VTR 1000

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Model VFR: Firestorm
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

VTR 1000

Post autor: olo » ndz 10 lis 2013, 18:53

Sorry, troszkę nie w temacie ale liczę na Waszą pomoc-czy ktoś z szanownych ownersów ma może pojęcie w jaki sposób są dławione VTR-y na rynek niemiecki? 72 kW w dowodzie, a wersja open ma 81. Różnica niby nie taka duża, ALE........ ;)
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: VTR 1000

Post autor: emil » ndz 10 lis 2013, 22:39

zmieniłeś moto? mogą być zwężki na złączkach, albo inne dysze, albo gaz nie do końca się otwiera, albo inny komp.. jak w każdym innym moto, nie wiem, czy mają na to jeden patent. a może się okazać, że tylko w dowodzie tyle jest wbite..

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Model VFR: Firestorm
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: VTR 1000

Post autor: olo » ndz 10 lis 2013, 23:41

emil, najwyższy qrna czas-nie sądzisz??? :) Tak-może być tylko w dowodzie tak wbite ale po przejażdżce mam właśnie subtelny niedosyt mocy, idealnie pasujący do brakującej wartości kilowatów ;) Jak nikt tutaj konkretnie nie podpowie to spróbuję u dealera wypytać...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Model VFR: inne :)
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: VTR 1000

Post autor: Achmed » ndz 10 lis 2013, 23:44

Olo
zwężone krućce, inne iglice, dysze główne i wolnych obrotów, inny modół zapłonowy, polecam niemieckie fora tam 72 kW wersja jest bardzo popularna.

Bier moją jajecznice za chwilę będzie na handel. :(
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Model VFR: Firestorm
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Re: VTR 1000

Post autor: olo » ndz 10 lis 2013, 23:48

Nooooo to mamy konkret :) Dzięki Achmed! Czyli w sumie zestaw dysz i iglic do gaźników plus jakiś moduł z alledrogo i srrrruuuuu...........
Swoja drogą ciekawe czy w tej konfiguracji nie będzie trochę mniej żreć od pełnej wersji...
VFR-OC Poland, South Park section, MTZ sub-section :-)

Awatar użytkownika
Achmed
klepacz
klepacz
Posty: 1900
Rejestracja: śr 04 paź 2006, 22:58
Model VFR: inne :)
Imię: Marek
województwo: mazowieckie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Re: VTR 1000

Post autor: Achmed » pn 11 lis 2013, 10:28

Raczej całe gaźniki, a co konsumpcji, spalanie VTR-y nie jest jakieś szczególnie wysokie i zależy tylko od pozycji manetki jaką lubi prowadzący.
Pewnie że jak porównamy ją do nowoczesnego litra na wtrysku ... , ale przy "normalnym" traktowaniu wyniki będą o ok 1-1,5 litra większe od 800Fi za to frajda będzie większa o 100% :) więc koszt jest niewielki.
VFR 750 RC36II BYŁA
VTR 1000F BYŁA
DR 650R BYŁA
VFR 800 FI BYŁA
ZR750C CR W BUDOWIE
TT600R BYŁA
VFR 800 BYŁA
KTM EXC 250 2T BYŁ
TRIUMPH SPRINT ST 1050 BYŁ
Triumph Tiger 1050
VFR 750 RC 36II

Awatar użytkownika
emil
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 4201
Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
Model VFR: Fortepian
Imię: Łukasz
województwo: śląskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: SO/SZA

Re: VTR 1000

Post autor: emil » sob 16 lis 2013, 16:33

bdw ja mam wbite 78 kW w dowodzie, angol.

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości