chłodzenie alternatora
: pn 08 cze 2015, 09:16
Temat z palącym alternatorem jest dość znany. Mnie tez to spotkało i z ciekawości dowiedziałem się jak BMW-u w GS-800 rozwiązało podobny problem.
Brachol takową maszynę ujeżdża i niedawno przy jakieś konserwacji dopatrzył się, że jego alternator również wygląda słabo Jeden z forumowiczów napisał, że BMK-a zna problem i w tej maszynie od 2010 roku zmieniła rotor. Wcześniej był on pełny tak jak w VFR-ce. Obecnie nowy rotor ma 6 otworów aby olej miał lepszą możliwość cyrkulacji.
Zdjęcie poniżej pokazuje rotory przed 2010 i po 2010 roku. Idąc tym tokiem myślenia zaczołem się zastanawiać czy aby nie poprawić inżynierów Hondy i nie skopiować rozwiązania z BMW-u.
Myślę nad zrobieniem 6 otworów fi10 lub fi 12mm.
Czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia w tym temacie lub jakieś inne wskazówki lub uwagi?
Myślę że mogłoby to zadziałać.
Brachol takową maszynę ujeżdża i niedawno przy jakieś konserwacji dopatrzył się, że jego alternator również wygląda słabo Jeden z forumowiczów napisał, że BMK-a zna problem i w tej maszynie od 2010 roku zmieniła rotor. Wcześniej był on pełny tak jak w VFR-ce. Obecnie nowy rotor ma 6 otworów aby olej miał lepszą możliwość cyrkulacji.
Zdjęcie poniżej pokazuje rotory przed 2010 i po 2010 roku. Idąc tym tokiem myślenia zaczołem się zastanawiać czy aby nie poprawić inżynierów Hondy i nie skopiować rozwiązania z BMW-u.
Myślę nad zrobieniem 6 otworów fi10 lub fi 12mm.
Czy ktoś z was ma jakieś doświadczenia w tym temacie lub jakieś inne wskazówki lub uwagi?
Myślę że mogłoby to zadziałać.