Napinacz lancucha
: pn 02 cze 2014, 18:55
Witam,
niedawno zostala zakupiona VFR'ka z 2003roku z stukaniem w silniku, ktory czasami podczas jazdy zanikal.
pierwotnie byly dwie wersje ze to moga byc zawory albo lancuch w silniku.
po "otwarciu" silnika na 2 cylindrach napinacz lancucha stoji stabilnie (nie rusza sie), a na 2 nastepnych "rusza sie".
jak musi byc prawidlowo, musi stac stabilnie czy musi "plywac"?
dzieki za odpowiedzi, moze bedziecie mieli jeszcze jakies pomysly w czym moze byc problem?
niedawno zostala zakupiona VFR'ka z 2003roku z stukaniem w silniku, ktory czasami podczas jazdy zanikal.
pierwotnie byly dwie wersje ze to moga byc zawory albo lancuch w silniku.
po "otwarciu" silnika na 2 cylindrach napinacz lancucha stoji stabilnie (nie rusza sie), a na 2 nastepnych "rusza sie".
jak musi byc prawidlowo, musi stac stabilnie czy musi "plywac"?
dzieki za odpowiedzi, moze bedziecie mieli jeszcze jakies pomysly w czym moze byc problem?