Strona 1 z 1
RC24 pytania i problem.
: ndz 06 maja 2012, 11:48
autor: slusar91
Witam, mam parę pytań odnośnie mojej starej VFR:
1. Gdy zapala się kontrolka FUEL to ile jeszcze paliwka zostało?
2. Cały czas jeżdże z kranikiem ustawionym na RES, czy to szkodzi?
3. Gdy już zapali się ta kontrolka to po jakim czasie przełączać na REs?
To chyba by było tyle, jeszcze kiedyś miałem taki problem że przy zjeździe ze skrzyżowania motocykl zgasł i nie chciał dać się uruchomić przez jakieś 20 min, dopiero załapał po takim czasie na ssaniu, po czym jadąc jakieś 10 km przy prędkości 90km/h zgasł w czasie jazdy na jakieś 10 sek i załapał, czy to pompa paliwa szwankuje? Proszę o wytłumaczenie jak krowie na rowie bo jest to mój pierwszy motocykl i jeszcze zbyt dużo nim nie jeździłem

model to RC24 86r.
Pozdrawiam
Re: RC24 pytania i problem.
: ndz 06 maja 2012, 11:55
autor: Tomek Grudziądz
slusar91 pisze: Cały czas jeżdże z kranikiem ustawionym na RES, czy to szkodzi?
Nie
slusar91 pisze:Gdy już zapali się ta kontrolka to po jakim czasie przełączać na REs?
Po co pytasz jak i tak cały czas jeździsz z kranikiem ustawionym w pozycji RES
Re: RC24 pytania i problem.
: ndz 06 maja 2012, 13:10
autor: slusar91
A ty po co odpowiadasz jak się nie znasz?

Dużo nie pomogłeś ale dzięki
Re: RC24 pytania i problem.
: ndz 06 maja 2012, 15:14
autor: Tomek Grudziądz
Wystarczy trochę poszukać

,może nie twój model ale info cenne.
viewtopic.php?f=51&t=10679&hilit=rezerw ... ead#unread
Re: RC24 pytania i problem.
: ndz 06 maja 2012, 18:02
autor: kiki
Rezerwy masz 4l.
Jak Ci się zapali kontrolka to przełącz na RES i tyle.
W sumie możesz jeździć ciągle na res tylko musisz obserwowac kontrolkę i w porę zatankować
Re: RC24 pytania i problem.
: ndz 06 maja 2012, 19:26
autor: figaro
Kranik na czas jazdy powinien być ustawiony w poz.
ON.
Tak jak pisze
kiki w momencie zapalenia się kontrolki rezerwy masz w baku ok. 4 l paliwa.
Zgodnie z instrukcją powinieneś na najbliższej stacji uzupełnić paliwo.
Pozycja
RES na kraniku pozwala Ci skorzystać z rezerwowego paliwa w zbiorniku w przypadku, gdy silnik zaczyna przerywać i traci moc, a do stacji jeszcze nie dojechałeś.
Pamietaj, że kontrolka rezerwy może zawsze się przepalić /to tylko żarówka

/ i w tym przypadku jeżdżąc non stop na pozycji
RES, przyjdzie Ci kiedyś pchac moto do domu lub najbliższego CPNu /a to tylko 230 kg

/.
slusar91 pisze:To chyba by było tyle, jeszcze kiedyś miałem taki problem że przy zjeździe ze skrzyżowania motocykl zgasł i nie chciał dać się uruchomić przez jakieś 20 min, dopiero załapał po takim czasie na ssaniu, po czym jadąc jakieś 10 km przy prędkości 90km/h zgasł w czasie jazdy na jakieś 10 sek i załapał, czy to pompa paliwa szwankuje? Proszę o wytłumaczenie jak krowie na rowie bo jest to mój pierwszy motocykl i jeszcze zbyt dużo nim nie jeździłem
model to RC24 86r.
Tu raczej obstawiałbym stan świec zapłonowych i regulacje gaźników.

Re: RC24 pytania i problem.
: ndz 06 maja 2012, 22:11
autor: slusar91
Re: RC24 pytania i problem.
: pn 07 maja 2012, 20:44
autor: figaro
Sprawdź jeszcze całą drogę paliwa: od zbiornika, poprzez filtr, pompę aż do gaźników.
Zajżał bym jeszcze do baku, czy aby na dnie nie znajdują się jakoweś zanieczyszczenia. W tym roczniku można znaleźć w zbiorniku cuda.

Re: RC24 pytania i problem.
: pn 07 maja 2012, 23:47
autor: slusar91
No może warto bo w zbiorniku jest trochę korozji...