Regulacja zaworów
-
- bywalec
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz 05 lis 2006, 22:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pawłowice Śl.
- Kontakt:
Regulacja zaworów
Czy do kontroli i reg.zaworów trzeba wyciągać silnik jak piszą w serwisówce? A może ktoś to obszedł inaczej? Chcę sprawdzić zawory bo nie wieżę w te 20 tyś.mojej panienki a licznik na pewno był wymieniany bo nie ma kontrolki HISSa a moto jest z immobilajzerem.
Ostatnio zmieniony pn 10 mar 2008, 11:47 przez dziki100, łącznie zmieniany 1 raz.
- Mundek
- pisarz
- Posty: 351
- Rejestracja: pn 25 wrz 2006, 13:46
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdynia (Olecko)
- Kontakt:
Oczywiscie nie trzeba wyjmowac silnika, zreszta to tez jest napisane w serwisowce! Trzeba tylko zdjac siedzenie i boczne owiewki plus zbiornik paliwa. Dostep jest kulawy do przdnich cylindrow, ale nie tragiczny.
Co do licznikow to rzeczywiscie albo masz je wymienione albo dolozony HISS. Z ktorego roku jest twoje moto - HISS zaczeto montowac od 2000 roku....
Co do licznikow to rzeczywiscie albo masz je wymienione albo dolozony HISS. Z ktorego roku jest twoje moto - HISS zaczeto montowac od 2000 roku....
Pzdr Mundek!
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
VTEC 2009
GSX-R 750 K8
Uwielbiam VFR, ale Gikser to źródło czystej adrenaliny:))
-
- bywalec
- Posty: 26
- Rejestracja: ndz 05 lis 2006, 22:21
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pawłowice Śl.
- Kontakt:
Mam 2001 i jest z HISSem bo ma przy kluczyku czytnik no i komp pod siedzeniem jest pod HISS.Wkladałem niezaprogramowany klucz i dupa,nie pali.A licznik nie ma kontrolki z HISSa a więc kombinacja.W ogóle to wg.nr.ramy i silnika moje moto jest z włoch to się zgadza ale ma być niebieskie a mój jest czrny!?No ale cóż...widziały gały co brały.I tak to był najlepszy egzemplaż z wsztstkich tych "zadbanych" i "bezwypadkowych" (ewentualnie mały szlif) które oglądałem.Ogólnie jestem zadowolony.Miałem tylko problem zamontować stelaż pod kufry bo niektóre otwory nie zgadzały się o przeszło pół dziury......!?
- KolczyK
- stary wyjadacz
- Posty: 4199
- Rejestracja: pt 02 mar 2007, 23:20
- Imię: Przemysław
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Trójmiasto, Rumia
- Kontakt:
[ Dodano: 2007-11-07, 22:19 ]
czyżby krzywy stelaż ?? albo bardziej opcja mniej nerwowa.....przy krotkie <dlugie> mocowania
dziki100 pisze:Miałem tylko problem zamontować stelaż pod kufry bo niektóre otwory nie zgadzały się o przeszło pół dziury......!?
czyżby krzywy stelaż ?? albo bardziej opcja mniej nerwowa.....przy krotkie <dlugie> mocowania
VFR800FI '99 - była ze mną 35tyś km
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
VFR800FI '02 - obecna kochanka
UBEZPIECZENIA << www.kolczynscy.pl >>>
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2502
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
zawory u mnie to
1 cylinder
s-0,15 w-0,27
s-0,12 w-0,22
2 cyl
s-0,15 w-0,25
s-0,17 w-0,27
3cyl
s-0,15 w-0,29
s-0,13 w- 0,27
4cyl
s-0,12 w-0,29
s-0,13 w-0,29
Ogólnie żadnych nie musze płytek kupywac- pozamieniałem troche a 4 zeszlifuje i wsadze.
W sumie dobrze ze porozbierałem to wszystko, bo obczyszcze tez troche przepustnice wtrysków itp- bo cholerny makaroniarz jezdził chyba po bagnach- filtr powietrza cały czarny był. Ale juz zamówiony jest K&N i w polowie kwietnia bede miał go u siebie.
