Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
Wtam. To mój pierszy post. Jeżdze na VFR400, a raczej na quadzie z silnikiem VFR, mam problem. Gażniki czyściłem. Po odpaleniu mam bardzo wysokie obroty silnika. Regulacja( plastikowa srubka od przepustynicy - jedna dla wszytkich 4 gaziorów sie skonczyla) i nadal mam wysokie. Po czyszceniu bylo OK. Tyle ze strasznie mi duzo palil ten moj quadzik. bo 5 literkow poszlo mi na ok 5 km. I podregulowałem srubke biegu jałowego na 1,5 obrotu (bylo 2,5). Po powrocie do 2,5 nadal jest wysoko. Stad moje pytanie ile obrotów zrobic sruba biegu jalowego w gaznikach aby bylo dobrze. Nadmienie ze za kazdym razem musze wyjmowac gazniki, wiec metoda prob i bledow nie bardzo mi pasuje;/
Wszytskie regulacje robione przy tej samej temp. by robilem wszytko wostatnium tygodniu
Zauważyłem też ze jak zdejme airboxa to z dolotów jak przegazuje wylatuje mgiełka paliwowa.
Wszytskie regulacje robione przy tej samej temp. by robilem wszytko wostatnium tygodniu
Zauważyłem też ze jak zdejme airboxa to z dolotów jak przegazuje wylatuje mgiełka paliwowa.
- Marsel
- pisarz
- Posty: 418
- Rejestracja: sob 23 cze 2012, 14:51
- Imię: Marceli
- województwo: łódzkie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pabianice, łódzkie
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
KOLEGO, regulamin jest dla wszystkich taki sam, zapraszam do powitalni, wypadało by sie przedstawić, a tak wnioskuje, że masz Wszystkich w głębokiej du..e i oczekujesz odpowiedzi 

Żyć szybko, umrzeć późno ...
http://babelkowy-swiat.pl/
http://babelkowy-swiat.pl/
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
nie mam w dupie:) Zaraz ide do powitalni:)
- Arnold
- ostry klepacz
- Posty: 2424
- Rejestracja: pt 29 sty 2010, 21:56
- Imię: Arnold
- województwo: opolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Opole
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
Sprawdź poziom paliwa w komorach pływakowych. Druga to poczytaj w serwisówce ile obrotów trzeba zrobić śrubką od składu mieszanki.
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
Arni ma racje- zacznij od sprawdzenia poziomu paliwa w gaźnikach , potem sprawdź czy zaworki pływaków nie leją a przede wszystkim zobacz jaki kolor mają świece- pewnie będą czarne.
- Fakir
- klepacz
- Posty: 1105
- Rejestracja: śr 02 lut 2011, 18:51
- Imię: Krzysztof
- województwo: wielkopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Poznań
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
Ssanie się domyka?
Yamaha XJ600N
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Honda VFR750
Yamaha XT600z Ténéré
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
tak swiece sa czarne. W serwisówce jakos nie moge doczytac nigdzie ile obrotow wykrecic, ale z forum wyczytalem ze dwa obroty i na tyle tez mam i mialem ustawione. Co do poziomu paliwa w komórach to jak sprawdzic?? W załączniku przesle wam film na którym można zobaczyc jak regujena gaz , odpalenia i co sie dzieje jak docisne "przepustnice" na maksa do zera ( powiedzmy wybiore luz 0,5mm) - słychac ze obroty maleja.
http://www.youtube.com/watch?v=YFE1riXAl34
Najbardziej mnie niepokoi to ze gdy zdejme airboxa i mam podglad na doloty, to przy dodaniu gazu pojawia się mgiełka z jakies cieczy, smiem twierdzic ze to paliwo;/ Czy to normalne?
Po drugie mam straszne spalanie, dzis wałem 2,5 litra paliwa i przejechałem odcinek max 700m i paliwo sie skonczylo.
http://www.youtube.com/watch?v=YFE1riXAl34
Najbardziej mnie niepokoi to ze gdy zdejme airboxa i mam podglad na doloty, to przy dodaniu gazu pojawia się mgiełka z jakies cieczy, smiem twierdzic ze to paliwo;/ Czy to normalne?
Po drugie mam straszne spalanie, dzis wałem 2,5 litra paliwa i przejechałem odcinek max 700m i paliwo sie skonczylo.
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
co do spalania to chyba nie znalazłem przyczyny, ale znalazlem najprawdopodobniej podwyzszonych obrotów, Okazało sie ze dwie przepustnice sie nie domykaja jedna minimalnie druga dosc wiecej. Zrobie foto i pokaze. Tylko nie bardzo wiem co z tym zrobic;/ i jak to powstało.
Przepustnica OK

