Strona 1 z 1
VTR 1000
: ndz 10 lis 2013, 18:53
autor: olo
Sorry, troszkę nie w temacie ale liczę na Waszą pomoc-czy ktoś z szanownych ownersów ma może pojęcie w jaki sposób są dławione VTR-y na rynek niemiecki? 72 kW w dowodzie, a wersja open ma 81. Różnica niby nie taka duża, ALE........

Re: VTR 1000
: ndz 10 lis 2013, 22:39
autor: emil
zmieniłeś moto? mogą być zwężki na złączkach, albo inne dysze, albo gaz nie do końca się otwiera, albo inny komp.. jak w każdym innym moto, nie wiem, czy mają na to jeden patent. a może się okazać, że tylko w dowodzie tyle jest wbite..
Re: VTR 1000
: ndz 10 lis 2013, 23:41
autor: olo
emil, najwyższy qrna czas-nie sądzisz???

Tak-może być tylko w dowodzie tak wbite ale po przejażdżce mam właśnie subtelny niedosyt mocy, idealnie pasujący do brakującej wartości kilowatów

Jak nikt tutaj konkretnie nie podpowie to spróbuję u dealera wypytać...
Re: VTR 1000
: ndz 10 lis 2013, 23:44
autor: Achmed
Olo
zwężone krućce, inne iglice, dysze główne i wolnych obrotów, inny modół zapłonowy, polecam niemieckie fora tam 72 kW wersja jest bardzo popularna.
Bier moją jajecznice za chwilę będzie na handel.

Re: VTR 1000
: ndz 10 lis 2013, 23:48
autor: olo
Nooooo to mamy konkret

Dzięki Achmed! Czyli w sumie zestaw dysz i iglic do gaźników plus jakiś moduł z alledrogo i srrrruuuuu...........
Swoja drogą ciekawe czy w tej konfiguracji nie będzie trochę mniej żreć od pełnej wersji...
Re: VTR 1000
: pn 11 lis 2013, 10:28
autor: Achmed
Raczej całe gaźniki, a co konsumpcji, spalanie VTR-y nie jest jakieś szczególnie wysokie i zależy tylko od pozycji manetki jaką lubi prowadzący.
Pewnie że jak porównamy ją do nowoczesnego litra na wtrysku ... , ale przy "normalnym" traktowaniu wyniki będą o ok 1-1,5 litra większe od 800Fi za to frajda będzie większa o 100%

więc koszt jest niewielki.
Re: VTR 1000
: sob 16 lis 2013, 16:33
autor: emil
bdw ja mam wbite 78 kW w dowodzie, angol.