Jak to złoze, zresetuje kompa i wedle rady posmigam i dopiero sprawdze jak swieczki wyglądaja.
Pozdro
1 cylinder
s-0,15 w-0,27
s-0,12 w-0,22
2 cyl
s-0,15 w-0,25
s-0,17 w-0,27
3cyl
s-0,15 w-0,29
s-0,13 w- 0,27
4cyl
s-0,12 w-0,29
s-0,13 w-0,29
Ogólnie żadnych nie musze płytek kupywac- pozamieniałem troche a 4 zeszlifuje i wsadze.
W sumie dobrze ze porozbierałem to wszystko, bo obczyszcze tez troche przepustnice wtrysków itp- bo cholerny makaroniarz jezdził chyba po bagnach- filtr powietrza cały czarny był. Ale juz zamówiony jest K&N i w polowie kwietnia bede miał go u siebie.
Jak to złoze, zresetuje kompa i wedle rady posmigam i dopiero sprawdze jak swieczki wyglądaja.
Pozdro
- whitespirit
- pisarz
- Posty: 282
- Rejestracja: ndz 13 maja 2007, 14:45
- Imię: Bartosz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol UK
Kolor czwerwony zawory do regulacji.kiki pisze:zawory u mnie to
1 cylinder
s-0,15 w-0,27
s-0,12 w-0,22
2 cyl
s-0,15 w-0,25
s-0,17 w-0,27
3cyl
s-0,15 w-0,29
s-0,13 w- 0,27
4cyl
s-0.12 w-0,29
s-0,13 w-0,29
Obliczanie nowej podkladki dystansowej:
Zmierzona szczelina 0.13
Grubosc podkladki 0.178
Wymagana szczelina 0.16
0.16-0.13=0.03
0.178-0.03=0.175 nowa podlkadka
itd
W przypadku gdy przerwa jest za duza w rachunku trzba dodawac a nie odejmowac!!!
To bardzo wazne !!!
Tylko w pierwszej linii powyzszego rachunku.
Komputer zostaw w spokoju.
Ostatnio zmieniony wt 06 maja 2008, 22:47 przez whitespirit, łącznie zmieniany 2 razy.
-
- klepacz
- Posty: 1807
- Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
- Imię: Grzegorz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
ja z nim kiedys gadalem o regulacji i z tego co pamietam to gdy wszystko zakonczy sie na skontrolowaniu to cena jest nizsza
nie podal bym koledze namiarow na patalacha ktory tylko patrzy zeby kase zgarnac, podalem namiar na goscia co kase bierze za to co zrobi i tyle...kiki pisze:a mechanik sie przyzna ze nie regulował??? Jak mu na rece nie patrzysz to niestety .....
- artex67
- teksciarz
- Posty: 107
- Rejestracja: wt 07 maja 2013, 20:47
- Imię: Artur
- województwo: warmińsko-mazurskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Elbląg
Re: Regulacja zaworów
W sklepie oferują grubości płytek co 0,05 mm. (Larsson) Potrzebując płytki 1,72 i 1,68 jakie płytki byście polecali: 1,70 czy 1,75 oraz 1,65 czy 1,70. Kupujac płytki 1,70 i 1,65 uzyskałbym luz na wydechu 0,32 i 0,33. Gdzieś na forum wyczytałem że luzy mają tendencję bardziej do kasowania się ze względu na wybijanie gniazd zaworowych.Ustawiając luz na 0,32 i 0,33 uzyskuję maksymalny dopuszczalny luz, dając zaworom długi czas na ''uklepanie swoich gniazd" do granicy 0,27. Gorzej jak mi się luz zacznie zwiększać. Co byście radzili ? Poza tym zmierzyłem średnicę moich płytek-7,49. Larsson wg specyfikacji oferuje 7,50. Dedykowane do vfr oczywiście. Bubel jakiś czy luzackie podejście Larssona do norm ?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości