gdzie kupić dobry i tani filtr powietrza do rc 36 II
gdzie kupić dobry i tani filtr powietrza do rc 36 II
tak jak w temacie- co polecacie ?????
RClomza.pl
- rommi
- ostry klepacz
- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
- Kontakt:
http://sklep.intermotors.pl/
K&N
na tej stronie znalazłem dwa do 750 za 222 zł i 270 zł (???)
i do 800 za 216 zł
pewnie trzeba byłoby zadzwonić i popytać ile konkretnie do twojej bedzie kosztował
K&N
na tej stronie znalazłem dwa do 750 za 222 zł i 270 zł (???)
i do 800 za 216 zł
pewnie trzeba byłoby zadzwonić i popytać ile konkretnie do twojej bedzie kosztował
Ostatnio zmieniony wt 29 maja 2007, 18:44 przez rommi, łącznie zmieniany 1 raz.
- mors
- stary wyjadacz
- Posty: 3001
- Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
- Imię: Jacek
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Sopot
- Kontakt:
Karol - ty chcesz filtr dobry i tani? A po co Ci dwa filtry?
Gdzie Ty je chłopie założysz?
Polecam te K&N - sam na takim latam jak Harry Potter na miotle. W przeciwiństwie do filtronu K&N nie zapycha się nawet po długotrwałym uzywaniu - taki patent z elektrostatyką. Wymaga płukania co jakiś czas i nasączania specjalnym preparatem.
NIE WOLNO GO PRZEDMUCHIWAĆ SPRĘŻONYM POWIETRZEM!!!
Poniewaz ma mniejsze opory przepływu powietrza - wydaje mi się, że będzie wymagał regulacji składu mieszanki w gaźnikach. We wtryskach jest troszkę inaczej
Gdzie Ty je chłopie założysz?
Polecam te K&N - sam na takim latam jak Harry Potter na miotle. W przeciwiństwie do filtronu K&N nie zapycha się nawet po długotrwałym uzywaniu - taki patent z elektrostatyką. Wymaga płukania co jakiś czas i nasączania specjalnym preparatem.
NIE WOLNO GO PRZEDMUCHIWAĆ SPRĘŻONYM POWIETRZEM!!!
Poniewaz ma mniejsze opory przepływu powietrza - wydaje mi się, że będzie wymagał regulacji składu mieszanki w gaźnikach. We wtryskach jest troszkę inaczej
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS
-
- zadomowiony
- Posty: 71
- Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 15:03
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa
Siemka Mors,Poniewaz ma mniejsze opory przepływu powietrza - wydaje mi się, że będzie wymagał regulacji składu mieszanki w gaźnikach. We wtryskach jest troszkę inaczej
To jak jest we wtryskach ?? Można go założyć swobodnie czy dodatkowo trzeba mieszać w np. skladzie mieszanki
Wolszczak
VEE-Four For ALL !!!!
- rommi
- ostry klepacz
- Posty: 2358
- Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
- Kontakt:
Wolszczak,
musieli pisze: Cytat:
Po wymianie filtra na K&N (w przypadku wydechu podobnie) we wtryskowym motocyku powinno się jednocześnie:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice) - to bardzo istotne dla równej pracy silnika i prawidłowego wchodzenia na obroty. Jeśli nie masz wakuomierzy i serwisówki to daj sobie spokój i jedź do kogoś, kto potrafi albo odezwij się do mnie).
2. zresetować jego komp - to tak groźnie bżmi a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza.
Jeśli nadal będzie kibel to znaczy, że gdzieś jest nieszczelność. Co ważne - po wsadzeinu K&Na obroty biegu jałowego mogą być niestabilne!
W gaźnikówce z włożeniem K&Na zazwyczaj wiąże się podniesienie iglic w gaźnikach tak aby dostarczyć więcej paliwa do mieszanki.
- Klarkson
- pisarz
- Posty: 366
- Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Czestochowa
- Kontakt:
Wiem, ze cytat więc pisze ogolnie. Dla mnie to są bzdury. Przepustnice są odpowiedzialne za dawkę powietrza, a dawką paliwa steruje przy wtrysku komputer na podstawie programowalnych map.? pisze:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice)
Czemu miałaby słuzyc synchronizacja przepustnic i jak ona miałaby wygladac ?
Dawno takich bajek nie czytałem. Komputer dobiera sobie dawkę paliwo/powietrza adekwatnie do obciązenia i przełozenia co jest nierozerwalnie powiązane z obrotami.? pisze:
2. zresetować jego komp - ... a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza ...
A robi to na podstawie wczytanych map. Niezależnie czy go odłączysz od wszystkiego, czy przeszczepisz z innego motocykla będzie funkcjonowal i dobierał skład mieszanki na podstawie map i czujników z nimi wspolpracujących.
W gaznikowce z włozeniem K&N`a wiaze się zazwyczaj wyjęcie uszczelki z airboxu. Gdy zestroisz dol, braknie u gory. Gdy zestroisz gore, na dole bedzie za bogato.? pisze:
W gaźnikówce z włożeniem K&Na zazwyczaj wiąże się podniesienie iglic w gaźnikach tak aby dostarczyć więcej paliwa do mieszanki.
Klarkson
- wasyl
- stary wyjadacz
- Posty: 3148
- Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
- Imię: Daniel
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Gdańsk
- Kontakt:
Klarkson pisze:W gaznikowce z włozeniem K&N`a wiaze się zazwyczaj wyjęcie uszczelki z airboxu. Gdy zestroisz dol, braknie u gory. Gdy zestroisz gore, na dole bedzie za bogato.
Nie prawda.
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!
- musieli
- pisarz
- Posty: 309
- Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
- Imię: Dariusz
- Płeć: Mężczyzna
- Lokalizacja: Wawa zone
- Kontakt:
Kolego, jeśli nie wiesz na czym polega synchro przepustnic, bądź generalnie odczuwasz brak wiary w to co napisałem - poczytaj serwisówkę swojego motocykla, może to Cię przekona. A potem pisz, że to co czytasz to są bajki. PEACEKlarkson pisze:Wiem, ze cytat więc pisze ogolnie. Dla mnie to są bzdury. Przepustnice są odpowiedzialne za dawkę powietrza, a dawką paliwa steruje przy wtrysku komputer na podstawie programowalnych map.? pisze:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice)
Czemu miałaby słuzyc synchronizacja przepustnic i jak ona miałaby wygladac ?
Dawno takich bajek nie czytałem. Komputer dobiera sobie dawkę paliwo/powietrza adekwatnie do obciązenia i przełozenia co jest nierozerwalnie powiązane z obrotami.? pisze:
2. zresetować jego komp - ... a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza ...
A robi to na podstawie wczytanych map. Niezależnie czy go odłączysz od wszystkiego, czy przeszczepisz z innego motocykla będzie funkcjonowal i dobierał skład mieszanki na podstawie map i czujników z nimi wspolpracujących.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości