Obroty a ekonomika
- zbyl
- pisarz
- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Lo matko 10 litrow to ci pali tyle ile moje autko Mazda 323 z silnikiem 1840
Co prawda rzadko smigam po miescie ale spalanie maks co mialem to 6.5 litra
no wiecej nie dalo rady. Co prawda nie jezdze ze kazde swiatla
to start jak mysliwca ...
Ale 10 litrow u panie to wiecej niz VTR kumpel mial i 10 to jak ostro palowal....
zbyl
Co prawda rzadko smigam po miescie ale spalanie maks co mialem to 6.5 litra
no wiecej nie dalo rady. Co prawda nie jezdze ze kazde swiatla
to start jak mysliwca ...
Ale 10 litrow u panie to wiecej niz VTR kumpel mial i 10 to jak ostro palowal....
zbyl
- Vlaad
- klepacz
- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Kontakt:
Eeeeee, no Karol to chyba przesada. XX nie powinien tyle wci?ga?. Inna rzecz to fakt VFR te? nie powinna tyle wypi?. Pierwsza rzecz to pod??czenie do komputera i sprawdzenie sterownika wtrysku. To w zasadzie tylko w serwisie. Wygl?da to tak, jakby sterownik dzia?a? w trybie awaryjnym .Karol656 pisze:Nie wiem Bart ale okolo 10 litrow to pali CBR 1100 XX
Bart, zg?o? si? do Piotra Dudka. Wiesz o kim m?wi?? Z Krakowa nie masz daleko.
PeeS
?eby nie by?o, ?e jakie? konszachty czy krypto-co? tam. Piotr Dudek to szef serwisu "Honda Kawaler" bodaj?e w Sosnowcu. Udziela si? na "Forum Motocyklist?w".
- Bart
- teksciarz
- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Sprawdzielem poraz kolejny i teraz wyszlo jakies 8 litr?w na st?we w zakresie do 7ty?.
Moze faktycznie cos nie tak z elektronik?.
Powiedzcie mi jeszcze jaki filtr powietrza wybra? K&N czy co? normalnego ?
Moze faktycznie cos nie tak z elektronik?.
Powiedzcie mi jeszcze jaki filtr powietrza wybra? K&N czy co? normalnego ?
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy
- zbyl
- pisarz
- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Uxy eee sory Uxy ale nie zgodze sie z toba.
Jak kupilem K&N to spalanie spadlo... nie wiele ale jednak.
Dalej idac poprzedni sprzet VTR FireStorm spalanie min 8.
Po kupnie K&N i DynoJety min 7.
FZR na K&N spalanie w gore.
Wiec nie jest to regula ze od razu idze spalanie w gore.
Proponuje poczytac a potem stawiac twierdzenia.
zbyl
Jak kupilem K&N to spalanie spadlo... nie wiele ale jednak.
Dalej idac poprzedni sprzet VTR FireStorm spalanie min 8.
Po kupnie K&N i DynoJety min 7.
FZR na K&N spalanie w gore.
Wiec nie jest to regula ze od razu idze spalanie w gore.
Proponuje poczytac a potem stawiac twierdzenia.
zbyl
- Bart
- teksciarz
- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Rozmawialem dzis telefonicznie z p.Piotrem Dudkiem i powiedzial ze moje zuzycie paliwa jest jak najbardziej normalne (cyt. 8 litr?w to bardzo dobry wynik, dla przyk?adu CBR 600 pali od 6do 18 litr?w, wi?c twoje spalanie jest ok, a osoby m?wi?ce o spalaniu po miescie w okolicach 6 litr?w s? albo emerytami po siedemdziesiatce albo poprostu nie jezdza. Osi?gni?cie takiego spalania jest mozliwe przy starszych wersjach gaznikowych i to przy baaaardzo spokojnej jezdzie)
Jesli chodzi o K&N bardzo poleci? mi go do wtrysku, natomiast z lekka sceptycznie jest nastawiony do tego typu modyfikacji przy gaznikach, no chyba ze dalej pojdzie zmiana dysz i t?umika plus regulacja).
Filt K&N zam?wi?em jutro go zamontuje
Nie wiem jak sie ustosunkowac teraz do waszego szesciolitrowego spalania skoro wypowiedz chyba najwiekszego fachowca jest zupe?nie inna
Jesli chodzi o K&N bardzo poleci? mi go do wtrysku, natomiast z lekka sceptycznie jest nastawiony do tego typu modyfikacji przy gaznikach, no chyba ze dalej pojdzie zmiana dysz i t?umika plus regulacja).
Filt K&N zam?wi?em jutro go zamontuje
Nie wiem jak sie ustosunkowac teraz do waszego szesciolitrowego spalania skoro wypowiedz chyba najwiekszego fachowca jest zupe?nie inna
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy
nie wiem Bart, ale moja poprzednia VFR-a pali?a w mie?cie 5-5,5 /100, na trasie
uda?o mi sie uzyska? wynik 3,9 l/100
mniej spali?o tylko Ducati Passo mojego kolegi 3,4 l/100
Fakt te? jest taki ?e by?a to traska rekreacyjna
A co do jazdy po mie?cie to do kat?w nie nale??
Ale jak zesz?e? z 10 litr?w na 8 to chyba ok
uda?o mi sie uzyska? wynik 3,9 l/100
mniej spali?o tylko Ducati Passo mojego kolegi 3,4 l/100
Fakt te? jest taki ?e by?a to traska rekreacyjna
A co do jazdy po mie?cie to do kat?w nie nale??
