gdzie kupić dobry i tani filtr powietrza do rc 36 II
: wt 29 maja 2007, 14:11
tak jak w temacie- co polecacie ?????
Forum dla wszystkich motocyklistów zakochanych w Hondach VFR :)
http://www.vfr-oc.pl/forum/
Siemka Mors,Poniewaz ma mniejsze opory przepływu powietrza - wydaje mi się, że będzie wymagał regulacji składu mieszanki w gaźnikach. We wtryskach jest troszkę inaczej
musieli pisze: Cytat:
Po wymianie filtra na K&N (w przypadku wydechu podobnie) we wtryskowym motocyku powinno się jednocześnie:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice) - to bardzo istotne dla równej pracy silnika i prawidłowego wchodzenia na obroty. Jeśli nie masz wakuomierzy i serwisówki to daj sobie spokój i jedź do kogoś, kto potrafi albo odezwij się do mnie).
2. zresetować jego komp - to tak groźnie bżmi a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza.
Jeśli nadal będzie kibel to znaczy, że gdzieś jest nieszczelność. Co ważne - po wsadzeinu K&Na obroty biegu jałowego mogą być niestabilne!
W gaźnikówce z włożeniem K&Na zazwyczaj wiąże się podniesienie iglic w gaźnikach tak aby dostarczyć więcej paliwa do mieszanki.
Wiem, ze cytat więc pisze ogolnie. Dla mnie to są bzdury. Przepustnice są odpowiedzialne za dawkę powietrza, a dawką paliwa steruje przy wtrysku komputer na podstawie programowalnych map.? pisze:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice)
Dawno takich bajek nie czytałem. Komputer dobiera sobie dawkę paliwo/powietrza adekwatnie do obciązenia i przełozenia co jest nierozerwalnie powiązane z obrotami.? pisze:
2. zresetować jego komp - ... a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza ...
W gaznikowce z włozeniem K&N`a wiaze się zazwyczaj wyjęcie uszczelki z airboxu. Gdy zestroisz dol, braknie u gory. Gdy zestroisz gore, na dole bedzie za bogato.? pisze:
W gaźnikówce z włożeniem K&Na zazwyczaj wiąże się podniesienie iglic w gaźnikach tak aby dostarczyć więcej paliwa do mieszanki.
Klarkson pisze:W gaznikowce z włozeniem K&N`a wiaze się zazwyczaj wyjęcie uszczelki z airboxu. Gdy zestroisz dol, braknie u gory. Gdy zestroisz gore, na dole bedzie za bogato.
Powiesz coś wiency ?wasyl pisze: Nie prawda.
Kolego, jeśli nie wiesz na czym polega synchro przepustnic, bądź generalnie odczuwasz brak wiary w to co napisałem - poczytaj serwisówkę swojego motocykla, może to Cię przekona. A potem pisz, że to co czytasz to są bajki.Klarkson pisze:Wiem, ze cytat więc pisze ogolnie. Dla mnie to są bzdury. Przepustnice są odpowiedzialne za dawkę powietrza, a dawką paliwa steruje przy wtrysku komputer na podstawie programowalnych map.? pisze:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice)
Czemu miałaby słuzyc synchronizacja przepustnic i jak ona miałaby wygladac ?
Dawno takich bajek nie czytałem. Komputer dobiera sobie dawkę paliwo/powietrza adekwatnie do obciązenia i przełozenia co jest nierozerwalnie powiązane z obrotami.? pisze:
2. zresetować jego komp - ... a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza ...
A robi to na podstawie wczytanych map. Niezależnie czy go odłączysz od wszystkiego, czy przeszczepisz z innego motocykla będzie funkcjonowal i dobierał skład mieszanki na podstawie map i czujników z nimi wspolpracujących.