Przpustnica nie do konca sie domykająca

Przepustnica jeszce wiecej sie nie domykajaca

Czy da sie to jakos wyregulowac?? Naprawic??
Przepustnica OK

Przpustnica nie do konca sie domykająca

Przepustnica jeszce wiecej sie nie domykajaca

Czy da sie to jakos wyregulowac?? Naprawic??
- kiki
- ostry klepacz
- Posty: 2508
- Rejestracja: pt 13 sty 2006, 12:53
- Imię: Piotr
- województwo: mazowieckie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Węgrów
- Kontakt:
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
1. Jak masz czarne świece to albo ssanie zacięte, albo leją zaworki albo poziom pływaka przestawiony
2. Widać że gaz nie wraca- puść tak linki aby nie blokowały
3. te przepustnice regulujesz poprzez synchronizacje
Sprawdź to i daj znać
2. Widać że gaz nie wraca- puść tak linki aby nie blokowały
3. te przepustnice regulujesz poprzez synchronizacje
Sprawdź to i daj znać
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
ssanie nie jest zaciete, zaworki nie leja bo sprawdzilem kazdy z osobna, pływaki troszke podoginałem,
gaz wraca obydwie linki maja luz, mozliwe ze na filmie to tak wyglada
synchro bede robil jutro ma moto, dzis wstepnie wyregulowalem przepustnice aby startowaly z tej samej pozycji i rowno sie odchylaly.
jutro sprawdze efekty.
Czy brak synchro czyli pootwirane "troche" przepustnice mogly dawac efekt nadmiernych obrotów jałowych?.... Wg mnie tak ale moge sie mylic;/
nadmienie ze dysze jakie mam założone to 35 i 112
gaz wraca obydwie linki maja luz, mozliwe ze na filmie to tak wyglada
synchro bede robil jutro ma moto, dzis wstepnie wyregulowalem przepustnice aby startowaly z tej samej pozycji i rowno sie odchylaly.
jutro sprawdze efekty.
Czy brak synchro czyli pootwirane "troche" przepustnice mogly dawac efekt nadmiernych obrotów jałowych?.... Wg mnie tak ale moge sie mylic;/
nadmienie ze dysze jakie mam założone to 35 i 112
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
może powinieneś zacząć od początku ,co to znaczy pływaki TROCHĘ po dognałem, tzn jaki masz ustawiony poziom paliwa?
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
Troche ale o zadna konkret wartosc, po prostu na oko. Nigdy nie ustawialem w takich sprzetach poziomu paliwa. Nie ma tam tez zadnych znacznikow:/
Moglby mnie ktos trovhe oswiecic jak dokladnie ustawic poziom paliwa
Moglby mnie ktos trovhe oswiecic jak dokladnie ustawic poziom paliwa
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
a miałeś do czynienia z ustawianiem układów wielogażnikowych ,jeżeli nie proponuje skorzystać z usług kogoś kto to robił i wie o co chodzi,wyjdzie taniej i szybciej i będzie porządek w innej formie pozostaje nabycie serwisówki i nauka nauka.....tłumaczenie krok po kroku jak ustawić taki układ zajmie pare stron na forum
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
Re: Regulacja obrotów biegu jałowego VFR400 NC21
wakuometry juz mam, wiec sprobuje , potrzeba mi jeszce wiedziec jak ustawić poziom paliwa. Bo co do synchro to jest wiele opisów na forum.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości