Strona 1 z 2

gdzie kupić dobry i tani filtr powietrza do rc 36 II

: wt 29 maja 2007, 14:11
autor: Karol
tak jak w temacie- co polecacie ?????

: wt 29 maja 2007, 14:13
autor: Lucek
spytaj jacko.on kupil KN za 250

: wt 29 maja 2007, 14:57
autor: rommi
http://sklep.intermotors.pl/
K&N
na tej stronie znalazłem dwa do 750 za 222 zł i 270 zł (???)
i do 800 za 216 zł
pewnie trzeba byłoby zadzwonić i popytać ile konkretnie do twojej bedzie kosztował

: wt 29 maja 2007, 15:48
autor: Wolszczak
ile kosztuje filtr do VFR- y ???? :shock: :shock: :shock:
ponad 2 stówki !!!!??? :wtf
A FILTRON nie robi zamienników ???

Niech mnie ktoś pocieszy... :stroke

Wolszczak

: wt 29 maja 2007, 22:53
autor: Gienio
ponad 2 stowki to kosztuje sportowy K&N, ale kupujesz go raz i masz na zawsze tylko go czyscisz co jakis czas

: śr 30 maja 2007, 00:18
autor: mors
Karol - ty chcesz filtr dobry i tani? A po co Ci dwa filtry? :lol
Gdzie Ty je chłopie założysz?

Polecam te K&N - sam na takim latam jak Harry Potter na miotle. W przeciwiństwie do filtronu K&N nie zapycha się nawet po długotrwałym uzywaniu - taki patent z elektrostatyką. Wymaga płukania co jakiś czas i nasączania specjalnym preparatem.
NIE WOLNO GO PRZEDMUCHIWAĆ SPRĘŻONYM POWIETRZEM!!!
Poniewaz ma mniejsze opory przepływu powietrza - wydaje mi się, że będzie wymagał regulacji składu mieszanki w gaźnikach. We wtryskach jest troszkę inaczej

: śr 30 maja 2007, 08:04
autor: wasyl
Zgadzam się z Morsem K&N. Raz i spokój.

I tylko motoride:

: śr 30 maja 2007, 09:14
autor: edziq
mnie na k&n nie stac. Bylem wczoraj w olek motocykle w goczałkowicach kolo bielska i powiedzieli mi ze okolo 90 zeta za filtr - chyba jakis polski. Mysle ze sie zdecyduje.

: śr 30 maja 2007, 10:11
autor: Wolszczak
Poniewaz ma mniejsze opory przepływu powietrza - wydaje mi się, że będzie wymagał regulacji składu mieszanki w gaźnikach. We wtryskach jest troszkę inaczej
Siemka Mors,

To jak jest we wtryskach ?? Można go założyć swobodnie czy dodatkowo trzeba mieszać w np. skladzie mieszanki :?:

Wolszczak

: śr 30 maja 2007, 11:08
autor: Karol
chyba zdecyduje się na K&N. raz a dobrze :)

: śr 30 maja 2007, 11:28
autor: rommi
Wolszczak,
musieli pisze: Cytat:
Po wymianie filtra na K&N (w przypadku wydechu podobnie) we wtryskowym motocyku powinno się jednocześnie:

1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice) - to bardzo istotne dla równej pracy silnika i prawidłowego wchodzenia na obroty. Jeśli nie masz wakuomierzy i serwisówki to daj sobie spokój i jedź do kogoś, kto potrafi albo odezwij się do mnie).

2. zresetować jego komp - to tak groźnie bżmi a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza.

Jeśli nadal będzie kibel to znaczy, że gdzieś jest nieszczelność. Co ważne - po wsadzeinu K&Na obroty biegu jałowego mogą być niestabilne!

W gaźnikówce z włożeniem K&Na zazwyczaj wiąże się podniesienie iglic w gaźnikach tak aby dostarczyć więcej paliwa do mieszanki.

: śr 30 maja 2007, 16:03
autor: Klarkson
? pisze:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice)
Wiem, ze cytat więc pisze ogolnie. Dla mnie to są bzdury. Przepustnice są odpowiedzialne za dawkę powietrza, a dawką paliwa steruje przy wtrysku komputer na podstawie programowalnych map.
Czemu miałaby słuzyc synchronizacja przepustnic i jak ona miałaby wygladac ?
? pisze:
2. zresetować jego komp - ... a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza ...
Dawno takich bajek nie czytałem. Komputer dobiera sobie dawkę paliwo/powietrza adekwatnie do obciązenia i przełozenia co jest nierozerwalnie powiązane z obrotami.
A robi to na podstawie wczytanych map. Niezależnie czy go odłączysz od wszystkiego, czy przeszczepisz z innego motocykla będzie funkcjonowal i dobierał skład mieszanki na podstawie map i czujników z nimi wspolpracujących.
? pisze:
W gaźnikówce z włożeniem K&Na zazwyczaj wiąże się podniesienie iglic w gaźnikach tak aby dostarczyć więcej paliwa do mieszanki.
W gaznikowce z włozeniem K&N`a wiaze się zazwyczaj wyjęcie uszczelki z airboxu. Gdy zestroisz dol, braknie u gory. Gdy zestroisz gore, na dole bedzie za bogato.

: śr 30 maja 2007, 23:00
autor: wasyl
Klarkson pisze:W gaznikowce z włozeniem K&N`a wiaze się zazwyczaj wyjęcie uszczelki z airboxu. Gdy zestroisz dol, braknie u gory. Gdy zestroisz gore, na dole bedzie za bogato.

Nie prawda. ;-)

: czw 31 maja 2007, 10:49
autor: Klarkson
wasyl pisze: Nie prawda. ;-)
Powiesz coś wiency ? ;-)

: czw 31 maja 2007, 10:56
autor: musieli
Klarkson pisze:
? pisze:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice)
Wiem, ze cytat więc pisze ogolnie. Dla mnie to są bzdury. Przepustnice są odpowiedzialne za dawkę powietrza, a dawką paliwa steruje przy wtrysku komputer na podstawie programowalnych map.
Czemu miałaby słuzyc synchronizacja przepustnic i jak ona miałaby wygladac ?
? pisze:
2. zresetować jego komp - ... a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza ...
Dawno takich bajek nie czytałem. Komputer dobiera sobie dawkę paliwo/powietrza adekwatnie do obciązenia i przełozenia co jest nierozerwalnie powiązane z obrotami.
A robi to na podstawie wczytanych map. Niezależnie czy go odłączysz od wszystkiego, czy przeszczepisz z innego motocykla będzie funkcjonowal i dobierał skład mieszanki na podstawie map i czujników z nimi wspolpracujących.
Kolego, jeśli nie wiesz na czym polega synchro przepustnic, bądź generalnie odczuwasz brak wiary w to co napisałem - poczytaj serwisówkę swojego motocykla, może to Cię przekona. A potem pisz, że to co czytasz to są bajki. :mrgreen: PEACE