gdzie kupić dobry i tani filtr powietrza do rc 36 II

Awatar użytkownika
Karol
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: czw 23 mar 2006, 14:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża

gdzie kupić dobry i tani filtr powietrza do rc 36 II

Post autor: Karol » wt 29 maja 2007, 14:11

tak jak w temacie- co polecacie ?????
RClomza.pl

Awatar użytkownika
Lucek
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3481
Rejestracja: ndz 02 kwie 2006, 13:03
Imię: LUCYna/fer
województwo: łódzkie
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: EP

Post autor: Lucek » wt 29 maja 2007, 14:13

spytaj jacko.on kupil KN za 250
Nie ma boga, jest Mmmmotór!

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » wt 29 maja 2007, 14:57

http://sklep.intermotors.pl/
K&N
na tej stronie znalazłem dwa do 750 za 222 zł i 270 zł (???)
i do 800 za 216 zł
pewnie trzeba byłoby zadzwonić i popytać ile konkretnie do twojej bedzie kosztował
Ostatnio zmieniony wt 29 maja 2007, 18:44 przez rommi, łącznie zmieniany 1 raz.

Wolszczak
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 71
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 15:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Wolszczak » wt 29 maja 2007, 15:48

ile kosztuje filtr do VFR- y ???? :shock: :shock: :shock:
ponad 2 stówki !!!!??? :wtf
A FILTRON nie robi zamienników ???

Niech mnie ktoś pocieszy... :stroke

Wolszczak
VEE-Four For ALL !!!!

Gienio
klepacz
klepacz
Posty: 1807
Rejestracja: pn 17 lip 2006, 16:29
Imię: Grzegorz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sosnowiec
Kontakt:

Post autor: Gienio » wt 29 maja 2007, 22:53

ponad 2 stowki to kosztuje sportowy K&N, ale kupujesz go raz i masz na zawsze tylko go czyscisz co jakis czas

Awatar użytkownika
mors
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3001
Rejestracja: czw 28 wrz 2006, 10:14
Imię: Jacek
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Sopot
Kontakt:

Post autor: mors » śr 30 maja 2007, 00:18

Karol - ty chcesz filtr dobry i tani? A po co Ci dwa filtry? :lol
Gdzie Ty je chłopie założysz?

Polecam te K&N - sam na takim latam jak Harry Potter na miotle. W przeciwiństwie do filtronu K&N nie zapycha się nawet po długotrwałym uzywaniu - taki patent z elektrostatyką. Wymaga płukania co jakiś czas i nasączania specjalnym preparatem.
NIE WOLNO GO PRZEDMUCHIWAĆ SPRĘŻONYM POWIETRZEM!!!
Poniewaz ma mniejsze opory przepływu powietrza - wydaje mi się, że będzie wymagał regulacji składu mieszanki w gaźnikach. We wtryskach jest troszkę inaczej
alkohol - nawet pity bez umiaru, nie przyćmi bólu po stracie przyjaciela... 16.10.2007 ROADS

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » śr 30 maja 2007, 08:04

Zgadzam się z Morsem K&N. Raz i spokój.

I tylko motoride:
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
edziq
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 68
Rejestracja: śr 11 kwie 2007, 14:44
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gliwice
Kontakt:

Post autor: edziq » śr 30 maja 2007, 09:14

mnie na k&n nie stac. Bylem wczoraj w olek motocykle w goczałkowicach kolo bielska i powiedzieli mi ze okolo 90 zeta za filtr - chyba jakis polski. Mysle ze sie zdecyduje.

Wolszczak
zadomowiony
zadomowiony
Posty: 71
Rejestracja: wt 03 kwie 2007, 15:03
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa

Post autor: Wolszczak » śr 30 maja 2007, 10:11

Poniewaz ma mniejsze opory przepływu powietrza - wydaje mi się, że będzie wymagał regulacji składu mieszanki w gaźnikach. We wtryskach jest troszkę inaczej
Siemka Mors,

To jak jest we wtryskach ?? Można go założyć swobodnie czy dodatkowo trzeba mieszać w np. skladzie mieszanki :?:

Wolszczak
VEE-Four For ALL !!!!

Awatar użytkownika
Karol
klepacz
klepacz
Posty: 652
Rejestracja: czw 23 mar 2006, 14:55
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Łomża

Post autor: Karol » śr 30 maja 2007, 11:08

chyba zdecyduje się na K&N. raz a dobrze :)
RClomza.pl

Awatar użytkownika
rommi
ostry klepacz
ostry klepacz
Posty: 2358
Rejestracja: śr 30 lis 2005, 16:34
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Józefosław k/Piaseczna
Kontakt:

Post autor: rommi » śr 30 maja 2007, 11:28

Wolszczak,
musieli pisze: Cytat:
Po wymianie filtra na K&N (w przypadku wydechu podobnie) we wtryskowym motocyku powinno się jednocześnie:

1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice) - to bardzo istotne dla równej pracy silnika i prawidłowego wchodzenia na obroty. Jeśli nie masz wakuomierzy i serwisówki to daj sobie spokój i jedź do kogoś, kto potrafi albo odezwij się do mnie).

2. zresetować jego komp - to tak groźnie bżmi a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza.

Jeśli nadal będzie kibel to znaczy, że gdzieś jest nieszczelność. Co ważne - po wsadzeinu K&Na obroty biegu jałowego mogą być niestabilne!

W gaźnikówce z włożeniem K&Na zazwyczaj wiąże się podniesienie iglic w gaźnikach tak aby dostarczyć więcej paliwa do mieszanki.

Awatar użytkownika
Klarkson
pisarz
pisarz
Posty: 366
Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Klarkson » śr 30 maja 2007, 16:03

? pisze:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice)
Wiem, ze cytat więc pisze ogolnie. Dla mnie to są bzdury. Przepustnice są odpowiedzialne za dawkę powietrza, a dawką paliwa steruje przy wtrysku komputer na podstawie programowalnych map.
Czemu miałaby słuzyc synchronizacja przepustnic i jak ona miałaby wygladac ?
? pisze:
2. zresetować jego komp - ... a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza ...
Dawno takich bajek nie czytałem. Komputer dobiera sobie dawkę paliwo/powietrza adekwatnie do obciązenia i przełozenia co jest nierozerwalnie powiązane z obrotami.
A robi to na podstawie wczytanych map. Niezależnie czy go odłączysz od wszystkiego, czy przeszczepisz z innego motocykla będzie funkcjonowal i dobierał skład mieszanki na podstawie map i czujników z nimi wspolpracujących.
? pisze:
W gaźnikówce z włożeniem K&Na zazwyczaj wiąże się podniesienie iglic w gaźnikach tak aby dostarczyć więcej paliwa do mieszanki.
W gaznikowce z włozeniem K&N`a wiaze się zazwyczaj wyjęcie uszczelki z airboxu. Gdy zestroisz dol, braknie u gory. Gdy zestroisz gore, na dole bedzie za bogato.
Klarkson

Awatar użytkownika
wasyl
stary wyjadacz
stary wyjadacz
Posty: 3148
Rejestracja: pn 12 lut 2007, 21:19
Imię: Daniel
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Gdańsk
Kontakt:

Post autor: wasyl » śr 30 maja 2007, 23:00

Klarkson pisze:W gaznikowce z włozeniem K&N`a wiaze się zazwyczaj wyjęcie uszczelki z airboxu. Gdy zestroisz dol, braknie u gory. Gdy zestroisz gore, na dole bedzie za bogato.

Nie prawda. ;-)
Jestem skromnym człowiekiem-a o swojej skromności mogę godzinami napierd.....

Nigdy nie jeździj szybciej, niż potrafi latać Twój anioł stróż !!!

Awatar użytkownika
Klarkson
pisarz
pisarz
Posty: 366
Rejestracja: pn 06 lis 2006, 17:00
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Czestochowa
Kontakt:

Post autor: Klarkson » czw 31 maja 2007, 10:49

wasyl pisze: Nie prawda. ;-)
Powiesz coś wiency ? ;-)
Klarkson

Awatar użytkownika
musieli
pisarz
pisarz
Posty: 309
Rejestracja: pt 11 maja 2007, 15:37
Imię: Dariusz
Płeć: Mężczyzna
Lokalizacja: Wawa zone
Kontakt:

Post autor: musieli » czw 31 maja 2007, 10:56

Klarkson pisze:
? pisze:
1. zsynchronizować wtrysk (a dokładniej mówiąc przepustnice)
Wiem, ze cytat więc pisze ogolnie. Dla mnie to są bzdury. Przepustnice są odpowiedzialne za dawkę powietrza, a dawką paliwa steruje przy wtrysku komputer na podstawie programowalnych map.
Czemu miałaby słuzyc synchronizacja przepustnic i jak ona miałaby wygladac ?
? pisze:
2. zresetować jego komp - ... a polega na odłączeniu aku na około 10 minut. Po podpięciu akumulatora powinno się odpalić motocykl nie używając gazu i dać mu się nagrzać do momentu 1 włączenia wentylatora. Po tym gasimy go i powinno być OK. Komp powinien sobie ładnie dobrać paliwo do powietrza ...
Dawno takich bajek nie czytałem. Komputer dobiera sobie dawkę paliwo/powietrza adekwatnie do obciązenia i przełozenia co jest nierozerwalnie powiązane z obrotami.
A robi to na podstawie wczytanych map. Niezależnie czy go odłączysz od wszystkiego, czy przeszczepisz z innego motocykla będzie funkcjonowal i dobierał skład mieszanki na podstawie map i czujników z nimi wspolpracujących.
Kolego, jeśli nie wiesz na czym polega synchro przepustnic, bądź generalnie odczuwasz brak wiary w to co napisałem - poczytaj serwisówkę swojego motocykla, może to Cię przekona. A potem pisz, że to co czytasz to są bajki. :mrgreen: PEACE

ODPOWIEDZ

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 49 gości