Ale jak zesz?e? z 10 litr?w na 8 to chyba ok
RClomza.pl
-
- Administrator
- Posty: 1467
- Rejestracja: sob 29 paź 2005, 17:05
- Imię: Łukasz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
ustosunkuj sie Bart jak chcesz Mi VFR spala przy max katowaniu 8 litr?w z ca?ym szacunkiem dla tego pana ale CBR to troche inny typ motocykla. Tak jak bym napisa? ?e nie mo?liwe ?e CB 400 pali 5 przecierz GSX-R 600 pali 10. Moim zdaniem zupe?nie r??ne dwa motocykle. Pozatym powiem ktr?tko, GSX-R 750 SRAD mojego wujka pali te? ko?o 8 na 100 a on raczej do mi?o?nik?w turstycznej jazdy nie nale?y Z reszt? jak chcesz jak b?dziemy w Cz?stochowie to sprawdzimy spalanie :]
- Vlaad
- klepacz
- Posty: 956
- Rejestracja: pt 18 lis 2005, 08:27
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Warszawa/Olsztyn
- Kontakt:
Po za?o?eniu filtra K&N (tak jak ka?dej innej n?wki) trzeba dostroi? ga?niki. Wtryski sam dopasuje si? do ilo?ci dostarczanego powietrza - to jego przewaga. ?eby uzyska? idealny sk?ad mieszanki (13:1) trzeba si? nie?le napracowa? i mie? ca?y uk?ad paliwo/powietrze w idealnym stanie. Dysz nie trzeba zmienia?. Natomiast je?eli komu? zale?y na podniesieniu mocy i momentu obrotowego to zmiany musz? obj?? filtr, dolot powietrza, zasilanie paliwem i wydech. Potem ?mudne strojenie na hamowni. Nie wyobra?am sobie tego inaczej.Anonymous pisze:a jak to w?asnie jest z tymi filtrami K&N - mam takowy n?wka (jescze w folii- dostalem go jak kupowalem sprz?ta), Potrzebna jest wymiana dysz? Czy wk?adamy go normalnie a zmieniamy sk?ad mieszanki na bogatsz?. Dodam ?e nie zalezy mi na osiagach bo to co oferuje vfr w zupe?nosci mi wystarcza
- zbyl
- pisarz
- Posty: 456
- Rejestracja: wt 29 lis 2005, 12:45
- Imię: Zbyszek
- województwo: świętokrzyskie
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kielce
Sluchaj Bart. gadalem z kolega ktory tez ma V-teca i jemu w miescie pali 7 do 7.5
Na trasie oczywiscie mniej. Nie chce nic mowic ale to naprawde nie jest normalne...
Mowil mi ze jak kupil motocykl rocznik 2003 to tez mial takie spalanie jak ty
i sie okazalo ze mial zamienione sondy Lambda ... Zamienil kable miedzy nimi i spalanie poszlo w dol. Zrob to moze ktos grzebal przy sondach i odwrotnie zalozyl kable.
Nic cie to nie kosztuje a zawsze mozesz zaoszczedzic. Dodatkowo mowil ze
przy zamienionych sondach jak sie zalaczaja dodatkowe zawory bylo gwaltowne
szarpniecie a po zamianie jakby zlagodnialo.
Co do spalania hmm 10 litrow no chyba ze jezdzisz jak na torze.
Pozdrowka
zbyl
Na trasie oczywiscie mniej. Nie chce nic mowic ale to naprawde nie jest normalne...
Mowil mi ze jak kupil motocykl rocznik 2003 to tez mial takie spalanie jak ty
i sie okazalo ze mial zamienione sondy Lambda ... Zamienil kable miedzy nimi i spalanie poszlo w dol. Zrob to moze ktos grzebal przy sondach i odwrotnie zalozyl kable.
Nic cie to nie kosztuje a zawsze mozesz zaoszczedzic. Dodatkowo mowil ze
przy zamienionych sondach jak sie zalaczaja dodatkowe zawory bylo gwaltowne
szarpniecie a po zamianie jakby zlagodnialo.
Co do spalania hmm 10 litrow no chyba ze jezdzisz jak na torze.
Pozdrowka
zbyl
- Bart
- teksciarz
- Posty: 105
- Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
No widzisz, teraz mam juz jaki? punkt od kt?rego moge zacza?, bardzo dziekuje za zainteresowanie! I faktycznie znalazlem na amerykanskim forum, ze VTECi bardzo czesto mialy fabrycznie pomylone sondy lamba, musze to teraz sprawdzic.zbyl pisze:Sluchaj Bart. gadalem z kolega ktory tez ma V-teca i jemu w miescie pali 7 do 7.5
Na trasie oczywiscie mniej. Nie chce nic mowic ale to naprawde nie jest normalne...
Mowil mi ze jak kupil motocykl rocznik 2003 to tez mial takie spalanie jak ty
i sie okazalo ze mial zamienione sondy Lambda ... Zamienil kable miedzy nimi i spalanie poszlo w dol. Zrob to moze ktos grzebal przy sondach i odwrotnie zalozyl kable.
Nic cie to nie kosztuje a zawsze mozesz zaoszczedzic. Dodatkowo mowil ze
przy zamienionych sondach jak sie zalaczaja dodatkowe zawory bylo gwaltowne
szarpniecie a po zamianie jakby zlagodnialo.
Co do spalania hmm 10 litrow no chyba ze jezdzisz jak na torze.
Pozdrowka
zbyl
NOrmalnie teraz nie dam spokoju mojej malutkiej
Musze to wszystko sprawdzic bo bede chory .
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości