PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
no to se pokręciłeś ta śrubka jest od ustawienia ilości powietrza na wolnych obrotach ruszamy ją gdy jest potrzeba po synchro , luz między śrubką a zderzakiem powstał z powodu załączonego "ssania" więc teraz jeśli uda cisie uruchomić będziesz miał na stałe tak ok 2500 do 3000 obr na wolnych przy ciepłym silniku,nie wiem co ci doradzić jeżeli przed twoją robotą wszystko było dobrze to znaczy że coś spartoliłeś ale co ??????to ty powinieneś wiedzieć albo pozostanie ci wizyta w warsztacie motocyklowym
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
mam jeszcze jedno pytanie czy ten przezroczysty przewód z trójnikiem to podłączenie skotoilera czy jakiś wynalazek
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Paweł_RSL
- teksciarz
- Posty: 107
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 14:59
- Imię: Paweł
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
Generalnie wiem że jest to śruba regulacji wolnych obrotów tzw.idle screw, patrze-nie pasowało mi, myślałem że nie ma wolnych obrotów bo jest za bardzo wykręcona, dlatego ją podkręciłem trochę, ale co do ssania to też o tym pomyślałem ale mówie - warto spróbować.
W takim razie śrubka będzie trochę wykręcona a już dokładniej jak moto odżyje i sobie zrobie synchro bo też miałem zamiar to zrobić przed sezonem, jednak na razie wszystkie plany poszły w las.
Wiedziałem że ktoś się o to zapyta Tak jest to podłączenie Scott'a, ale jest wszystko szczelne.
A co myślisz PETER od tym wypięciu czujnika położenia przepustnicy, gdzie wcześniej o tym pisałem ?
W takim razie śrubka będzie trochę wykręcona a już dokładniej jak moto odżyje i sobie zrobie synchro bo też miałem zamiar to zrobić przed sezonem, jednak na razie wszystkie plany poszły w las.
Wiedziałem że ktoś się o to zapyta Tak jest to podłączenie Scott'a, ale jest wszystko szczelne.
A co myślisz PETER od tym wypięciu czujnika położenia przepustnicy, gdzie wcześniej o tym pisałem ?
Spartoliłem tak że moto po wszystkich czynnościach serwisowych odpalił bez problemu. Chodził równo, zagrzał się itd. Na następny dzień też odpalił bez problemu lecz podczas dodawania gazu i trzymania na stałych obrotach np. na 4000obr raz spadał na 2000, potem nawet poniżej i znowu na 4000. Mówie niech pochodzi na wolnych obrotach i z początku miałem ustawione je na poziomie 1300obr zaczęły bardziej falować niż ma to w naturze VFR'ka, 1100->1000->lekko poniżej 1000 i zgasł. Już cieżko miał odpalić następny raz ale odpalił, już jednak nie chciał wkręcać się na obroty i zalewało go. Zgasł i już nie odpala, tzn.coś tam chrapnie ale ogólnie to nie pracuje dłużej niż sekunde. Tyle spartoliłem że stało się to o dziwo bez przyczyny z dnia na dzień.PETER pisze:nie wiem co ci doradzić jeżeli przed twoją robotą wszystko było dobrze to znaczy że coś spartoliłeś ale co ??????to ty powinieneś wiedzieć albo pozostanie ci wizyta w warsztacie motocyklowym
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
w hondzie tak nie bywało ,ale w suzuki zdarzało sie dość często-zalane świece kwalifikowały sie do wymiany wiem że to koszty a może warto sprawdzić wymień świece na nowe , wygrzewanie też nie pomagało Piszesz że po złożeniu moto chodziło ,co do odpinania potencjometru to raczej błędna decyzja
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Paweł_RSL
- teksciarz
- Posty: 107
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 14:59
- Imię: Paweł
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
Błędna decyzja - dlaczego tak sądzisz ?PETER pisze:w hondzie tak nie bywało ,ale w suzuki zdarzało sie dość często-zalane świece kwalifikowały sie do wymiany wiem że to koszty a może warto sprawdzić wymień świece na nowe , wygrzewanie też nie pomagało Piszesz że po złożeniu moto chodziło ,co do odpinania potencjometru to raczej błędna decyzja
Świece spróbuje wymienić na stare które zmieniłem 2 sezony temu ale na których jeździł bez problemu, poprostu zostały zmienione profilaktycznie, jeśli na starym komplecie świec będzie ok to wiem że muszę kupić nowe. Trudno, ale oby w końcu znalazła się jakaś przyczyna bo już mnie krew zalewa jak kumple odpalają sprzęty, robią już małe rundki po mieście a ja jestem daleko w tyle
- kubatron2
- klepacz
- Posty: 1164
- Rejestracja: czw 23 gru 2010, 17:40
- Imię: jakub
- województwo: małopolskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: rajsko/oświęcim
- Kontakt:
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
zalane świece kwalifikowały sie do wymiany -denso jeszcze cos takiego przeżyja ngk wystarczy lekko tylko zala i śmietnik
- emil
- stary wyjadacz
- Posty: 4206
- Rejestracja: ndz 21 gru 2008, 22:10
- Imię: Łukasz
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: SO/SZA
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
zwłaszcza w v-ce rzędówka jest bardziej tolerancyjna..
- Paweł_RSL
- teksciarz
- Posty: 107
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 14:59
- Imię: Paweł
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
Tak na marginesie to mam Denso Nie mam zaufania do NGK i watpliwych wyrobow oryginalnych tej firmy.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
czujnik położenia przepustnicy to bardzo istotny element w instalacji zasilania, podaje nie tylko sygnał o położeniu przepustnicy podaje również informacje o przejściu w tryb wolnych obrotów, sporo układów nie pozwala odpalić silnika bez tego czujnika jest jakby złączem o różnej oporności zamykającym obwód
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Damo 88
- klepacz
- Posty: 1101
- Rejestracja: sob 11 kwie 2009, 01:05
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wrocek
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
Śrubka regulacyjna ( położenie przepustnicy ) odkręć ja przepustnice powiiny być zamknięte nie uchylone . jak przepustnice się zamkną dokręć śrubkę aby lekko stykała się z odbojnikiem to wszystko . Co do map sensor/Baro. O kturym wspomniałeś wyżej . Przejrzyj dokładnie serwisówkę . Bo u mnie w V-Tecu w miejsce gdzie jest możliwość podpięcia przewodów . wszystko jest podpięte i nic nie jest bez , Gołe . Wiem że zostało wspomniane zerknij do serwisówki jaszcze raz
Jeżeli Rozwiązałeś problem nie Zapomnij Odpisać .
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
Damo 88 map sensor i baro sensor to dwa odrębne czujniki choć działanie mają takie same różnica polega na tym co mierzą i dlatego map jest podłączony do kolektora ssącego a baro nie posiada żadnej rurki podłączeniowej bo ma za zadanie mierzyć ciśnienie atmosferyczne
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Paweł_RSL
- teksciarz
- Posty: 107
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 14:59
- Imię: Paweł
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
OK, zobacze jeszcze świece, a dokładnie zamienie te obecne na te starsze które nie były zalane. Natrafiłem na podobny problem jednego z użytkowników tego forum (temat dość stary) który miał problem ze swoim V-Tec'iem, wymienił świece na nowe i miał problem z głowy, a jemu podobnie nie chciał palić lub ja już to wskakiwał na 1000obr, gasł i nie wkręcał się. Zobaczymy. Jeśli ktoś ma jeszcze jakieś pomysły to chętnie przeczytam, zawsze to coś co warto sprawdzić.
- PETER
- stary wyjadacz
- Posty: 4617
- Rejestracja: czw 03 lip 2008, 22:22
- Imię: PIOTR
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: PRUSZKÓW
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
po wykręceniu starych i przed wkręceniem nowych zakręć trochę rozrusznikiem jeżeli będzie gdzieś nadmiar benzyny to powinno w ten sposób odparować chyba nie NAKRĘCIŁEM za dużo
"BO JA JESTEM NIESPOTYKANIE SPOKOINY CZŁOWIEK"
- Paweł_RSL
- teksciarz
- Posty: 107
- Rejestracja: ndz 15 sty 2012, 14:59
- Imię: Paweł
- województwo: śląskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
Nie, spokojnie, zrozumiałem Dodatkowo jeszcze przed kręceniem odłącze wtyczkę od pompy żeby nie podawała ciśnienia/paliwa, bo tak to będę mógł kręcić z tymi wykręconymi świecami i kręcić a wtryskiwacze będą podawać cały czas paliwo Zobaczymy, jestem dobrej myśli choć wiem ile w tej FIfce jest elektryki i jak coś się skopie to ciężko przyjść co się stało, szczególnie że cały czas wszystko było okPETER pisze:po wykręceniu starych i przed wkręceniem nowych zakręć trochę rozrusznikiem jeżeli będzie gdzieś nadmiar benzyny to powinno w ten sposób odparować chyba nie NAKRĘCIŁEM za dużo
- Koobsky
- pisarz
- Posty: 399
- Rejestracja: pt 09 lis 2012, 22:03
- Imię: Kuba
- województwo: poza granicą Polski
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Bristol, UK
- Kontakt:
Re: PILNE ! - Przerywa, nie trzyma obrotów - kod błędu ???
Ja bym też sprawdził połączenia elektryczne na wtryskiwaczach. Jak nie pomoże to na pewno nie zaszkodzi.
Poza tym to jak już się do nich dostaniesz to zmierz na każdym oporność. Na odłączonym wtryskiwaczu oczywiście a nie na odpiętym kablu. Powinno być pomiędzy 13 a 14.4 ohm'a przy średniej temperaturze powietrza około 20 stopni C.
Możesz też zmierzyć napięcie pomiędzy biało-czarnym przewodem we wtyczce a masą motocykla [rama lub (-) na akumulatorze]. Powinno być takie samo napięcie jak na akumulatorze. Pomiaru napięcia musisz dokonać na stacyjce w pozycji "ON". Nie dotknij tylko obu przewodów we wtyczce jednocześnie jak będziesz mierzył. Najlepiej podłącz minusowy przewód od miernika na stałe do masy w plusem operuj obiema rękami.
Poza tym to jak już się do nich dostaniesz to zmierz na każdym oporność. Na odłączonym wtryskiwaczu oczywiście a nie na odpiętym kablu. Powinno być pomiędzy 13 a 14.4 ohm'a przy średniej temperaturze powietrza około 20 stopni C.
Możesz też zmierzyć napięcie pomiędzy biało-czarnym przewodem we wtyczce a masą motocykla [rama lub (-) na akumulatorze]. Powinno być takie samo napięcie jak na akumulatorze. Pomiaru napięcia musisz dokonać na stacyjce w pozycji "ON". Nie dotknij tylko obu przewodów we wtyczce jednocześnie jak będziesz mierzył. Najlepiej podłącz minusowy przewód od miernika na stałe do masy w plusem operuj obiema rękami.
http://www.goriders.net
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Zapraszam do polajkowania mojego fanpage'a na facebook'u.
https://www.facebook.com/www.goriders.net
Moja VFR'a...
VFR 800 V-Tec
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości