Zaworek iglicowy - VFR 750 RC 36 2.
: czw 01 sie 2013, 16:49
Czołem.
Zalewa mi jeden cylinder. Wymieniłem świece, podmieniłem cewki, także te elementy już wykluczyłem. Zrobiłem taki manewr, że spuściłem paliwo z komory pływakowej tego gaźnika, który zalewa, czyli pływak opadł, postukałem i zaworek się zamknął. Po tym manewrze jak odpaliłem, to maszyna pracowała już normalnie, nie zalewał się ten jeden cylinder. ?Następnego dnia jak odpaliłem, to znowu kopci, przerywa i dalej zalewa trochę ten jeden cylinder. Rozgrzewa się on wolniej od pozostałych.
Moje pytanie jest takie: czy ktoś z Was wymieniał zaworek iglicowy w gaźniku i czy wymienia się go razem z gniazdem? Czy to gniazdo jest wykręcane?
Zalewa mi jeden cylinder. Wymieniłem świece, podmieniłem cewki, także te elementy już wykluczyłem. Zrobiłem taki manewr, że spuściłem paliwo z komory pływakowej tego gaźnika, który zalewa, czyli pływak opadł, postukałem i zaworek się zamknął. Po tym manewrze jak odpaliłem, to maszyna pracowała już normalnie, nie zalewał się ten jeden cylinder. ?Następnego dnia jak odpaliłem, to znowu kopci, przerywa i dalej zalewa trochę ten jeden cylinder. Rozgrzewa się on wolniej od pozostałych.
Moje pytanie jest takie: czy ktoś z Was wymieniał zaworek iglicowy w gaźniku i czy wymienia się go razem z gniazdem? Czy to gniazdo jest wykręcane?