz
pisarz
Posty: 223
Rejestracja: sob 29 mar 2014, 22:05
Model VFR: był V-Tec '06
Imię: Robert
województwo: zachodniopomorskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Obroty silnika

Post autor: Robertos » sob 24 paź 2015, 22:42

mws pisze:U mnie jest to samo.
Normalnie nie jeżdżę poniżej 3000 obr/min, bo szkoda silnika, to nie diesel ;)
dokładnie
poza tym nie znam V-ki, która poniżej 3-3,5 obr/min nie szarpie
FZ6S->VFR800 V-tec ABS "06->brak

Awatar użytkownika
Hanczak
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 90
Rejestracja: pn 31 mar 2014, 16:02
Model VFR: Jeżdżę fortepianę :D
Imię: Kuba
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna

Re: Obroty silnika

Post autor: Hanczak » pn 26 paź 2015, 14:51

Może nie szarpie, ale na pewno nie jedzie. U mnie płynnie przyspiesza już od 3 tyś. ale jest to męczenie silnika i napędu.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości