Obroty a ekonomika

Awatar użytkownika
olo
klepacz
klepacz
Posty: 1519
Rejestracja: pt 02 gru 2005, 21:33
Imię: Olek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Rybnik
Kontakt:

Post autor: olo » ndz 02 kwie 2006, 10:11

Bart, ja te? nie wierz? ?e to ile wypala Twoje male?stwo to norma. Moja maszyna bierze oko?o 5l (chyba nigdy nie wyszed?em ponad 6), tak samo by?o w zygzaku (1100) a gs-a pali?a 4-5l. To fakt ?e bardzo lubi? p?ynn? jazd? ale nikt nigdy nie zarzuci? mi ?e na drodze jestem zawalidrog? - wr?cz przeciwnie...
Zr?b z tym co? koniecznie !

Awatar użytkownika
Magic
bywalec
bywalec
Posty: 23
Rejestracja: czw 05 sty 2006, 16:53
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: DC
Kontakt:

Post autor: Magic » pn 03 kwie 2006, 23:22

olo pisze:Bart, ja te? nie wierz? ?e to ile wypala Twoje male?stwo to norma. Moja maszyna bierze oko?o 5l (chyba nigdy nie wyszed?em ponad 6), tak samo by?o w zygzaku (1100) a gs-a pali?a 4-5l. To fakt ?e bardzo lubi? p?ynn? jazd? ale nikt nigdy nie zarzuci? mi ?e na drodze jestem zawalidrog? - wr?cz przeciwnie...
Widzisz, bardzo ma?o ludzi wie na czym polega p?ynna jazda, a ju? zw?aszcza na motocyklu. Przeciez jazda na motorze to fun, a nie ma funu bez odkr?cenia manety i doci?niecia hebli. A tymczasem p?ynnie to znaczy tak, ?eby w og?le nie dotykac hamulca za wyj?tkiem sytuacji ewidentnie tego wymagaj?cych.
Ale w przypadku Barta obstawiam zamienione kable od sond.

Bart, z tego co dzi? wyczyta?em w archiwum vfr-list kable s? zamienione gdy kable tego samego koloru id? do danej sondy, czyli np. czarny i czarny do dolnej, a bia?y i bia?y do g?rnej. Operacja polega na tym, ?e trzeba wyci?gn?? konektory, rozszczepi? kable i da? PAR? kabli o r??nych kolorach do danej sondy, czyli bia?o-czarne do jednej i do drugiej.

Poza tym doczyta?em te?, ?e mapy zap?onu s? standartowo ustawione do?? bogato, ze wzgl?du na r??n? jako?? paliwa. Jest to zreszt? do?? powszechna procedura, st?d np. popularno?? chiptuningu w samochodach - tam po prostu dostosowuje si? mapy zap?onu do okre?lonej, zazwyczaj wysokiej jako?ci paliwa, st?d zysk w mocy.

Temat dr??y?em bo i u mnie do?? du?e jest spalanie, rz?du 8-9L/100, a mam akurat zdj?te owiewki. Ale poczekam, a? nakulam w sezonie z 1'000 km ?eby mie? baz? do eksperyment?w i por?wnanie efekt?w ewentualnych zmian do tego co jest teraz.
Pozdrawiam - Magic, SRX 250 i VFR800fi.

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » pn 03 kwie 2006, 23:32

Magic pisze: Ale w przypadku Barta obstawiam zamienione kable od sond.

Bart, z tego co dzi? wyczyta?em w archiwum vfr-list kable s? zamienione gdy kable tego samego koloru id? do danej sondy, czyli np. czarny i czarny do dolnej, a bia?y i bia?y do g?rnej. Operacja polega na tym, ?e trzeba wyci?gn?? konektory, rozszczepi? kable i da? PAR? kabli o r??nych kolorach do danej sondy, czyli bia?o-czarne do jednej i do drugiej.
Powiem Ci, ?e zaskoczy?es mnie troszki z t? zamian? pin?w, ja wyczyta?em tylko ze trzeba przepiac wtyczki czarna do bia?ej i na odwr?t, bo fabrycznie moze byc poprostu zamieniona sonda w stosunku danego cylindra, czyli np sonda kt?ra powinna obs?ugiwa? 1 i 3 cylinder dziala na 2 i 4 a co za tym idzie komputer g?upnie, mysli ze ma ubogo (bo nie ma w tej chwili nic :D i wzbogaca niepotrzebnie). Ale sprawdze r?wniez te piny.
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

Awatar użytkownika
Shoov
klepacz
klepacz
Posty: 813
Rejestracja: pn 05 gru 2005, 20:50
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Shoov » śr 05 kwie 2006, 00:39

no c?? przy ostatnim tankowaniu okaza?o si? ?e po mie?cie moja vra ?yka 10 litr?w, natomiast w trasie oko?o 6. Bart mo?e za du?o po mie?cie latasz ;) w Krakowie nie ?atwo bo du?o dres?w lanosach blokuje i te nieqmate dziadki kt?re nie mog? zrozumie dlaczego ten kole? na motorze tak gazuje przy prawej krawedzi ich zderzaka wiec czasem trzeba stac w korkach.

Awatar użytkownika
Bart
teksciarz
teksciarz
Posty: 105
Rejestracja: pn 06 mar 2006, 12:23
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: Bart » śr 05 kwie 2006, 01:18

shoovfr750 pisze:no c?? przy ostatnim tankowaniu okaza?o si? ?e po mie?cie moja vra ?yka 10 litr?w, natomiast w trasie oko?o 6. Bart mo?e za du?o po mie?cie latasz ;) w Krakowie nie ?atwo bo du?o dres?w lanosach blokuje i te nieqmate dziadki kt?re nie mog? zrozumie dlaczego ten kole? na motorze tak gazuje przy prawej krawedzi ich zderzaka wiec czasem trzeba stac w korkach.
Haaaaaaaaa :D Shoo podnios?e? mnie na duchu, nie jestem sam :P a tak w sumie to narazie tylko w krakowskich korkach latam stad fajno ze Tobie wi?cej spali?a (joke ;) ):D !!
Zamieni?em dzisiaj sondy sie zobaczy co dalej bedzie.
http://www.mkh.strefa.pl <- Małopolski Klub Hondy

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 50 gości