Obroty a ekonomika

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » śr 29 mar 2006, 23:52

wy?le Ci jutro skany tego artyku?u :) ca?y jest o w??snie o V-TEC'u aktualnie nie pami?tam w kt?rym to numerze by?o.

Awatar użytkownika
Karol
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: czw 23 mar 2006, 14:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Karol » czw 30 mar 2006, 08:53

Nie wiem Bart ale okolo 10 litrow to pali CBR 1100 XX, Na moje oko to masz z deka wysokie zu?ycie paliwka. Wida? ?e twoja VFR lubi sobie podje?? :)
RClomza.pl

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » czw 30 mar 2006, 09:56

Lo matko 10 litrow to ci pali tyle ile moje autko Mazda 323 z silnikiem 1840 :-)
Co prawda rzadko smigam po miescie ale spalanie maks co mialem to 6.5 litra
no wiecej nie dalo rady. Co prawda nie jezdze ze kazde swiatla
to start jak mysliwca ...
Ale 10 litrow u panie to wiecej niz VTR :-) kumpel mial i 10 to jak ostro palowal....

zbyl

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » czw 30 mar 2006, 15:00

Karol656 pisze:Nie wiem Bart ale okolo 10 litrow to pali CBR 1100 XX
Eeeeee, no Karol to chyba przesada. XX nie powinien tyle wci?ga?. Inna rzecz to fakt VFR te? nie powinna tyle wypi?. Pierwsza rzecz to pod??czenie do komputera i sprawdzenie sterownika wtrysku. To w zasadzie tylko w serwisie. Wygl?da to tak, jakby sterownik dzia?a? w trybie awaryjnym :( .

Bart, zg?o? si? do Piotra Dudka. Wiesz o kim m?wi?? Z Krakowa nie masz daleko.

PeeS
?eby nie by?o, ?e jakie? konszachty czy krypto-co? tam. Piotr Dudek to szef serwisu "Honda Kawaler" bodaj?e w Sosnowcu. Udziela si? na "Forum Motocyklist?w".

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » czw 30 mar 2006, 16:43

Albo moze sondy Lambda masz walniete :-) masz tam sztuk 2 z tego
co mi sie o uszy obilo.


zbyl

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » czw 30 mar 2006, 21:41

Sprawdzielem poraz kolejny i teraz wyszlo jakies 8 litr?w na st?we w zakresie do 7ty?.
Moze faktycznie cos nie tak z elektronik?.

Powiedzcie mi jeszcze jaki filtr powietrza wybra? K&N czy co? normalnego ?
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » czw 30 mar 2006, 23:39

Jak kupisz K&N to b?dzie pali?a troche wi?cej ;] Tak?e w Twoim przypadku zaleca? bym standardzik :) Chyba ?e chcesz mi? lepsz? dynamike? Ale tej Ci chyba nie brakuje :)

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » pt 31 mar 2006, 15:08

Uxy eee sory Uxy ale nie zgodze sie z toba.
Jak kupilem K&N to spalanie spadlo... nie wiele ale jednak.
Dalej idac poprzedni sprzet VTR FireStorm spalanie min 8.
Po kupnie K&N i DynoJety min 7.
FZR na K&N spalanie w gore.

Wiec nie jest to regula ze od razu idze spalanie w gore.
Proponuje poczytac a potem stawiac twierdzenia.

zbyl

Gość

Post autor: Gość » pt 31 mar 2006, 15:49

a jak to w?asnie jest z tymi filtrami K&N - mam takowy n?wka (jescze w folii- dostalem go jak kupowalem sprz?ta), Potrzebna jest wymiana dysz? Czy wk?adamy go normalnie a zmieniamy sk?ad mieszanki na bogatsz?. Dodam ?e nie zalezy mi na osiagach bo to co oferuje vfr :) w zupe?nosci mi wystarcza :)

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » pt 31 mar 2006, 19:18

Rozmawialem dzis telefonicznie z p.Piotrem Dudkiem i powiedzial ze moje zuzycie paliwa jest jak najbardziej normalne (cyt. 8 litr?w to bardzo dobry wynik, dla przyk?adu CBR 600 pali od 6do 18 litr?w, wi?c twoje spalanie jest ok, a osoby m?wi?ce o spalaniu po miescie w okolicach 6 litr?w s? albo emerytami po siedemdziesiatce albo poprostu nie jezdza. Osi?gni?cie takiego spalania jest mozliwe przy starszych wersjach gaznikowych i to przy baaaardzo spokojnej jezdzie)

Jesli chodzi o K&N bardzo poleci? mi go do wtrysku, natomiast z lekka sceptycznie jest nastawiony do tego typu modyfikacji przy gaznikach, no chyba ze dalej pojdzie zmiana dysz i t?umika plus regulacja).
Filt K&N zam?wi?em jutro go zamontuje :D


Nie wiem jak sie ustosunkowac teraz do waszego szesciolitrowego spalania skoro wypowiedz chyba najwiekszego fachowca jest zupe?nie inna
:neutral:
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

Awatar użytkownika
Karol
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: czw 23 mar 2006, 14:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Karol » pt 31 mar 2006, 19:24

nie wiem Bart, ale moja poprzednia VFR-a pali?a w mie?cie 5-5,5 /100, na trasie
uda?o mi sie uzyska? wynik 3,9 l/100
mniej spali?o tylko Ducati Passo mojego kolegi 3,4 l/100

Fakt te? jest taki ?e by?a to traska rekreacyjna
A co do jazdy po mie?cie to do kat?w nie nale?? :)

Ale jak zesz?e? z 10 litr?w na 8 to chyba ok :)
RClomza.pl

UxY
Administrator
Administrator
Posty: 1467
Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
Imię: Łukasz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Pruszków
Kontakt:

Post autor: UxY » pt 31 mar 2006, 23:06

ustosunkuj sie Bart jak chcesz :) Mi VFR spala przy max katowaniu 8 litr?w :) z ca?ym szacunkiem dla tego pana ale CBR to troche inny typ motocykla. Tak jak bym napisa? ?e nie mo?liwe ?e CB 400 pali 5 przecierz GSX-R 600 pali 10. Moim zdaniem zupe?nie r??ne dwa motocykle. Pozatym powiem ktr?tko, GSX-R 750 SRAD mojego wujka pali te? ko?o 8 na 100 a on raczej do mi?o?nik?w turstycznej jazdy nie nale?y :) Z reszt? jak chcesz jak b?dziemy w Cz?stochowie to sprawdzimy spalanie :]

Awatar użytkownika
Vlaad
klepacz
klepacz
Posty: 956
Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
Kontakt:

Post autor: Vlaad » sob 01 kwie 2006, 14:33

Anonymous pisze:a jak to w?asnie jest z tymi filtrami K&N - mam takowy n?wka (jescze w folii- dostalem go jak kupowalem sprz?ta), Potrzebna jest wymiana dysz? Czy wk?adamy go normalnie a zmieniamy sk?ad mieszanki na bogatsz?. Dodam ?e nie zalezy mi na osiagach bo to co oferuje vfr :) w zupe?nosci mi wystarcza :)
Po za?o?eniu filtra K&N (tak jak ka?dej innej n?wki) trzeba dostroi? ga?niki. Wtryski sam dopasuje si? do ilo?ci dostarczanego powietrza - to jego przewaga. ?eby uzyska? idealny sk?ad mieszanki (13:1) trzeba si? nie?le napracowa? i mie? ca?y uk?ad paliwo/powietrze w idealnym stanie. Dysz nie trzeba zmienia?. Natomiast je?eli komu? zale?y na podniesieniu mocy i momentu obrotowego to zmiany musz? obj?? filtr, dolot powietrza, zasilanie paliwem i wydech. Potem ?mudne strojenie na hamowni. Nie wyobra?am sobie tego inaczej.

Awatar użytkownika
zbyl
pisarz
pisarz
Posty: 456
Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
Imię: Zbyszek
województwo: świętokrzyskie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kielce

Post autor: zbyl » sob 01 kwie 2006, 15:25

Sluchaj Bart. gadalem z kolega ktory tez ma V-teca i jemu w miescie pali 7 do 7.5
Na trasie oczywiscie mniej. Nie chce nic mowic ale to naprawde nie jest normalne...
Mowil mi ze jak kupil motocykl rocznik 2003 to tez mial takie spalanie jak ty
i sie okazalo ze mial zamienione sondy Lambda ... Zamienil kable miedzy nimi i spalanie poszlo w dol. Zrob to moze ktos grzebal przy sondach i odwrotnie zalozyl kable.
Nic cie to nie kosztuje a zawsze mozesz zaoszczedzic. Dodatkowo mowil ze
przy zamienionych sondach jak sie zalaczaja dodatkowe zawory bylo gwaltowne
szarpniecie a po zamianie jakby zlagodnialo.
Co do spalania hmm 10 litrow no chyba ze jezdzisz jak na torze.

Pozdrowka
zbyl

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » ndz 02 kwie 2006, 00:53

zbyl pisze:Sluchaj Bart. gadalem z kolega ktory tez ma V-teca i jemu w miescie pali 7 do 7.5
Na trasie oczywiscie mniej. Nie chce nic mowic ale to naprawde nie jest normalne...
Mowil mi ze jak kupil motocykl rocznik 2003 to tez mial takie spalanie jak ty
i sie okazalo ze mial zamienione sondy Lambda ... Zamienil kable miedzy nimi i spalanie poszlo w dol. Zrob to moze ktos grzebal przy sondach i odwrotnie zalozyl kable.
Nic cie to nie kosztuje a zawsze mozesz zaoszczedzic. Dodatkowo mowil ze
przy zamienionych sondach jak sie zalaczaja dodatkowe zawory bylo gwaltowne
szarpniecie a po zamianie jakby zlagodnialo.
Co do spalania hmm 10 litrow no chyba ze jezdzisz jak na torze.

Pozdrowka
zbyl
No widzisz, teraz mam juz jaki? punkt od kt?rego moge zacza?, bardzo dziekuje za zainteresowanie! I faktycznie znalazlem na amerykanskim forum, ze VTECi bardzo czesto mialy fabrycznie pomylone sondy lamba, musze to teraz sprawdzic.
NOrmalnie teraz nie dam spokoju mojej malutkiej :mrgreen:
Musze to wszystko sprawdzic bo bede chory .
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości