Bart, ja te? nie wierz? ?e to ile wypala Twoje male?stwo to norma. Moja maszyna bierze oko?o 5l (chyba nigdy nie wyszed?em ponad 6), tak samo by?o w zygzaku (1100) a gs-a pali?a 4-5l. To fakt ?e bardzo lubi? p?ynn? jazd? ale nikt nigdy nie zarzuci? mi ?e na drodze jestem zawalidrog? - wr?cz przeciwnie...
Zr?b z tym co? koniecznie !
Obroty a ekonomika
- Magic
- bywalec
- Posty: 23
- Rejestracja: czw 05 sty 2006, 16:53
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: DC
- Kontakt:
Widzisz, bardzo ma?o ludzi wie na czym polega p?ynna jazda, a ju? zw?aszcza na motocyklu. Przeciez jazda na motorze to fun, a nie ma funu bez odkr?cenia manety i doci?niecia hebli. A tymczasem p?ynnie to znaczy tak, ?eby w og?le nie dotykac hamulca za wyj?tkiem sytuacji ewidentnie tego wymagaj?cych.olo pisze:Bart, ja te? nie wierz? ?e to ile wypala Twoje male?stwo to norma. Moja maszyna bierze oko?o 5l (chyba nigdy nie wyszed?em ponad 6), tak samo by?o w zygzaku (1100) a gs-a pali?a 4-5l. To fakt ?e bardzo lubi? p?ynn? jazd? ale nikt nigdy nie zarzuci? mi ?e na drodze jestem zawalidrog? - wr?cz przeciwnie...
Ale w przypadku Barta obstawiam zamienione kable od sond.
Bart, z tego co dzi? wyczyta?em w archiwum vfr-list kable s? zamienione gdy kable tego samego koloru id? do danej sondy, czyli np. czarny i czarny do dolnej, a bia?y i bia?y do g?rnej. Operacja polega na tym, ?e trzeba wyci?gn?? konektory, rozszczepi? kable i da? PAR? kabli o r??nych kolorach do danej sondy, czyli bia?o-czarne do jednej i do drugiej.
Poza tym doczyta?em te?, ?e mapy zap?onu s? standartowo ustawione do?? bogato, ze wzgl?du na r??n? jako?? paliwa. Jest to zreszt? do?? powszechna procedura, st?d np. popularno?? chiptuningu w samochodach - tam po prostu dostosowuje si? mapy zap?onu do okre?lonej, zazwyczaj wysokiej jako?ci paliwa, st?d zysk w mocy.
Temat dr??y?em bo i u mnie do?? du?e jest spalanie, rz?du 8-9L/100, a mam akurat zdj?te owiewki. Ale poczekam, a? nakulam w sezonie z 1'000 km ?eby mie? baz? do eksperyment?w i por?wnanie efekt?w ewentualnych zmian do tego co jest teraz.
Pozdrawiam - Magic, SRX 250 i VFR800fi.
- Bart
- teksciarz
- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Powiem Ci, ?e zaskoczy?es mnie troszki z t? zamian? pin?w, ja wyczyta?em tylko ze trzeba przepiac wtyczki czarna do bia?ej i na odwr?t, bo fabrycznie moze byc poprostu zamieniona sonda w stosunku danego cylindra, czyli np sonda kt?ra powinna obs?ugiwa? 1 i 3 cylinder dziala na 2 i 4 a co za tym idzie komputer g?upnie, mysli ze ma ubogo (bo nie ma w tej chwili nic i wzbogaca niepotrzebnie). Ale sprawdze r?wniez te piny.Magic pisze: Ale w przypadku Barta obstawiam zamienione kable od sond.
Bart, z tego co dzi? wyczyta?em w archiwum vfr-list kable s? zamienione gdy kable tego samego koloru id? do danej sondy, czyli np. czarny i czarny do dolnej, a bia?y i bia?y do g?rnej. Operacja polega na tym, ?e trzeba wyci?gn?? konektory, rozszczepi? kable i da? PAR? kabli o r??nych kolorach do danej sondy, czyli bia?o-czarne do jednej i do drugiej.
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy
- Shoov
- klepacz
- Posty: 813
- Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no c?? przy ostatnim tankowaniu okaza?o si? ?e po mie?cie moja vra ?yka 10 litr?w, natomiast w trasie oko?o 6. Bart mo?e za du?o po mie?cie latasz w Krakowie nie ?atwo bo du?o dres?w lanosach blokuje i te nieqmate dziadki kt?re nie mog? zrozumie dlaczego ten kole? na motorze tak gazuje przy prawej krawedzi ich zderzaka wiec czasem trzeba stac w korkach.
- Bart
- teksciarz
- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Haaaaaaaaa Shoo podnios?e? mnie na duchu, nie jestem sam a tak w sumie to narazie tylko w krakowskich korkach latam stad fajno ze Tobie wi?cej spali?a (joke ):D !!shoovfr750 pisze:no c?? przy ostatnim tankowaniu okaza?o si? ?e po mie?cie moja vra ?yka 10 litr?w, natomiast w trasie oko?o 6. Bart mo?e za du?o po mie?cie latasz w Krakowie nie ?atwo bo du?o dres?w lanosach blokuje i te nieqmate dziadki kt?re nie mog? zrozumie dlaczego ten kole? na motorze tak gazuje przy prawej krawedzi ich zderzaka wiec czasem trzeba stac w korkach.
Zamieni?em dzisiaj sondy sie zobaczy co dalej bedzie.
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości